رفتن به مطلب

از شایعه تا واقعیت در مورد سری جدیدی سامسونگ


پست های پیشنهاد شده

احتمال آن میرود که سامسونگ قصد داشته باشد در مدل جدید سری گوشی‌های گلکسی نوت، از نمایشگر غول‌پیکر ۶.۷ اینچی استفاده کند

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، حداقل روی کاغذ، به‌نمایشگری کوچکتر از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  مجهز شده است. مدیران اپل در تبلیغات آیفون XS Max از نمایشگر ۶.۴۶ اینچی این گوشی به‌عنوان نمایشگری ۶.۵ اینچ یاد کرده‌اند و این درحالی است که کره‌ای‌ها نمایشگر ۶.۴۴ اینچیِ نوت ۹ را، نمایشگری ۶.۴ اینچ به‌شمار می‌آورند؛ البته تمامی این‌ها از قوانین حاکم بر دنیای ریاضی در مورد گرد کردن اعداد بهره می گیرند.

بحث آن وجود دارد که احتمالا نمایشگر بزرگترین مدل  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  (که فعلا باید آن را گلکسی اس ۱۰ پلاس بنامیم) قرار است دقیقا همچون نوت ۹، اندازه‌ای معادل ۶.۴ اینچ داشته باشد. اگر پیگیر اخبار بوده باشید، می‌دانید که طبق شایعات،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. . با توجه به آن‌چه از لئوناردو داوینچی (نقاش پرآوازه‌ی دوره‌ی رنسانس) و ارتباط او با کدنام نوت ۱۰ می‌دانیم، می‌توانیم ادعا کنیم که این کدنام ممکن است به اعمال تغییراتی اساسی در گوشی جدید سامسونگ (نسبت به نسل قبل) اشاره داشته باشد.

اگر این شایعه رنگ حقیقت به‌خود بگیرد، گلکسی نوت ۱۰ نه‌تنها به بزرگترین گوشی سامسونگ، بلکه به بزرگترین گوشی هوشمند تاریخ مبدل خواهد شد. در کنار این‌ها، ظاهرا جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این گوشی وجود نخواهد داشت و این یعنی می‌توانیم انتظار طراحی جدیدی را از این گوشی داشته باشیم. در ضمن گفته می‌شود که نوت ۱۰ قرار نیست دارای بریدگی بالای نمایشگر باشد؛ در حقیقت، سامسونگ قصد دارد حاشیه‌‌های گوشی‌اش را به کمترین حد ممکن برساند تا این‌بار با یک گوشی واقعا بی‌حاشیه رو‌به‌رو شویم.

Samsung یکی از معدود شرکت‌هایی است که برخلاف بقیه، تاکنون در گوشی‌های هوشمندش از ناچ استفاده نکرده و احتمالا به‌ همین رویه نیز ادامه خواهد داد. این شرکت سال گذشته با عرضه‌ی گوشی‌های جدید سری S و Note نشان داد که می‌توان بدون بهره‌گیری از ناچ، گوشی‌هایی با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی بالا تولید کرد. 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...