رفتن به مطلب

خرید انواع تجهیزات دندانپزشکی


topwebb

پست های پیشنهاد شده

خرید انواع لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. از فروشگاه فیروز دنتال لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

فروش لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، قطعات دندانپزشکی و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  در فروشگاه اول دنتال

حوزه فعالیت اول دنتال  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، و… می باشد.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

يونيت دندانپزشکی قلب هر مطب دندانپزشکی می باشد و کوچکترين مشکل در عملکرد آن باعث مختل شدن کارآيی مطب می گردد.بطور کلی داشتن اطلاعات کافی از یونیت مورد استفاده جدا از محسنات عمومیايی که دارد، در استفاده بهينه، نگهداری و حتی تشخيص انجام کار درست در هنگام مواجه با مشکلات مختلف، مفيد واقع می شود.

ابزار هایی هستند که سرعت بالا وقدرت پایین دارند و برای برداشتن نسج، پوسیدگی و صیقل کاری با تراش روی دندان در حداقل زمان بکارمیروند. به طور مستقیم به شلنگ روی یونیت وصل شده و به هیچ موتوری نیاز ندارد.

آنگل دندانپزشکی ها به تنهایی قابل استفاده نیستند. این وسایل بر روی ایرموتور یا میکروموتور بسته می شوند تا بتوانند فرزی که بر روی آنها بسته شده را به حرکت درآورند و در حقیقت یک ارتباط مکانیکی بین ایرموتور یا میکروموتور با فرز را برقرار می کنند.

هندپیس جراحی از يک محفظه استوانه اي شکل، يک سيم پيچ و قاب که از اجزاي داخلي محافظت ميکند، تشکيل شده است. يک شيلنگ باريک و کابل ارتباطي مخصوص، کار انتقال جريان برق و آب به هندپيس را بر عهده دارند. هندپيس شامل سيم پيچي است که با اِعمال جريان متناوب به آن، ميدان مغناطيسي متغيري داخل آن به وجود مي آيد. ورودي هندپيس داراي يک مسير براي آب و سيمي براي جريان الکتريسيته است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 سال پیش...

من برای مطب خودم، همه لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. رو از زیمد خریداری کردم و بسیار راضی بودم به خاطره تخفیف های خوبی که دادند و جنس مرغوبشون.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...