رفتن به مطلب

سامسونگ و رقابت در دنیای 5G


پست های پیشنهاد شده

سامسونگ هم به جمع شرکت های سرمایه گذار در زمینه 5G پیوست و قصد دارد تا دوسال آینده سهم 20 درصدی را برای خود به ارمغان آوردخبرها حاکی از آنست که این سرمایه گذاری تا مبلغ 23 میلیارد دلار می باشد

این غول کره ای سالانه نیم میلیارد دستگاه الکترونیکی تولید می‌کند و از نظر درآمد در رتبه نخست جهان قرار دارد.سامسونگ سال گذشته ازرقیب خود اینتل، پیشی گرفت ودر مقام نخست ایستاد.این شرکت از جهت تولید تجهیزات ووسایل الکترونیکی در مقام پنج پس از شرکت های نامداری همچون  هواوی، ZTE، اریکسون و نوکیا قار گرفت، این شرکت می‌خواهد سهم بیشتری را از بازار 5G داشته باشد.آنها توانستد در سال 2018 از بازار این تکنولوژیها سهم 11 درصدی را به خود اختصاص دهند.برای افزایش این درصد گام‌های اولیه برای این مهم را برداشته اند. سامسونگ در کنار 5G به دنبال تقویت شاخه‌ی فناوری‌های هوش مصنوعی است، همانگونه که این قصد را برای حوزه‌ی صنایع اتوماسیونی خود دارد.

 5G و هوش مصنوعی بهترین ترکیب فناوری در نسل‌های آینده هستند.  5G  برای هوش مصنوعی همانند اکسیژن برای تنفس است،فقط فناوری 5G می‌تواند ظرفیت‌های بالقوه هوش مصنوعی را گسترش دهد و شکوفا کند.هوش مصنوعی برای اینکه کاری برای شما بکند، نیاز به حجم زیادی از داده دارد. این میزان داده را فقط با 4G و 5G می‌توان انتقال داد.

کمپانی کره‌ای اخیراً برای گذار هرچه راحت‌تر از 4G به 5G، استارتاپ تحلیل شبکه Zhilabs را تصاحب کرده و قرارداد مشارکتی هم به منظور توسعه فناوری 5G با NEC ژاپن منعقد کرده است. هفتمین مرکز تحقیقات سامسونگ در مونترال افتتاح می شودو به منظور تحقیق و توسعه در زمینه‌ی هوش مصنوعی عمل خواهد کرد.از شرکت های بزرگی که پا درعرصه 5G نهادند دور از ذهن نیست که در سال آینده این تکنولوژی را به بازار های جهانی عرضه نکنند. 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...