رفتن به مطلب

ابزار جستجوی کلمات کلیدی مناسب سایت


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

یافتن  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  مناسب در سایت برای افزایش بازدید یک بخش ضروری است بنابراین اگر شما یک محتوای عالی بنویسید ولی کسی نتواند آن را پیدا کند , صرفا یک محتوای توخالی به حساب می آید. پس نیاز است راهی پیدا کنید که مردم به‌راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.
یافتن کلمات کلیدی خوب به شما کمک می‌کند تا بفهمید مردم به دنبال چه چیزی هستند. اگر شما تحقیقات خود را درست انجام دهید می‌توانید به تعداد زیادی از سؤالات مشتریان خود از طریق مطالب خود پاسخ دهید و با انتخاب مناسب کلمات کلیدی مناسب از طریق نشان دادن محتوای خود در نتایج موتورهای جستجو آنها را جذب کنید.
اما ما در مورد پست‌های اسپم با تعداد زیادی از کلمات کلیدی و یا در مورد نوشتن یک قطعه از محتوا فقط به دلیل کلمات کلیدی خاص صحبت نمی‌کنم. چون این تکنیک‌ها از رده خارج‌شده و درواقع می‌تواند به رتبه سایت شما صدمه وارد کند.
در این مقاله ما به بررسی ۵ ابزار یافتن  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  می‌پردازیم که کمک خواهد کرد که شما  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  که محبوب هستند شناسایی و باکمی کار، باعث ایجاد ترافیک به وب‌سایت خود شوید.

۱- KWFinder
کلمات کلیدی دنباله دار با رقابت سئوی پایین را با این ابزار می توانید پیدا کنید
این ابزار فوق العاده کلمات کلیدی دنباله دار واقعی را برای شما آشکار می کند. KWFinder یک ابزار جستجوی کلمات عمومی است که با دقت فوق العاده نمره رقابت هر کلمه کلیدی را در بازار هدف آن برای شما محاسبه می کند.
ویژگی های کلیدی ابزار جستجوی کلمات کلیدی KWFinder
به ازای کلیک بر روی هر کلمه کلیدی وضعیت نمایش رقبای شما را در هر سطحی که بخواهید با در نظر گرفتن شاخص های دامین آتوریتی , پیج آتوریتی , موز رنک , تعداد لینک ها , میزان اشتراک گذاری در فیسبوک و گوگل پلاس و همچنین شاخص های سایت majestic از جمله TF و CF برای شما محاسبه و به نمایش می گذارد.
با استفاده از ویژگی تکمیل اتوماتیک کلمات توسط گوگل کلمات کلیدی یکتای بیشتری برای شما تولید می کند
این ابزار قادر است میزان رقابت کلمات کلیدی را به صورت به روز شده بر حسب وضعیت فعلی سایت ها برای شما مشخص کند و به شما بگویید برای رسیدن به رتبه های برتر گوگل چه میزان سختی وجود دارد.
از طریق نمودار روند متوسطی از جستجوی ماهیانه قبلی به نمایش در می آید.
می توانید کلمات کلیدی خود را بر اساس کشور و یا زبان، حذف کلمات منفی و نمایش کلمات مشمول موارد مورد نظر فیلتر کنید
برای شما تخمین می زند به ازای قرار گفتن در هر رتبه در صفحات گوگل برای اساس رتبه آن سایت و همچنین جستجوی آن کلمه کلیدی در روز چندتا بازدید خواهید داشت.
علاوه بر پوشش دادن ویژگی های گوگل کیورد پلنر , ویژگی های بیشتر نیز دارد
قیمت
پس از ثبت نام به صورت روزانه برای ۵ کلمه کلیدی رایگان است و حداکثر ۵۰ کلمه کلیدی بیشتر برای شمابه نمایش در نمی اید. بنابراین شما فقط در روز قادر هستید وضعیت رقابت و نتایج رقابت برای ۵ کلمه کلیدی را فقط مشاهده کنید.
این ابزار دارای سه سطح غیر رایگان است که در شرایط فعلی ۲۹ , ۳۹ و ۷۹ دلار در ماه هستند و به ترتیب به بررسی نمایش جستجوی ۱۰۰ , ۵۰۰ و ۱۲۰۰ کلمه در روز برای شما می پردازند و محدودیتی در نمایش تعداد کلمات به ازای هر بار جستجو ندارند و هر تعداد کلمه که دارای ترافیک باشند برای شما به نمایش گذاشته می شود
نظر ما
بهترین ابزار کلمه کلیدی است که در حال حاضر هم حجم جستجو , میزان پرداخت به ازای کلیک , بررسی میزان رقابت و سختی کلمه , و همچنین بررسی وضعیت رقبای شما می پردازد.

۲- گوگل کیورد پلنر (Google Keyword Planner)
گوگل کیورد پلنر یک ابزار جستجوی کلیدواژه رایگان است که توسط گوگل ارائه‌شده و به تخمین حجم جستجو بر اساس کلمات کلیدی یا گروهی از کلیدواژه‌ها می‌پردازد.

ویژگی‌های کلیدی
• جستجو بر اساس کلمات کلیدی که شما تایپ می‌کنید، یک صفحه وب یا یک دسته‌بندی و محصولی که شما وارد می‌کنید صورت می‌پذیرد.
• می توانید کلمات کلیدی خود را بر اساس کشور و یا زبان، حذف کلمات منفی و نمایش فقط نتایج گوگل و یا گوگل و شرکای جستجو آن فیلتر کنید.
• از طریق نمودار روند متوسطی از جستجوی ماهیانه قبلی به نمایش در می آید.
• اطلاعاتی مبنی بر اینکه رقابت برای کلمات کلیدی تبلیغاتی چقدر است فراهم می‌آورد.
قیمت
رایگان

نظر ما
ممکن است تنها ابزار شما در تحقیق کلمه کلیدی نباشد، اما باید آن را جزو یکی از ابزارهای خوب لحاظ کرد. شما می‌توانید با استفاده از راهنمای مرحله‌به‌مرحله کلمات کلیدی در گوگل کیورد پلنر جزئیات بیشتری کسب کنید.

۳- Ubersuggest
وقتی شما یک واژه‌ی جستجو را در گوگل تایپ کنید، گوگل تلاش می‌کند حدس بزند شما به دنبال چه چیزی هستید و ۱۰ تا از نتایج مرتبط با آن را نمایش می‌دهد. این واقعاً مفید است چون شما می‌بینید گوگل نسبت به عبارت جستجوی شما چه فکری می‌کند.
Ubersuggest این موضوع را گسترش داده و بالای ۱۰ نتیجه جستجو را برای آنچه تایپ کرده‌اید و همچنین صدها گزینه دیگر فراهم می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی
• برای هر حرف ده تا کلمه کلیدی مرتبط را برمی‌گرداند
• امکان مرتب‌سازی بر مبنای زبان خاص
• امکان مرتب‌سازی بر اساس نوع – اطلاعات وب، تصاویر، اخبار و محصولات فروشگاهی و …
چطور از آن استفاده کنیم؟
شما کلمات کلیدی خود را وارد کرده فیلترهای مربوطه را اعم از زبان و نوع محتوای مدنظرتان تنظیم ‌کنید.
هنگامی‌که نتایج نمایش داده شد، شما می‌توانید همه انحا را کپی و به یک فایل اکسل برای تجزیه‌وتحلیل بیشتر انتقال دهید.
قیمت
رایگان

نظر ما
این یک ابزار مفید است که شما برای ایده‌های پست‌های وبلاگ خود از آن می‌توانید استفاده کنید، اگرچه به‌تنهایی به‌عنوان یک ابزار تحقیق کلمه کلیدی مناسب نیست و شما مجبور به استفاده از آن با ابزار دیگری مانند برنامه‌ریز کلمات کلیدی در گوگل هستید. از این ابزار همچنین می‌توانید برای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط که در محتوای شما مفید باشد استفاده کنید.

۴- SemRush
SEMRush یک ابزار سئو است که اطلاعات بسیار مفیدی در رابطه بااینکه چطور شما و یا رقبای شما در نتایج جستجو رتبه می‌گیرند فراهم می‌کند. یکی از ویژگی‌های بسیار مفید آن قابلیت تحقیق کلمه کلیدی است.

ویژگی‌های کلیدی
• کلمات کلیدی که شما یا رقبای شما رتبه کسب کرده‌اند نشان می‌دهد – این می‌تواند فرصت خوبی برای نوشتن محتوا پیرامون آن و همچنین دریافت ترافیک باشد.
• کلمات کلیدی متداول که رقبای شما استفاده می‌کنند نمایش می‌دهد.
• پتانسیل ترافیکی که با تبلیغات حاصل می‌شود را نشان می‌دهد- شما می‌توانید ببینید اگر وب‌سایت‌های دیگر بر اساس آن کلمات کلیدی تبلیغاتی پرداخت می‌کنند شما در حال حاضر چه رتبه‌ای دارید.
• نمایش نتایج جستجو / و روند آن

قیمت
غیر رایگان،۷۹٫۹۵ $ به ازای دسترسی برای یک ماه.

نظر ما
SEMRush یک ابزار واقعاً مفید برای کلمات کلیدی و تحقیقات رقبا است، قطعاً ارزش چک کردن دارد.

۵- Long Tail Pro
این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا به تحقیق کلمات کلیدی بپردازید و بفهمید رقبای شما چه رتبه‌ای در آن دارند و وب‌سایتی که برای آن رتبه کسب کرده تحلیل کنید.
ویژگی‌های کلیدی
• یافتن کلمات کلیدی
• تجزیه‌وتحلیل میزان رقابت
• ردیابی رتبه‌بندی به ازای کلمات کلیدی خاص
قیمت
غیر رایگان، ۹۷ $ برای یک‌بار خرید و یا ۹۷ $ + $ ۱۷ در هرماه برای دسترسی نامحدود به تمام ویژگی‌های جدید نرم‌افزار.
نظر ما
به‌عنوان ابزاری برای سنجش میزان رقابت کلمات کلیدی موردنظرمان مفید است.
ابزارهای موجود زیادی برای یافتن کلمات کلیدی مناسب سایت وجود دارد ولی هیچ‌یک از آنها کامل نیستند، اما من امیدوارم که توانسته باشیم چند ایده‌های خوب برای شما ارائه کرده باشیم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...