رفتن به مطلب

آیا گوشی S10 سامسونگ میتواند شگفتی بیافریند


پست های پیشنهاد شده


خبرها حاکی از آنست که سامسونگ، پرچم‌دار بعدی خود را در سه نسخه‌ی متفاوت با حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش و دوربین زیر نمایشگر  به همراه گوشی تاشدنی خود عرضه خواهد کرد.

در سال جدید میلادی سه نسخه‌ از گوشی های سامسونگ به‌همراه یک گوشی انعطاف‌پذیر عرضه می‌ شوند؛ محصولی که سال‌ها خبر عرضه‌ی آن به‌گوش می‌رسد اما تاکنون اطلاعاتی به‌صورت رسمی از این دستگاه منتشر نشده است.

به نظر می رسد در گلکسی S10 و S10 پلاس از صفحه‌نمایش خمیده لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  به‌همراه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهند گرفت؛ فناوری جدیدی که در گوشی‌های چینی همانند هواوی دیده می‌شود، اما تاکنون در محصولات سامسونگ مورد استفاده قرار نگرفته است. در این گوشی ها از سه‌ لنز برای دوربین اصلی و لنز ثابت زیر نمایشگر برای دوربین سلفی استفاده خواهد کرد.

ظاهرا نسخه‌ی سوم گلکسی S10 به‌عنوان گزینه‌ ی ارزان‌قیمت این سری از گوشی های سامسونگ درنظر گرفته شده است که بدون صفحه‌نمایش خمیده و به‌ احتمال زیاد بدون  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  زیر نمایشگر شناخته می‌شود.

خبرها حاکی از آنست که سامسونگ گفت‌و‌گوهایی با اپراتور  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. برای راه اندازی نسخه‌‌ی مجهز به  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  گلکسی S10 در خاک آمریکا داشته است. هنوز معلوم نیست که میزان آمادگی شبکه ورایزن در زمان معرفی S10  چگونه باشد؛ اما طبق برنامه‌ریزی سامسونگ محصولات مبتنی بر 5G در زمستان ۱۳۹۷ (اوایل سال ۲۰۱۹) به بازار عرضه می‌شوند. هم‌چنین در گذشته خبرهایی مبنی بر آمادگی ورایزن برای عرضه شبکه‌ی خانگی نسل جدید منتشر شده بود..

گوشی های تاشوی سامسونگ احتمالا با نام وینر معرفی می‌شود  و در گذشته نیز خبرهایی مبنی بر تولید وعرضه آنها منتشر شده است. براساس شایعه‌ها، سامسونگ هنوز مردد است که نمایشگر دستگاه به‌صورت افقی یا عمودی تا شود. ممکن است جزئیات ایده مفهومی دستگاه، طراحی و رابط کاربری آن را در معرض نمایش قرار گیرد اما خبری از نسخه‌ی واقعی نخواهد بود.

 

در گوشی های تاشدنی سامسونگ از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگراستفاده نمی شود،و آنهم  به‌دلیل فناوری متفاوت صفحه‌نمایش آن است. انتظار می‌رود طراحی دستگاه به‌گونه‌ای باشد که در حالت بسته، نمایشگری با ابعاد ۴ اینچ در اختیار کاربر قرار دهد اما با باز شدن آن، نمایشگر پشتی ۷ اینچی قابل استفاده باشد. بدون دانستن نسبت تصویر واقعی دستگاه، نمی‌توان اندازه‌ی اصلی آن را پیش‌بینی کرد.  نمایشگر داخلی به‌جای شیشه با پوششی پرده‌مانند محافظت شده است اما معلوم نیست که این پوشش نسبت به لمس کاربر بازخورد خواهد داشت یا خیر.

سال 2019  سال بزرگی برای واحد موبایل سامسونگ بشمارمیرود.بخاطر فروش ناامیدکننده s9 همگی منتظر محصولی شگفت انگیز از سوی سامسونگ در سال آینده میلادی هستیم. اگرچه محصولات امسال سامسونگ از طراحی و امکانات یکپارچه‌ای بهره می‌برند، اما از نظر بسیاری از کاربران ویژگی‌های آن‌ها نسبت به نسل‌های گذشته کمی تکراری شده است و زیر سایه پرزرق و برق رقبای چینی قرار گرفته‌اند.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...