رفتن به مطلب

تشخیص تماس های جعلی درآینده توسط آینده


mobin master

پست های پیشنهاد شده

اپل تماس‌های اسپم را به‌نوعی یک مشکل احساس می‌کند. ظاهرا این شرکت حق ثبت اختراع «تشخیص اطلاعات تماس جعلی» را ثبت کرده است که این ویژگی به  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  اجازه می‌دهد تا بررسی کند که آیا این یک تماس معمولی و قانونی است یا خیر. اگر تماس قانونی نیست، گوشی به‌طور خودکار هشدار را به کاربر نشان می‌دهد یا از اعلام هشدارهای تماس مانند زنگ و لرزش تلفن هوشمند جلوگیری می‌کند. گفتنی است که جزئیات این حق ثبت اختراع برای اولین بار توسط اپل اینسایدر اعلام شده است.

حال ممکن است این سؤال را بپرسید که چگونه یک تلفن همراه تماس‌های اسپم را تشخیص خواهد داد؟ این حق اختراع برای کاربر روشن می‌کند که تلفن همراه او تمامی پارامترهای یک تماس قانونی و مطمئن را به‌منظور تأیید اعتبار تماسی که برقرار شده در مقابل تماس‌های غیرقانونی چک خواهد کرد. تلفن همراه اطلاعاتی را که از طریق تماس ارسال می شود، از جمله شناسه‌های تجهیزات شبکه، شناسه‌های سرور و غیره تحلیل می‌کند.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  تنها سازنده‌ی گوشی هوشمند نیست که روی این تکنولوژی کار می‌کند. ‌هفته‌ی گذشته در رویداد معرفی گوشی‌های پرچم‌دار  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، این شرکت یک ویژگی جدید به نام Call Screen را معرفی کرد که از دستیار گوگل به‌منظور شناسایی تماس‌های اسپم بهره می‌برد. علاوه‌بر این، از اوایل امسال یک به‌روزرسانی ویژه برای اپلیکیشن تلفن همراه سبب می‌شود که تماس‌های اسپم مستقیما به ایمیل صوتی ارسال شوند.

البته اشاره به این نکته مهم است که Apple پتنت‌های زیادی دارد که هرگز از آن‌ها استفاده نکرده یا اینکه تصمیمی به استفاده از آن‌ها در آینده‌ی نزدیک ندارد. اما با افزایش تماس‌های اسپم و عصبی شدن هر چه بیشتر مردم نسبت به گذشته به‌واسطه‌ی این نوع تماس‌ها، بهره‌گیری گوشی‌های iPhone از چنین ویژگی‌ای به‌طور شگفت‌انگیزی مفید خواهد بود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...