رفتن به مطلب

جذب متخصصین به سیستم بلاک چین


mobin master

پست های پیشنهاد شده

امروزه  قدرت نمایی  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   به گونه ای شده که طی ماه‌های اخیر بسیاری از مهندسان و توسعه‌دهنده‌های شاغل در شرکت‌های بزرگ و نام‌دار سیلیکون‌ولی به دنبال استفاده از فرصت‌های موجود در حوزه‌ی ارزهای دیجیتالی و بلاک‌چین هستند و قصد دارند سیلیکون‌ولی را ترک کنند.

شرکت‌هایی مثل لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. جزو اهداف برنامه‌نویسان و مهندسین به شمار می‌روند اما همین غول‌های فناوری نیز به سرعت در حال از دست دادن توسعه‌دهندگان خود هستند که با میل و اشتیاق فراوان جذب صنعت بلاک‌چین می‌شوند.

بسیاری از تکنسین‌ها و برنامه‌نویسان مطرح شاغل در سیلیکون‌ولی با جداشدن از این غول‌های فناوری به دنبال یافتن فرصت‌های مناسب در صنعت بلاک‌چین هستند. عده ای  از مهندسان از همان ابتدا جذب  صنعت بلاک چین شده و اقدام به سرمایه‌گذاری در آن کرده‌اند.

تکنولوژی  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و ارز رمزنگاری‌شده در سراسر جهان شناخته شده است، اما حدود یک سال قبل تکنولوژی ناشناخته به شمار می‌رفت. به همین دلیل اگرچه خوش‌بین‌ترین سرمایه‌گذاران نیز با شک و تردید به آینده بلاک‌چین و ارز رمزنگاری شده نگاه می‌کردند، اما می‌توان گفت که اعتقاد راسخی به این تکنولوژی نوظهور داشتند. پس از استقبال گسترده از بلاک‌چین و ارز دیجیتال، سرمایه‌گذاران بزرگی فعالیت پیشین خود را ترک کرده و جذب صنعت بلاک چین شدند.

درحالی که حضور و فعالیت در صنعت  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  ریسکی بزرگ برای سرمایه‌گذاران به شمار می‌رفت، آنان بر این عقیده بودند که این ریسک ارزش پذیرفتن خطرات موجود را دارد. درمقابل دنیای بلاک چین این فعالان و سرمایه‌گذاران مشتاق را با آغوش باز پذیرفته است. این تکنولوژی جدید نه تنها بهترین و مجرب‌ترین مهندسان و توسعه‌دهندگان را جذب خود کرده است، بلکه سابقه‌ی فعالیت این افراد در غول‌های فناوری نظیر گوگل، اپل، فیس‌بوک و ... نیز موجب افزایش اعتبار صنعت بلاک‌چین و ارز دیجیتال شده است.

همه به خوبی از دشواری‌های کسب موقعیت شغلی در شرکت‌هایی نظیر گوگل، آمازون و فیس‌بوک مطلع هستند؛ در چنین شرایطی وقتی افرادی که دارای موقعیت‌های ممتاز در این غول‌های فناوری جهان هستند به سادگی از شرایط کاری جذاب خود گذشته و جذب پروژه‌های مرتبط با تکنولوژی  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  می‌شوند، این موضوع نشان از اهمیت، کیفیت و ظرفیت‌های این صنعت است. علاوه براین بسیاری از مهندسان شاغل درشرکت‌های بزرگ مستقر در سیلیکون‌ولی در دهه‌ی سوم و اوایل دهه‌ی چهارم زندگی خود هستند و این موضوع کمک شایانی در پذیرش و جذب تکنولوژی و پروژه‌های جدید توسط آنان می‌کند.

کسب درآمد بیشتر انگیزه فعالان تکنولوژی بلاک چین و  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. نیست، بلکه اعتقاد مستحکم این افراد به آینده این فناوری و ظرفیت‌های فراوان آن برای جایگزینی روش‌های سنتی و کمک به توسعه‌ی روز افزون این تکنولوژی نوظهور، از جمله دلایل گرایش مهندسین، توسعه‌دهندگان و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به صنعت بلاک‌چین به شمار می‌رود.

جذابیت این تکنولوژی نوظهور باعث شده که برخی از شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات هم جذب آن شوند.

 شرکت فیس بوک به تازگی تیمی از متخصصان خود را برای تحقیق در زمینه‌ی  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مامور کرده اما با توجه به این‌که فیس‌بوک شرکتی بزرگ و شناخته شده است، باید با موانع و محدودیت‌های بسیاری در مقایسه با استارتاپ‌های نوپا دست و پنجه نرم کند. مشکل عمده و بزرگ دیگری که فیس‌بوک با آن مواجه خواهد بود عرضه‌ی اولیه سکه‌ی دیجیتال است؛ چرا که مدیران فیس‌بوک در قبال سهام‌داران خود مسئول بوده و دلایل قانع‌کننده‌ای برای ورود به حوزه تکنولوژی بلاک‌چین ارائه کند. همچنین یافتن مناسب‌ترین روش برای جایگزینی مدل تجاری فعلی فیس‌بوک با تکنولوژی بلاک‌چین از جمله دیگر چالش‌های پیش‌روی این غول فناوری سیلیکون‌ولی به شمار می‌رود.

در مجموع می‌توان گفت چالش‌های موجود بر سر راه شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات مانع از حضور جدی آن‌ها در صنعت  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  شده درآینده نزدیک خواهد بود. با وجود تمام مباحث مطرح شده مهندسین و توسعه‌دهندگان همچنان بر این عقیده‌اند که تکنولوژی بلاک‌چین و ارز دیجیتال آینده‌ی بسیار درخشانی خواهند داشت و آنان حاضر هستند با پذیرش ریسک از دست رفتن موقعیت‌های ممتاز شغلی خود در بهترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری اطلاعات در جهان، به رشد و توسعه‌ی صنعت بلاک‌چین و ارز دیجیتال کمک کرده و زودتر از زمان پیش‌بینی شده زمینه‌ی شکوفایی آن را فرآهم کنند

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...