رفتن به مطلب

تولید نمایشگر منعطف توسط ال جی


پست های پیشنهاد شده

ال‌جی به عنوان رقیب جدی برای سامسونگ در حال همکاری با کمپانی‌های چینی هواوی، شیائومی و لنوو است تا نیاز این کمپانی‌ها به نمایشگر‌های انعطاف‌پذیر را برآورده سازد

بخش تولید نمایشگر ال‌جی، در حال حاضر قصد دارد تا نمایشگرهای مورد نیاز شرکت های چینی تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند تاشدنیتولید کند.

واحد مواد شیمیایی شرکت ال‌جی، قصد دارد تا سرما‌یه‌گذاری کلانی در بخشی از این کارخانه انجام دهد تا مواد اولیه برای تولید نمایشگرهای انعطاف‌پذیر را تامین‌ کند. هنوز به جزئیات رابطه‌ی همکاری غول بزرگ فناوری کره‌ای و شرکت شیائومی اشاره نشده است؛ اما خبرها حاکی از آنست که هواوی در حال تولید نمایشگر ۶ اینچی توسط ال‌جی است. قراراست نمایشگر تاشدنی هواوی قابلیت تاشدن به سمت بیرون را داشته باشد که در اینصورت وقتی گوشی هوشمند را تا کنید، نیمی از نمایشگر در جلوی دستگاه و نیمی دیگر از نمایشگر پشت دستگاه قرار میگیردکه در نتیجه آن کاربر می توانددر هر دو طرف گوشی، نمایشگری در اختیار داشته باشدو  همزمان از دو نمایشگری که در اختیار دارد استفاده کند

ظاهرا قرار است نمایشگر گوشی تاشدنی لنوو احتمالا در فصل سوم سال ۲۰۱۹ به تولید انبوه برسد.  گوشی تاشدنی لنوو به‌سمت داخل تا می‌شود و فاقد نمایشگر بیرونی است. به‌جای طراحی نمایشگر ثانویه‌ای در قسمت بیرونی دستگاه برای دسترسی سریع، لنوو طراحی دیگری را درنظر گرفته است که وقتی گوشی تا می‌شود بخشی از نمایشگر برای دسترسی به برخی اپلیکیشن‌های اندرویدی از جمله تاریخ و زمان برای کاربر قابل رویت است. طراحی این گوشی به گونه ای است که زمانی که دستگاه در حالت باز قرار دارد، از نمایشگر ۱۳.۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره ببرد.

 ال‌جی قرار است تامین نمایشگر دستگاه تاشدنی لنوو را برعهده داشته باشد.این امکان وجود دارد که لنوو به جای تولید گوشی تا شدنی تبلت تا شدنی تولید کند که اندازه نمایشگر آن 13 اینچ است. لنوو در تلاش است تا با توسعه‌ی محصولی با نمایشگر بزرگ‌تر، علاوه بر عرضه‌ی دستگاهی با دوام‌تر به بازار، در عین حال بتواند بازار تبلت‌های اندرویدی را مجددا در دست خود بگیرد . قرار است این محصول ویژگی های بیشتری نسبت به سایر دستگاه های پیشین داشته باشد. طراحی آن به گونه ای است که دستگاه با زاویه‌ی ۹۰ درجه تا بشود و قسمت پایینی دستگاه به‌عنوان کیبوردی مشابه نوت‌بوک برای استفاده باشد. هنوز هیچ منبع معتبری این ویژگی ها را تایید نکرده اما از برنامه های اعلام شده این نتیجه بدست می آید که این محصول به زودی به مرحله تولید انبوه خواهد رسید. 

هواوی در کنار فناوری نمایشگر لمسی جدید خود، فناوری شبکه‌ی 5G‌ را نیز ارائه می کند. شایعه شده است که هواوی در تلاش است تا با اپراتورهای تلفن همراه وارد مذاکراه شود. اما در این بین شیائومی هنوز هیچ گونه اطلاعاتی را در مورد محصول 2019 خود ارائه نکرده است.و قصد دارد این پروژه را در خفا و در پشت پرده به انجام برساند.

سامسونگ نمایشگر انعطاف‌پذیر خود را در کنفرانس توسعه‌دهندگان معرفی کرد. به همین خاطر فشار زیادی بر واحد نمایشگر ال‌جی که برای اولین بار در این حوزه ورود می کند و در حال رقابت با یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی نمایشگریعنی سامسونگ  است، ایجاد می کند. اگر اطلاعات مربوط به گزارش همکاری ال‌جی با شرکت‌های چینی صحت داشته باشد، چنین رویکردی دقیقا همان چیزی است که ال‌جی واقعا به‌دنبال آن بود. البته باید ببینیم که شرکت‌های شخص ثالث موفق به فروش چه تعداد دستگاه هوشمند تاشدنی با نمایشگر ال‌جی به بازار می شوند و حتی می‌توانند فروش بیشتری را نسبت به سامسونگ را برای خود رقم بزنند .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...