رفتن به مطلب

webnab

پست های پیشنهاد شده

استفاده از مزایای کامل نقشه های گوگل، فقط در مورد چگونگی ثبت کسب و کار با Google Maps نیست، بلکه شامل نحوه بالا بردن رتبه کسب و کارتان در Google Maps نیز می شود. "رتبه بندی" نشان می دهد که زمانی که کسی با استفاده از Google Maps جستجو انجام می دهد، کسب و کار شما چگونه در لیست نتایج جستجو نمایش داده می شود و در کجای لیست قرار دارد. صفحه اول Google Maps مکانی بسیار حوس برانگیز است چرا که جستجو برای نقاط دورتر از این صفحه توسط کاربران بعید است.
 
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
 

در اینجا 7 نکته برای به دست آوردن رتبه بالاتر کسب و کار شما در Google Maps ذکر شده.
 
 
عوامل رتبه بندی Google Maps
 
با اینکه رتبه بندی Google Maps بر اساس مواردی مانند مجاورت و دسته بندی های صنعتی است، در حال حاضر محاسبه رتبه بندی گوگل شامل عوامل دیگر نیز آن هست.
این یک خبر خوب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است که لیست آنها ممکن است تحت تاثیر شرکت های بزرگ و شرکت های زنجیره ای قرار گیرد.
چندین آیتم وجود دارند که به وسیله آن ها می توانید رتبه بندی خود را افزایش دهید و کسب و کار خود را در Google Maps به بازار عرضه کنید.


1. اطلاعات Google My Business خود را تأیید کنید.
 
گوگل در مورد کسب و کار شما بیشتر آگاه است، بهتر است بتواند فهرست کسب و کار شما را به صورت آنلاین نمایش دهد. اطمینان حاصل کنید که فهرست شما کامل و دقیق است، از جمله:
  • اطلاعات تماس و وب سایت. شامل تمامی اطلاعات تماس ممکن از قبیل: آدرس، شماره تلفن و وب سایت، تا گوگل بتواند اطلاعات شما را تا حد امکان ارائه دهد.
  • ساعت های کاری. گوگل به کاربران می گوید که چه زمانی یک کسب و کار باز و یا بسته می شود و یا در چه ساعاتی آن کسب و کار شروع به کار خواهد کرد. اضافه کردن ساعات کسب و کار می تواند به مشتریان بالقوه شما انگیزه بیشتری برای استفاده از کالا یا خدمات شما بدهد.
  • عدم به کار بردن اطلاعات تکراری. گوگل کسب و کارهایی را که برای یک کسب و کار حقیقی چندین شماره موبایل یا موقعیت ثبت کنند را بی اعتبار می کند. اطلاعات اضافی را حذف کنید و از صحت تمام اطلاعات نوشته شده اطمینان حاصل کنید.

متاسفانه در حال حاضر این سرویس گوگل برای مشترکین داخل ایران غیر فعال است .


2. نظرات گوگل را دریافت کنید
 
نظرات کاربران یک بعد دیگر از موثقیت و اعتماد را به یک کسب و کار اضافه می کند و گوگل به وسیله ی رتبه بندی کسب و کارها با حجم بالای بازخوردهای خوب در Google Maps آن ها را به رسمیت می شناسد. به خاطر داشته باشید، هنگامی که کسب و کار خود را برای نظرات باز کنید دیگر راه برگشتی نیست. مانند سایت های دیگر مثلا Yelp شما بر آنچه که مردم می گویند هیچ کنترلی ندارید بنابراین نظرات شما ممکن است خوب و یا بد باشند. به پست چگونه نظرات بیشتری برای کسب و کار خود از گوگل و Yelp بگیریم هم سر بزنید.

با این حال جای هیچ نگرانی و ناراحتی نیست، اگر خدمات شما واقعا بی رحمانه باشد. نظرات بد ، یکی در میان در بین نظرات وجود خواهند داشت. برای شروع لینک نظرات گوگل خود را کپی کنید. به لیست Google Maps خود بروید. روی گزینه “more information” (اطلاعات بیشتر) کلیک کنید و لینک مستقیمی که در آنجا وجود دارد را کپی کنید. این لینک را برای تشویق به نظر دادن در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. خود به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید در وب سایت خود یک صفحه درست کنید که کاربر را مستقیم به سمت لیست نظرات کسب و کار شما در Google Maps هدایت کند.
برای کمک کردن به خودتان، از تعداد اندکی از مشتریان مورد اعتماد و وفادار خود ( کسانی که می دانید نظر آن ها مثبت خوهد بود ) بخواهید که نظر خود را برای شما بنویسند. فقط چند نظر مثبت کافی خواهد بود تا رتبه شما فورا بالا برود.


3. کسب و کار خود را به درستی دسته بندی کنید.
 
هنگامی که برای اولین بار یک لیست Google Maps ایجاد می کنید، می توانید یک دسته از صنایع اصلی یا "کلیدواژه" برای توصیف کسب و کار خود انتخاب کنید.
آنچه که بسیاری از صاحبان کسب و کار نمی دانند این است که شما می توانید پنج دسته فرعی دیگر اضافه کنید. شما باید از همه این پنج مورد استفاده کنید. دسته اصلی شما باید طبقه بندی اصلی کسب و کار شما باشد. ( مثال: طراحی سایت ، سامانه پیام کوتاه ) در حالی که پنج دسته باقی مانده باید کلمات کلیدیSEO محلی را که به عنوان توصیفگرهای فرعی عمل می کنند، شامل شوند.(مثال: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، سامانه پیام کوتاه در اصفهان )
 

4. قراردادن نقشه گوگل در وب سایت شما
 
روش دیگر برای بالاتر بردن رتبه بندی در Google Maps این است که یک نقشه گوگل را در وب سایت خود قرار دهید. اکثر شرکت ها یک نقشه در صفحه تماس سایت خود قرار می دهند. قرار دادن نقشه گوگل در سایت روشی است که نشان می دهد که کسب و کار خود را در چه مکانی ثبت کرده اید. از همان آدرسی که در فهرست Google My Business دارید استفاده کنید.
برای قراردادن نقشه گوگل در وب سایت خود، نام کسب و کار خود را در Google Maps جستجو کنید. روی سه خط کنار نام کسب و کار خود کلیک کنید و بر روی «اشتراک گذاری یا قراردادن نقشه» کلیک کنید، همانطور که در عکس زیر نشان داده شده است لینک را در صفحه تماس کسب و کار خود کپی و جایگذاری کنید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

5. بهینه سازی توضیحات فهرست
 
فهرست Google Maps شما دارای محدودیت کاراکتر است و باید کلمات کلیدی seo محلی که کسب و کارتان را توصیف می کنند را قرار دهید. برای مثال به جای عبارت "طراحی سایت" عبارت "طراحی سایت در اصفهان" و یا عبارات مشابه را بنویسید.


6. از شماره تلفن محلی استفاده کنید
 
گوگل به دنبال شماره تلفن رایگان (800 و 877) است ، زیرا این نوع اعداد اغلب برای هرزنامه استفاده می شود . شماره تلفن های محلی نشان می دهد که کسب و کار شما یک مکان مشخص و حقیقی در منطقه است. به همین دلیل باید از یک شماره تلفن محلی با کد منطقه ای که با مکان شما منطبق است استفاده کنید. این که شماره تلفن رایگان در وب سایت خود داشته باشید اشکالی ندارد اما اگر می خواهید رتبه بندی بالاتری در Google Maps داشته باشید از یک شماره محلی برای لیست گوگل خود استفاده کنید . مثلا در صورتی که در شهر اصفهان فعال هستید حتما شماره خود را با پیش شماره 031 وارد نمایید
 

7. اضافه کردن عکس به لیست
 
یکی از ساده ترین راه هایی که کسب و کارتان را در Google Maps برجسته می کند، این است که یک عکس به لیست Google My Business اضافه کنید. یک عکس خوب از کسب و کار خود که در وب سایتتان قرار دارد را انتخاب کنید. شما می توانید بیش از یک عکس اضافه کنید و از عکس هایی استفاده کنید که باعث می شوند توجه مشتریانی که می خواهند به سایت شما بیایند جلب شود.
کسب و کارهایی که در Google Maps عکس ندارند، فقط یک نقشه کلی از محل کسب و کار مانند تصویر زیر را نشان می دهند:
 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.


برای اضافه کردن عکس به لیست Google Maps خود، شما فقط لیست اصلی خود را در گوگل پلاس (فهرستی که در Google My Business و Google Maps در اختیار دارید) ویرایش کنید تا عکسها اضافه شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه راه اندازی یک صفحه گوگل پلاس برای کسب و کار خود، از این پست دیدن کنید.
اگر یک لیست گوگل دارید، مطمئن شوید که تمامی موارد بالا را در اختیار دارید تا بتوانید کسب و کار خود را در صفحه اول Google Maps قرار دهید.
 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...