رفتن به مطلب

گلکسی اس 10 پلاس


پست های پیشنهاد شده

به تازگی تصاویر جدیدی که به گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ نسبت داده می شود، می توان از بهره‌مندی این گوشی مورد انتظار از دوربین سلفی دوگانه و طراحی جذاب باخبر شد.

گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ لایت بی‌شک جزو موردانتظارترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ هستند؛ محصولاتی که طبق ادعای برخی منابع، به‌دلیل ۱۰ ساله شدن برند گلکسی اس، قرار است از طراحی جدید و هیجان آوری بهره‌مند ببرند. 

شایعات و تصاویر لو رفته غیر رسمی مرتبط به این گوشی‌ها از چندی پیش،در فضای مجازی به وفور دیده می شود؛ از وجود حفره در نمایشگر این گوشی‌ها و دوربین اصلی سه‌گانه گرفته تا حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر و استفاده از طراحی تمام‌صفحه. بهتر است بررسی این تصاویر را با پنل جلویی دستگاه شروع کنیم؛ طبق تصاویر منتشر شده مربوط به +Samsung Galaxy S10، این گوشی هوشمند قرار است بار دیگر به نمایشگر خمیده مجهز شود. با این‌حال، اس ۱۰ پلاس برخلاف چند نسل قبل سری گلکسی اس، در گوشه‌ی بالای نمایشگر خود دارای یک حفره‌ی بیضی‌شکل است؛ در داخل این حفره،حضور دو دوربین سلفی به چشم می خورد.

همچنین در نگاه اول به‌نظر می‌رسد که حاشیه‌های کناری نمایشگر،کمی بیشتر شده‌اند و عکس این اتفاق را برای حاشیه‌هایی بالا و پایین نمایشگر شاهد هستیم؛ این کارها باعث شده‌اند تا S10 Plus ظاهری یک‌نواخت‌تر از قبل به خود بگیرد.

در پشت این تلفن همراه هوشمند، شاهد حضور ماژول دوربین به فرم افقی هستیم (شبیه به گلکسی نوت ۹)‌. البته پنل پشتی، شامل سه دوربین مجزا است و این یعنی اس ۱۰ پلاس جمعا به پنج دوربین مجهز شده است. این محصول از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لنز واید استفاده می‌کند. 

تغییر دیگری که در نگاه اول خودنمایی می‌کند، نبود حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی است؛ موردی که مهر تاییدی بر بهره‌مندی اس ۱۰ پلاس از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است؛ حسگری که از اولتراسونیک. سامسونگ در این گوشی از دو پنل شیشه‌ای (در قسمت جلو و پشت) با فریمی آلومینیومی در کناره‌ها یهره برده است.

تا زمان برگزاری نمایشگاه MWC 2019 در بارسلونا رونمایی رسمی از گلکسی اس ۱۰ پلاس انجام نمیگیرد، اما اکثر مشخصات فنی مربوط به این گوشی هوشمند لو رفته‌اند. ظاهرا جدیدترین گوشی سامسونگ بسته به مناطق مختلف مورد استفاده قرار است به یکی از تراشه‌هایاکسینوس ۹۸۲۰ یا اسنپدراگون ۸۱۵۰ تجهیز شوند.

این دستگاه از ۶ گیگابایت رم و حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و نمایشگر آن، ۶.۴ اینچ اندازه دارد. در قسمت زیرین گلکسی اس ۱۰ پلاس شاهد درگاه USB تایپ C به‌همراه اسپیکر و البته جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستیم.سامسونگ محل قرارگیری سیم‌کارت را به‌همراه میکروفون، در قسمت بالایی دستگاه قرار داده است. موارد مهم دیگر شامل حضور کلیدهای افزایش و کاهش حجم صدا، کلید پاور و کلید اختصاصی دستیار بیکسبی می‌شود. 

 سامسونگ در اس ۱۰ پلاس از یک باتری ۳٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده؛ پیشتر برخی منابع مدعی شده بودند که این گوشی قرار است از باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کند. گلکسی اس ۱۰ پلاس از سیستم‌عامل اندروید ۹ پای با پوسته‌ی اختصاصی One UI سامسونگ قرار است استفاده کند. بر طبق اخبار بدست آمده سامسونگ تصمیم گرفته سال آینده چهار مدل از گوشی گلکسی اس ۱۰ را عرضه کند؛ قدرتمندترین مدل که فعلا از آن با اسم رمز بیاند ایکس نام گرفته است قرار است به نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی (5G) مجهز باشد و از ۶ دوربین بهره بگیرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 ماه پیش ...

گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 و همچنین 10 پلاس و S10e معرفی شده اند و امکانات بسیار خوبی دارند. سامسونگ همچنین برای گوشی گلکسی اس 10 لوازم جانبی های متنوع تر از سال های قبل معرفی کرده است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...