رفتن به مطلب

دوربینهای چند گانه با کاربردهای متفاوت


پست های پیشنهاد شده

دوربین هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) همچنان در صدر رده‌بندی بهترین دوربین های موبایلی توسط DxOMark قرار دارد. نتایج ارزیابی دوربین آیفون ایکس اس مکس منتشر شد که این گوشی نیز نتوانست حریف پرچمدار هواوی شود.
DxOMark یکی از معتبرترین منابع مستقل مربوط به رده‌بندی کیفی دوربین‌ها و لنزهای حرفه‌ای است که از سال 2008 امتیازات آن به تجهیزات عکاسی مختلف مورد استناد کارشناسان این حوزه بوده است. این رده‌بندی، دوربین گوشی های هوشمند را نیز شامل می‌شود و از جنبه‌های مختلف عکاسی و فیلمبرداری از لحاظ فنی آنها را مورد بررسی قرار داده و به آنها امتیاز می‌دهد. در بخش گوشی های هوشمند در این رده‌بندی، از زمانی که هواوی گوشی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) را 8 ماه قبل به بازار معرفی نمود، این گوشی در صدر این رده‌بندی جای گرفته و علی‌رغم معرفی مدل‌های جدیدتر طی 8 ماه گذشته از سوی رقبای قدرتمندی چون سامسونگ و اپل، هنوز هیچ یک از گوشی‌ها موفق به کسب امتیاز دوربین هواوی پی 20 پرو در این رده‌بندی نشده است.
 
دوربین هواوی پی 20 پرو بالاتر از پرچمدار اپل
 
دیروز DxOMark نتایج بررسی جدیدترین گوشی اپل یعنی آیفون XS Max را منتشر کرد. طی این بررسی به دوربین این گوشی جدید اپل امتیاز کلی 105 را اعطا کرد که نسبت به امتیاز دوربین هواوی پی 20 پرو که 109 بوده همچنان کمتر است. در جدول زیر می‌توانید نتیجه بررسی‌های جزئی صورت گرفته در ارتباط با گوشی جدید اپل را ملاحظه کنید.
بنا بر جمع‌بندی DxOMark از آیفون XS Mas، فلاش دوربین این گوشی در بعضی مواقع میزان نوردهی کافی ندارد و همچنین در محیط‌های با نور کم در عکس‌ها نویز ایجاد می‌کند که این امر در هنگام فیلمبرداری هم صادق است.
همچنین در ادامه به جزئیات بررسی DxOMark در ارتباط با گوشی Huawei P20 Pro اشاره می‌شود که در اکثر جنبه‌ها و همچنین در امتیازات کلی نسبت به مدل جدید آیفون امتیازات بالاتری کسب کرده است.
o اولین گوشی دنیا با لنز سه گانه لایکاست که توانایی ثبت عکس‌هایی با کیفیت 40 مگاپیکسل را دارد. این دوربین همچنین از توانایی‌های فوق‌العاده‌ای در عکاسی از سوژه‌های واقع شده در محیط‌های کم نور برخوردار است. نکته جالب در ارتباط با این رده‌بندی این است که هواوی تنها برندی است که 3 گوشی آن در ده گوشی اول این رده‌بندی حضور دارد.
هواوی به زودی گوشی پرچم دار جدید خود را در سری mate با نام میت 20 (Huawei Mate 20) در لندن رونمایی می‌کند. تاریخ این رونمایی در 16 اکتبر (24 مهرماه) خواهد بود. کاربران مشتاق هستند تا ببینند این بار هواوی چه گوشی با قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی و دوربین با کیفیت‌تر معرفی خواهد کرد.
ویرایش شده توسط mobin master
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...