رفتن به مطلب

برداشت پول از حساب توسط واتساپ


پست های پیشنهاد شده

بزرگ‌ترین بانک برزیل یعنی بانکو دو برزیل که به‌عنوان و آمریکای لاتین شناخته می‌شود، دست به ارائه‌ی سرویسی زده که به کاربران اجازه می‌دهد ازطریق پیام‌رسان واتساپ از حساب خود پول نقد برداشت کنند. این اولین‌بار است که یک بانک برزیلی دست به ارائه‌ی چنین خدمتی زده است. به‌لطف این سرویس، کاربران می‌توانند بدون در اختیار داشتن کارت بانکی، از دستگاه‌های خودپرداز پول دریافت کنند.

برای دریافت پول نقد، کاربران ابتدا شماره‌ای را به فهرست مخاطبان (Contacts) خود اضافه می‌کنند. پس از آن، یک روبات که براساس پلتفرم هوش مصنوعی واتسون ساخته‌ شده، از کاربر می‌خواهد تا مبلغ مورد نیاز و رمز خود را وارد کند. پس از تأیید اطلاعات، این روبات کدی را به کاربر می‌دهد و با وارد کردن آن کد در دستگاه‌های خودپرداز، امکان دریافت وجه نقد فراهم می‌شود. لازم به ذکر است که کدهای ارسال‌شده برای دریافت وجه تنها به‌مدت ۲۴ ساعت معتبر خواهند بود؛ علاوه‌براین، هم‌اکنون سقف برداشت ازطریق واتساپ به ۸۰ دلار محدود شده است.

به‌ ادعای این بانک، باتوجه‌ به اینکه واتساپ از سرویس رمزگذاری کاربر به کاربر استفاده می‌کند، استفاده از این سرویس کاملا امن خواهد بود. با اضافه شدن سرویس برداشت نقدی به مجموعه‌ی سرویس‌های ارائه‌شده توسط بانکو دو برزیل، این بانک هم‌اکنون مجموعا ۱۵ سرویس خود را ازطریقق پیام‌رسان واتساپ ارائه می‌کند. از جمله دیگر سرویس‌های ارائه‌شده ازطریق پیام‌رسان واتساپ توسط این بانک می‌توان به انتقال وجه و خرید شارژ اشاره کرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...