رفتن به مطلب

اشکال در وردپرس


پست های پیشنهاد شده

سلام وقت بخیر
یک هاست دارم، که دو سایت وردپرسی هست. تقریبا تمام قالب و افزونه های اونها یکسانه.
یک مشکلی ایجاد شده . هر دوتا سایت همچین اروری که در تصویر میبینید نمایش میده. ولی در ادرس های مختلف . یعنی اون ارور رو در افزونه mail نشون میده. و اون یکی در افزونه سئو.
و هرچی هم فایلها رو جایگزین میکنم باز ظاهر میشه این مشکل.
کسی تا حالا این مشکل براش پیش اومده؟ چکار باید کرد؟
Fatal error: Cannot redeclare oOO() (previously declared in /home/irtoranj/abehayatco.com/index.php:1) in /home/irtoranj/abehayatco.com/wp-content/plugins/mailchimp-for-wp/includes/functions.php on line 1

 

6p9p_untitled.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

خطای Cannot redeclare زمانی نمایش داده میشه که 2 تابع در سایت با یک نام مشابه درحال اجرا باشند.

این یعنی در قالب یا افزونه (تفاوتی نمی کنه)، توابعی هست که نام هاشون مشابه هست. ولی در افزونه ها معمولا به نام توابع یک پیشوند اختصاصی مربوط به اون افزونه اضافه می کنند که مانع از تداخلات توابع بشه. برای مثال در زیر یک تابع رو بطور آزمایشی قرار دادم:

function regist_navigation() {
	register_nav_menus(
	array('top-menu' => __( 'Top Menu')));
	}
add_action( 'init', 'regist_navigation' );

در این تابع، نام تابع همون regist_navigation هست. حالا اگه دو تا تابع در هنگام لود شدن سایت در قالب و افزونه دارای یک نام مشابه باشند، این خطا رو مشاهده می کنید.

 

برای حل مشکل، باید یکی از توابع رو تغییر نام بدید. توابع در قالب ، در فایل functions.php فراخوانی میشن. برای افزونه هم می تونید توسط نرم افزار NotePad++ از طریق ویژگی Search in Files تابع رو در قالب یا افزونه پیدا کنید.

 

اما از طرف دیگه این نام تابع کمی مشکوک به کدهای مخرب هم هست. چون در افزونه ها همونطور که گفتم، نام توابع اختصاصی هست و معمولا نام افزونه در ابتدای نام توابع وجود داره. نام هایی مثل همین oOO که در متن خطا هست بیشتر توی کدهای مخرب و Malware دیده میشه. باز باید یک بررسی کنید که این تابع شامل چه دستوراتی هست و برای چه کاربردی استفاده شده تا در آینده باعث هک شدن سایتتون نشه.

 

موفق باشید.

  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...