رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

فروشگاه صنایع دستی و سوغات استان گیلان:

در  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  شما عزیزان می توانید  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  را با کیفیتی بی نظیر و همچنین اصیل استان گیلان تهیه کنید.  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  نظیر، چای قلم، چای شکسته، چای سبز، انواع عسل های طبیعی و همچنین انواع برنج های هاشمی، علی کاظمی و… بدون هیچ گونه ماده افزودنی و شیمیایی و به صورت کاملا ارگانیک در اختیار شما قرار گرفته است. صنایع دستی و سوغات استان گیلان همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است و تهیه آن به عنوان سوغات و هدیه می تواند فرهنگ و هنر این مرز و بوم را در جای جای کشورمان گسترش دهد.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

صنایع دستی استان گیلان :

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  یکی از هنرهای زیبا و بسیار حیرت انگیز زنان و مردان گیلانی است که با استفاده از این هنر سنتی و قدیمی آثار خاصی را پدید آورده اند. انواع محصولات حصیری مانند: سبد، زنبیل، کلاه، سفره و…، انواع محصولات سفالی مانند: کوزه آب، کوزه ماست، نمکیار، گمج و…، انواع محصولات بافتنی مانند: لباس محلی مردانه، زنانه و بچه گانه، شال و روسری و…، همچنین انواع محصولات چوبی مانند: وردنه، پیاله های چوبی و… جزئی از صنایع دستی استان گیلان هستند که می توانید آن ها را از فروشگاه اینترنتی گیلی شاپ تهیه کنید.

 

 

صنایع دستی و سوغات استان گیلان

 

صنایع دستی و سوغات استان گیلان

 

صنایع دستی و سوغات استان گیلان

 

لباس قاسم آبادی استان گیلان

عروسک های سنتی و محلی استان گیلان

 

سوغات استان گیلان :

استان گیلان به دلیل قرار گرافتن در یک اقلیم بسیار مناسب و خاکی حاصل خیز، همواره توانسته است انواع محصولات خوراکی را با بالاترین کیفیت در سراسر کشور عرضه کند. انواع  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  مانند: برنج، چای، عسل، کوکی لاهیجان، کلوچه فومن و… از اصلی ترین سوغات استان گیلان می باشند. تمامی محصولات خوراکی موجود در فروشگاه اینترنتی گیلی شاپ از کارخانه های معتبر استان گیلان استخراج می شوند و به همین دلیل دارای قیمتی ارزان تر نسبت به سایر فروشگاه های موجود در بازار است.

 

 

%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%87-1.jpg

 

خرید چای سبز لاهیجان چای سبز
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...