رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

اجاره خودرو در تهران

اجاره خودرو از خدمات ویژه رنت کنیم محسوب می شود و در واقع ما اجاره ماشین را به صورت منطقه ای انجام می دهیم .

با توجه به اینکه تهران از جمله بزرگترین شهرهای دنیاست باید در جهت پوشش دهی آن به صورت منطقه ای کار کرد . اجاره خودرو تهران یا اجاره خودرو کرج و از این قبیل . البته اجاره خودرو برخی به جهت گردشگری می باشد مثل اجاره خودرو در کیش و یا کرایه ماشین در برخی مناطق شمال شهر یا شهر های زیارتی مثل مشهد و حتی اجاره ماشین در اصفهان به علت توریستی بودن این شهر ها کاربرد دارد . البته نکته حائز اهمیت در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. تهران این است که امکان تردد در هر جایی را فراهم کنند و در واقع رنت کنیم این امکان را باید برای مشتریان خود فراهم سازد که صد البته این وظیفه را به نحو احسن انجام خواهد داد .

انتخاب بهترین خودرو برای بهترین خاطره

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  در واقع بدین ترتیب و با این دیدگاه با هزینه ای بسیار اندک دارای خودرو ای متفاوت شده اید . در واقع بدین ترتیب در مییابیم هر چیزی که در ابتدا نسبت به آن بدون حساب و کتاب منطقی نگاه منفی وجود دارد در آینده نزدیک و با توجه به ورودی اثرات ان رویکرد و ذهنیت مردم تغییر یافته در صدد تغییرات بر می آیند که اجاره خودرو از جمله این مسائل است زیرا کرایه خودرو در قبل از بررسی دقیق ترسناک و بعد از انجام کار سهل می گردد .

تفاوت صنعت اجاره ماشین با آژانس کرایه خودرو

تفاوتی که آژانسهای خودرو با اجاره خودرو دارد اغلب در نحوه در اختیار قرار دادن خودروست.آژانسها خودرو را با راننده در اختیار مشتی یا مسافر قرار می دهند اما در اجاره خودرو، ماشین می تواند هم با راننده و هم بدون راننده در اختیار مسافر یا مشتری قرار بگیرد.البته صنعت اجاره خودرو به طور کلی تشریفاتی تر از آژانسهای خودرو هستند و اغلب خودروهای لوکس را اجاره می دهند و برای اینکه بتوان جنبه تشریفات کار را حفظ کرد باید خودرو را بدون راننده تحویل مشتری داد. اغلب مشتریان نیز خودرو را بدون راننده می خواهند. اکنون در تهران- اصفهان- شمال ایران شامل مازندران و گیلان- کرج و استان البرز و به طور کلی در اقصی نقاط ایران صنعت اجاره خودرو خصوصاً بدون راننده جا افتاده و متقاضیان زیادی دارد.

تاریخچه اجاره ماشین

اولین بار کرایه خودرو در کشور امریکا انجام شد. در سال ۱۹۱۶ جوساندرس خودروی فورد خود را به تاجری اجاره دادو ده سنت بابت اجاره دریافت کرد. به سرعت از این ایده،کسب و کاری به راه انداخت و اجاره خودرو را به صورت حرفه برای خود درآورد.وی ۲۱ شعبه در آمریکا تحت عنوان شرکت کرایه ماشین به راه انداخت. و با کرایه خودروهای لوکس زمان خود صنعت نوین کرایه خودرو را به دنیا معرفی کرد.با پایان جنگ جهانی دوم تقاضا برای اتومبیل و خودروهای آن روز، افزایش می یافت.و صنعت کرایه خودرو رونق فراوان گرفت.امروزه این صنعت رشد و پیشرفت چشمگیری کرده و تحت عناوین «کرایه خودرو»،«اجاره خودرو» «کرایه ماشین» «اجاره ماشین» «کرایه اتومبیل» «اجاره اتومبیل» «رنت ماشین»«رنت اتومبیل» (Rental car) )(Rent of car) شناخته می شود. جالب اینجاستکه اکنون در بسیاری از شرکتها میتوان خودرو را از یک شهر کرایه کردو در شهر دیگر آن را پس از انقضای مدت اجاره، تحویل مالک داد.مشتریان به دلایل مختلف خودرو کرایه می کنند.

چرا صنعت اجاره ماشین

مردم اغلب اینگونه تصور می کنند که برای استفاده از خودرو حتماً باید آن را خریداری کننداما امروزه با وجود صنعت اجاره ماشین یا rent car چه به صورت دربستیو چه اجاره خودرو بدون راننده و نیز کرایه خودرو با راننده دیگر الزاما نیازی به خرید آن خودرو وجود نداردمعمولاً کسانی که با سرمایه خود به خوبی کار می کنند و برای آنها بازدهی بهینه ای دارداز اجاره خودرو استفاده کرده و سرمایه خود را صرف کسب و کار و تجارت خود می‌کنندبه این شکل آنها هم خودروی مورد نظرشان را تهیه می کنندو هم اینکه سرمایه خود را بابت این استفاده از گردش مالی شان خارج نکردهو با آن سرمایه سود بیشتری میبرند از سوی دیگر این امتیاز برای اجاره کنندگان خودرو وجود داردکه از بابت هزینه های جاری خودرو مثل خرابی قطعه ها و نیز هزینه بیمه و سایر افت سالانه قیمت ماشین معاف می باشندبرای مشتریان و کرایه کنندگان ماشین طبیعی است که سلامت خودرو از هر حیث من جمله موتوربدنه و تمیز بودن خودرو مهم میباشد این امر موجب می‌شودتا اجاره دهندگان خودرو نهایت دقت و تلاش خود را انجام دهند تا خودرویی با وضعیت مناسبیموتوری و بدنه و غیره تهیه و به مشتریان خود تحویل دهند در این بین شایدکارکرد خودروی مورد اجاره مهمترین فاکتور برای ارزیابی سلامت خودرو می باشدبدین نحو که اگر خودروی کارکرده بالایی داشته باشد معمولاً هم از جهت فرسودگیو هم از جهت بدنه و نیز از جهت موتوری خودروی ضعیف محسوب می شود

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه پیش ...

این مطالب که از سایت هامی رنت کپی شده

کمی درمورد مدارک موردنیاز و ... صحبت میکردید بد نبود.

با تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...