رفتن به مطلب

نمایشگر تاشدنی


پست های پیشنهاد شده

پس از مدت ها گزارش وخبر در مورد تولید گوشی‌های هوشمند تاشو،سامسونگ در حال آماده شدن برای شروع تولید انبوه اینفینیتی فلکس در آینده نه چندان دور است .صفحه نمایش اینفینیتی فلکس پایه و اساس گوشی‌های هوشمند نسل آینده است. اگر یک کاربر برنامه‌ای را روی کاور صفحه نمایش اجرا کند، می‌تواند صفحه نمایش را باز کرده و همان برنامه را در صفحه جدید پیدا کند. ضمن این که اینفینیتی فلکس قابلیت اجرای سه برنامه به صورت هم‌زمان را با هم دارد.

اینیفیتی فلکس تجربه‌ای جدید از موبایل را پیش روی کاربران گوشی های هوشمند قرار می دهد. و روش‌های کاملا جدیدی را در خصوص این دستگاه فعال‌سازی می‌کند. سامسونگ، در ساخت این صفحه نمایش نوعی کامپوزیت پلیمری پیشرفته را جایگزین روکش شیشه‌ای کرده است؛ این کامپوزیت علاوه بر انعطاف‌پذیری از استحکام بالایی نیز برخوردار است.

سامسونگ با استفاده از یک چسب انعطاف‌پذیر، صفحه‌ نمایش جدید را طوری طراحی کرده است که بتواند تا صدها و هزاران مرتبه در برابر خم شدن دوام بیاورد. علاوه بر این، اینفینیتی فلکس به لطف پلارایز جدید، ۴۵ درصد از دیگر صفحه نمایش‌های سامسونگ نازک‌تر است.سامسونگ قصد دارد تکنولوژی‌های جدید دیگری مانند صفحه‌نمایش‌های قابل رول شدن و حتی قابل کشش را هم تولید وبه بازار ارائه کند.

پیشرفت‌های صورت گرفته در ساخت مواد جدید با پیشرفت و نوآوری در تولید همراه است.

از ۴ سال پیش که سامسونگ این گوشی هوشمند تاشو را معرفی کرده ، بسیاری از رسانه ها نسبت به تأخیر تولید این محصول، اعلام کرده بود که با توجه به هیاهوی تبلیغاتی سامسونگ در خصوص تولید محصول جدید اکنون باید زمان عرضه‌ی آن فرا رسیده باشد.

هواوی اکنون عنوان دومین سازنده‌ی بزرگ گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرده است، پیش از این اعلام کرده بود که خودش اولین گوشی هوشمند تاشو را خواهد ساخت. با این حال، به نظر می‌رسد که سازنده‌ی نه چندان شناخته شده‌ی Royale هر دو شرکت را مغلوب کرده است؛ این شرکت تبلت  ۷.۸ اینچی FlexPai رابه نمایش در آوردکه در حالت تاشو به صورت دو صفحه‌ی گوشی است. با وجود آن که هنوز تمام زوایای این محصول مشخص نیست، رویال خبر از عرضه محصول تا پایان سال داد.حال  باید دید که سامسونگ و هواوی در عرضه این محصول جدید توانایی عرضه زودتر نسبت به رویال ا دارند یا خیر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...