رفتن به مطلب

معرفی سامسونگ 5G بزودی


پست های پیشنهاد شده

براساس آخرین گزارش‌ها از کره‌ی جنوبی، به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۹ که قرار است ماه فوریه در بارسلونا برگزار شود، گوشی 5G خود را به‌ نمایش بگذارد.

کنگره‌ی جهانی موبایل  یکی از بزرگ‌ترین رویدادها‌ی نمایشگاهی است که هر سال بعد از سال نو میلادی برگزار می‌شود و سامسونگ پیش از این نیز از طریق همین رویداد، دستگاه‌ها و محصولات خلاقانه‌ی خود را به‌ نمایش گذاشته است.

با وجودی که انتظار نمی‌رود تمام مدل‌های گلکسی اس ۱۰ از اتصال به شبکه‌ی 5G پشتیبانی کنند، اما گفته شده است که این گوشی هوشمند، اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که از اتصال به شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کند. 

انتظار می‌رود گوشی 5G سامسونگ در ماه مارس برابر با اسفندماه معرفی شود. یکی از منابع آگاه بازار، در گزارشی به این موضوع اشاره کرده است که هر دو شرکت سامسونگ و ال‌جی، گوشی‌های 5G خود را در MWC 2019 به‌ نمایش خواهند گذاشت؛ البته هر دو شرکت قصد دارند گوشی‌های هوشمند خود را در ماه مارس و قبل از راه‌اندازی شبکه‌های 5G تجاری در بازارهای منتخب معرفی کنند. براساس اطلاعات منتشرشده در این گزارش، معرفی گوشی‌های هوشمند سریگلکسی اس، همزمان با دهمین سالگرد سامسونگ خواهد بود. 

براساس گزارش‌های قبلی انتظار می‌رود که سامسونگ در کنار سه مدل گوشی گلکسی اس ۱۰، یک نسخه را نیز با پشتیبانی از شبکه‌ی مخابراتی 5G معرفی کند. گوشی 5G‌ سامسونگ در تعداد محدود و به بازارهای منتخب عرضه خواهد شد. شبکه‌های تجاری 5G در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ در کره‌ جنوبی و آمریکا فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. احتمال دارد شرکت ال‌جی نیز در MWC 2019 دست پر ظاهر شود. اخیرا بخش گوشی هوشمند ال‌جی پیشرفت‌های خوبی داشته است. پیشتر انتظار می‌رفت ال‌جی گوشی 5G خودش را در ماه می معرفی کند، ولی آخرین خبرها حاکی از آن است که ال‌جی در نظر دارد گوشی 5G خودش را به کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ برساند و قصد ندارد در بازار عقب‌تر از بقیه قرار داشته باشد.

براساس اعلام سامسونگ، گوشی 5G این شرکت توسط اپراتورهای تلفن همراه ورایزون و AT&T پشتیبانی خواهد شد. همچنین گوشی 5G دیگری نیز  در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد شد که اپراتور تلفن همراه AT&T از آن پشتیبانی خواهد کرد. احتمال دارد این دستگاه گلکسی نوت بعدی سامسونگ با پشتیبانی از اتصال 5G باشد. 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...