رفتن به مطلب

اضافه شدن ارسال استیکر در واتساپ


پست های پیشنهاد شده

 پشتیبانی از استیکر به نسخه‌ی اندروید و iOS پیام‌رسان واتساپ اضافه شد.

گرچه لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  از تصاویر گیف و اموجی‌ها پشتیبانی می‌کند، اما برخی از کاربران مدت‌ها است که از سازنده‌ی این اپلیکیشن به‌دلیل نبود استیکرها، ناراضی بودندولی به‌تازگی به‌صورت رسمی اعلام شده است که این پیام‌رسان، از این پس از استیکر هم پشتیبانی می‌کند.

در اطلاعیه‌ی منتشرشده در از سوی واتساپ، فعلا، تنها استیکرهایی قابل استفاده خواهند بود که توسط طراحان داخلی این شرکت و چندین هنرمند دیگرساخته شده اند. مالک WhatsApp برای اطمینان حاصل‌کردن از رشد تعداد استیکرهای این پیام‌رسان، چندین API و رابط کاربری ویژه را منتشر کرده است که به کاربران امکان ساخت مجموعه‌استیکرهای اختصاصی خودشان را می‌دهد.

به‌منظور فرستادن استیکر، تنها کافی است روی گزینه‌ی جدیدی که به‌تازگی به این اپلیکیشن اضافه شده، ضربه بزنید، یکی از استیکرها را انتخاب و برای مخاطب خود ارسال کنید. به‌خاطر داشته باشید که تعداد استیکرهای واتساپ هم‌اکنون بسیار کم بوده و حتی امکان ارسال استیکر، هنوز برای برخی از کاربران فعال نشده است. 

واتساپ می‌گوید که پشتیبانی از استیکر، طی هفته‌های پیش‌رو، به نسخه‌ی  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  این پیام‌رسان اضافه خواهد شد. با این‌حال، طبق ادعای برخی منابع، انتشار گسترده‌ی این قابلیت از هم‌اکنون آغاز شده است و کاربران می‌توانند با به‌روزرسانی اپلیکیشن خود، از این ویژگی بهره‌مند شوند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...