رفتن به مطلب

همکاری گوگل و مایکروسافت


mobin master

پست های پیشنهاد شده

مایکروسافت و گوگل برای بهینه سازی مرور گر کروم برای وینودوز با هم همکاری می کنند .

مرورگر کروم یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای اینترنتیاست که نقش به‌سزایی در غنی‌سازی تجربه‌ی کاربری کابران سراسر جهان دارد. هم‌اکنون نسخه‌ای از این مرورگر برای رایانه‌های ویندوزی در دسترس قرار دارد؛اما طبق گزارشات جدیدی که به‌تازگی منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که مدیران دو شرکت بزرگ دنیا یعنی مایکروسافت و گوگل برای بهینه‌سازی این مرورگر و اجرای بی مشکل آن روی رایانه‌های مبتنی بر پردازنده‌های آرم (ARM) با یکدیگر همکاری تازه ای را شروع کنند.

به تازگی یکی از مدیران اجرایی کوالکام از بهینه‌سازی کروم برای اجرا روی رایانه‌های مبتنی بر آرم خبر داده بود.طبیعتا ساختن نسخه‌ای از مرورگر کروم در رویکرد کاربران نسبت به این رایانه‌های جدیدالظهور تاثیر دارد.

کروم  محبوب‌ترین مرورگر دسکتاپ برشمرده می‌شود؛در مقیاس کلی، یکی از پراستفاده‌ترین برنامه‌های رایانه‌های شخصی نیز می باشد؛ پس، وجود نسخه‌ای مبتنی بر پردازنده‌های آرم، قطعاً در نظر بسیاری از افراد که قصد خرید چنین رایانه‌هایی دارند، تأثیر مثبتی خواهد گذاشت.

با این حال،مایکروسافت نصب‌کننده‌ی مرورگر کروم را به دلیل نقض قوانین از فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز ۱۰ حذف کرد. این اتفاق که پیش‌تر و در زمان ویندوز ۸ نیز تکرار شده بود، به‌دلیل عدم استفاده از موتور رندرینگ اختصاصی پلتفرم ویندوز بوده است.ظاهرا این اختلاف ها نسبت به گذشته کمتر شده است. همکاری این دو غول دنیای فناوری آینده منجر به بهبود کارایی محصولاتی چون Slack و ویژوال استودیو کد شود که بخش‌های از آن‌ها بر پایه‌ی کرومیوم توسعه یافته‌اند؛ افزون بر این، ردموندی‌ها و اهالی مانتین ویو برای فراهم‌آوردن قابلیت دوال‌بوت به دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل کروم، قرار است که با هم همکاری کنند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 year پیش...
یکی از کارهایی که می تواند به خرید آسانتر بلیط هواپیما منجر شود، پیش خرید بلیط هواپیماست. همین که مدتی قبل از سفر اقدام به تهیه بلیط خود نمایید. به خصوص اگر متقاضی خرید بلیط هواپیما خارجی باشید، بهتر است مدتی قبل از سفر پیگیر تهیه بلیط باشید. معمولا در فصول پر مسافر سال بلیط هواپیما نایاب می شود و اگر هم یافت شود به دلیل بازار رقابتی و رابطه عرضه و تقاضا قیمت بلیط هواپیما بسیار بالاتر از روزهای عادی می باشد.



عبارت: حتماً برای شما هم پیش آمده است که قصد سفر با هواپیما داشته اید ولی ناگهان قیمت بلیط هواپیما گران شده است یا ظرفیت اکثر پروازها پر شده و به اصطلاح پرواز بسته شده . در این صورت برای خرید بلیط هواپیما ارزان باید چه اقدامی کرد؟
در فصول شلوغ سال که تعداد متقاضیان زیادی برای سفر در صف رزرو بلیط هواپیما هستند می توانید با به کار بردن راهکارهای زیر نگران خرید بلیط هواپیما ارزان نباشید و فقط به مقصد بیاندیشید. تیک بان در این باره اقدامات مفیدی را بیان می کند تا مسافران بتوانند با حداقل هزینه بهترین سفر را تجربه کنند.
1604932319977.png

قبل از سفر به فکر باشید
یکی از کارهایی که می تواند به خرید آسانتر بلیط هواپیما منجر شود، پیش خرید بلیط هواپیماست. همین که مدتی قبل از سفر اقدام به تهیه بلیط خود نمایید. به خصوص اگر متقاضی خرید بلیط هواپیما خارجی باشید، بهتر است مدتی قبل از سفر پیگیر تهیه بلیط باشید. معمولا در فصول پر مسافر سال بلیط هواپیما نایاب می شود و اگر هم یافت شود به دلیل بازار رقابتی و رابطه عرضه و تقاضا قیمت بلیط هواپیما بسیار بالاتر از روزهای عادی می باشد. از همین رو می توانید با برنامه ریزی درست بلیط خود را تهیه نمایید. در غیر این صورت می توانید اقدام به خرید بلیط چارتر کنید.
بررسی قیمت بلیط هواپیما در بازه زمانی
برای این که بهترین قیمت بلیط هواپیما را به دست آورید در یک بازه زمانی مشخص به وب سایت های مختلف رجوع کنید. به طور مثال می توانید سه روز قبل از سفر در زمانهای مختلف به سایت های فروش بلیط هواپیما مراجعه کرده و با بررسی قیمت انواع بلیط بهترین گزینه را انتخاب و رزرو نمایید.
کلاس خود را تعیین کنید
از عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط هواپیما نوع کلاس پروازی می باشد. در تمامی پروازها کلاس اکونومی ارزان ترین کلاس پروازی است که با حذف امکانات لوکس قیمت بلیط هواپیما را به مقدار قابل توجهی کاهش داده است. اگر می خواهید بلیط هواپیما ارزان خریداری کنید می توانید کلاس اکونومی یا اقتصادی را انتخاب نمایید.
خرید اینترنتی بلیط هواپیما
به منظور کاهش هزینه های سفر و استفاده مفید از وقت و سرمایه خود بهتر است برای خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین اقدام کنید. دیگر زمان مراجعه به آژانس های مسافرتی و تحمل ترافیک خیابانها گذشته است. در خانه بنشینید و با حداقل هزینه و زمان بلیط خود را آنلاین خریداری کنید. این کار از مزایای زیادی چون صرفه جویی در زمان و هزینه ، حق انتخاب گسترده تر، مقایسه قیمت بلیط ها، رزرو بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری، راحتی و سرعت بیشتر در خرید، کسب اطلاعات کاملتر برخوردار است.
حواستان به هزینه بار باشد
هنگام رزرو بلیط هواپیما حواستان به مقدار وزن بار قابل حمل به داخل کابین هواپیما باشد. اگر این وزن را رعایت نکنید مشمول جریمه می شوید و بر هزینه های سفر شما افزوده می گردد. معمولا در پروازهای اکونومی داخلی مقدار وزن بار مجاز 25 کیلوگرم می باشد.
به فکر رزرو هتل هم باشید
بعد از خرید بلیط هواپیما یکی دیگر از مواردی که می تواند هزینه های سفر را کاهش دهد و آرامش مسافران را بیشتر نماید ، رزرو هتل است. همه ما در سفر نیاز به سرپناهی امن و راحت داریم. بنابراین می توانید هتل های مناسب را از سایت تیک بان مشاهده کرده و با صرف هزینه های کمتر سفری لذت بخش را تجربه کنید.
1604932320075.png

از تخفیفات ویژه استفاده کنید
اگر فقط یک بار هم از سامانه های بلیط هواپیما، بلیط قطار یا حتی بلیط اتوبوس خریداری کنید، می توانید از تخفیف ویژه کاربران استفاده کنید. با یک بار خرید اسم شما به لیست مشتریان وفادار افزوده شده و از آفرهای ویژه برخوردار می شوید.
بلیط چارتر یا لحظه آخری، برگ برنده شما!
راهکار دیگری که می توان هزینه های سفر را کاهش داد و با مخارج کمتر از سفری دلپذیر بهره مند شد، خرید بلیط چارتر و لحظه آخری است. از آنجایی که این بلیط ها در لحظات آخر مانده به پرواز ارائه می شوند و چارتر کننده می خواهد به هر قیمت صندلی های هواپیما را پر کند، قیمت بلیط ها شکسته شده و بهترین فرصت خرید بلیط هواپیما ارزان است.
خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر
یکی دیگر از ترفندهای خرید بلیط هواپیما ارزان رجوع به سایت های معتبر بلیط هواپیما است. تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما هستند. اما ما به شما تیک بان سایت معتبر خرید بلیط هواپیما را به شما پیشنهاد می کنیم که با ارائه قیمت هایی ارزان تر گوی سبقت را از سایر سایت ها ربوده است. برای خرید بلیط هواپیما از طریق این سایت کافی است، کلمه تیک بان یا عبارت Tikban را جستجو نمایید.
منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...