رفتن به مطلب

ویژگی های تخصصی سئو درون صفحه چیست؟


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

1. شمایل وبسایت کاربرپسند باشد.
شمایل وب سایت امکاناتی مانند نقشه سایت، منو ها و دسته بندی ها را شامل می شود. حتما سعی کنید از ترکیب رنگ های مناسب در وب سایت خود استفاده نمایید و همچنین از تصاویر مرتبط در محتوای سایت خود بهره ببرید.

2. قالب نوشتار سایت مناسب باشد.
در زمان نوشتن محتوا از هدینگ های مناسب با توجه به اهمیت عنوان استفاده نمایید ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ). مثلا عنوان اصلی مقاله همیشه با هدینگ1 (h1) نوشته می شود و برای زیر عنوان ها از هدینگ های 2 تا 5 می توانید استفاده نمایید.

3. تصاویر بهینه سایت از موارد مهم سئو درون صفحه است.
اندازه و حجم تصاویر عامل بسیار مهمی در بهینه سازی تصاویر محسوب می شود. چنانچه تصاویری با اندازه و حجم زیادی درج نمایید باعث کند شدن سرعت بارگذاری صفحات سایت شما می شود و این امر از نگاه گوگل بسیار حائز اهمیت است. برای بهینه سازی تصاویر می توانید از نرم افزارهای فشرده سازی تصاویر بدون افت کیفیت استفاده نمایید و یا به وبسایت  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  مراجعه نمایید و تصاویر بهینه شده را داخل وبسایت خود استفاده نمایید.

4. صفحه مناسب و کاربرپسند برای خطای 404 وجود داشته باشد.
یکی از ملاک های گوگل برای سئو سایت ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. )، طراحی صفحه 404 و معرفی آن می باشد. معمولا قالب های وبسایت صفحه ی آماده ای برای خطای 404 دارند اما چنانچه این مورد در وبسایت شما موجود نیست می بایست آن را اضافه نمایید. صفحه خطای 404 زمانی رخ می دهد که صفحه مورد نظر شما توسط سرور پیدا نشود. این اخطار بیشتر زمانی روی می دهد که کاربری آدرس صفحه را نادرست وارد می کند یا اینکه آدرس صفحه ای که تایپ می کند، وجود ندارد.
یک عامل دیگر، حذف صفحه مورد نظر توسط مدیر سایت است ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ). زمانی که مالک سایت آدرس صفحات قدیم را به صفحات جدید، ریدایرکت نکرده است. وقتی کاربری روی لینکی کلیک می کند که صفحه آن حذف شده، با خطای 404 مواجه می شود. برای این منظور بهتر است که هر صفحه ای که حذف می شود، آدرس آن به یک صفحه مرتبط ریدایرکت یا ارجاع داده شود.

5. سرعت بالا آمدن صفحات بالا باشد.
گوگل به سرعت بارگذاری صفحات اهمیت ویژه ای می دهد؛ زیرا اگر کاربران، زمان زیادی را برای بالا آمدن صفحه منتظر بماند برایش آزاردهنده خواهد بود. از آنجاییکه گوگل به شدت هوای کاربران خویش را دارد، پایین بودن سرعت لود صفحات سایت به ضرر شما خواهد بود.
برای سنجش سرعت بارگذاری صفحات سایت و همچنین بهبود عملکرد آن می توانید به وبسایت  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  مراجعه نمایید. این وبسایت راهکارهایی را برای افزایش سرعت لود صفحات سایت به شما ارائه می نماید و امتیازی به صفحه مورد نظر شما بر اساس عملکر اختصاص می دهد که می توانید آن را بهبود بخشید.
یکی از راهکارهای اصلی و مهم در افزایش سرعت بارگذاری صفحات، فشرده سازی کدهای وبسایت است. به جای استفاده از کد های معمولی، تمامی کدهای HTML، جاوا اسکریپت، CSS و استایل های موجود در صفحات سایت را می توان فشرده کرد. در مقالات بعدی چگونگی فشرده سازی کدهای سایت و مراحل انجام کار را مفصلا شرح خواهیم داد.

6. تاییدیه ی گوگل در تمامی صفحات وبسایت نیز برای سئو درون صفحه توصیه می شود.
آخرین ویژگی تخصصی سئو درون صفحه که در این نوشتار معرفی می کنیم مربوط به استفاده از وبمستر تولز گوگل (Google Webmaster Tools) می باشد. با استفاده از این ابزار مهم و کاربردی می توانید وبسایت خود را در گوگل ثبت و تایید نمایید و آنالیزهای سئو را در وبسایت خود انجام دهید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...