رفتن به مطلب

آیا اپل کنسول بازی می سازد؟


پست های پیشنهاد شده

بار ها طی خبرهای گوناگون شنیده ایم که اپل قصد طراحی کنسول بازی دارد اما این خبر تا کنون از سوی هیچ یک ازمدیران اپل تاییدنشد.

حال سوال اینجاست که آیا اپل وارد بازار کنسول بازی که در دست دو شرکت بزرگ سونی و مایکروسفات است خواهد شد یا خیر.

هیچ کس فکرش را هم نمیکرد که سونی تازه پا بتواند غول زمان عرضه اش به بازار یعنی آتاری را از سر راه بردارد و خود یکه تاز این صنعت بشود.حتی کسی فکرش را هم نمیکرد که مایکروسافت بتواند محصول خود یعنی XBOX را در زمان فروش بسیار خوب PLAY STATION2 ارائه دهد.اما تمام این نشدنی ها به وقوع پیوست.حتی این نیز بعید نیست که اپل پا دراین صنعت نگذارد.همانطور که درسال 2007 به صورت قدرتمند پا درعرصه گوشی های هوشمند نهاد.اپل همواره خود را ثابت کرده است.و بعید نیست که بتواند این صنعت را متحول کند ومحصولی در خور شان اپل تولید کند.

اگر این شرکت بخواهد چنین محصولی ارائه کند باید امکاناتی نظیر کیفیت UHD را نیز ارائه کند تا گیمر ها را به خود جذب کند. اگر اپل چنین محصولی را ارائه دهد مجاب کردن شرکت های ساخت باز یبرای ساختن بازی مخصوص این کنسول کار دشواری نیست چون همه به کیفیت اپل ایمان دارند وهمچنین تکنولوژی بی رقیب ان.

تا کنون هیچ خبر رسمی از سوی مدیران اپل مبنی برارائه چنین کنسولی منتشر نشده اما  اگر قرار به تولید کنسول بازی توسط این شرکت باشد باید بتواند محصولی با کیفیت وتکنولوژی بالاتر از مایکروسافت و سونی باشد تا بتواند مورد علاقه گیمرها قرار گیرد وو درخورد شان اپل نیز باشد.این خبر ها از سوی هیچ کدام از مدیران اپل تایید نشده اما دور از ذهن نیست.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...