رفتن به مطلب

غیر فعال شدن yoast


mrd

پست های پیشنهاد شده

با سلام و خسته نباشید...

دوستان من یکسری افزونه هام آپدیت کردم و بعد از این کار افزونه yoast seo من از کار افتاده بدین صورت که وقتی محصول جدیدی در فروشگاهم میخوام ایجاد کنم چراغ های سمت چپ که برای محتوا و سءو بود دیگه نمیان....

روی ایکونشم میزنم و هیچ اتفاقی نمیفته...ممنون میشم راهنماییم کنید

در ضمن مطالب قبلی که باهاش کار کرده بودم و چراغ ها رو روشن کرده بود و داشت الان فقط محتواش هست و سِوش ناپدید شده

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

اول افزونه YOAST رو بروز رسانی کنید. 

  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

سپس افزونه زیر رو هم نصب کنید:

  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

در ضمن اگر متاباکس مربوط به افزونه ی YOAST Seo زیر ادیتور هنگام افزودن مطلب جدید نمایش داده نشد، از بالای صفحه در کلید "تنظیمات صفحه" می تونید تیک متاباکس سئو رو بزنید تا متاباکس نمایش داده بشه.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام عزیز جان

ممنون بابت راهنماییت.ولی تمام کارها انجام شد و مشکل حل نشد.اون تنظیمات صفحه ای که گفتین هرچی میزنم روش باز نمیشه!!!!!!!!

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود مجدد.

ظاهرا تداخلی در جاوا اسکریپت سایتتون رخ داده. در اکثر موارد افزونه های ویژوال کامپوزر و YOAST باهم تداخل دارند و در کنارهم کار نمی کنند.

البته خوده افزونه ی YOAST ممکنه با برخی از قالب ها و افزونه های دیگه ناسازگاری داشته باشه که اگر اینچنین باشه باید بررسی بشه تداخل به دلیل وجود کدوم افزونه ها هست و بعد رفع بشه. این رفع هم یا با غیرفعال کردن یکی از افزونه ها اتفاق میفته (روش نامناسب اما کارساز) یا اینکه مورد تداخل از طریق دستکاری کدها رفع بشه (زمان بر و نیازمند کدنویسی و صرف هزینه )

 

شما می تونید اول آزمایش کنید تداخل با قالبتون نباشه. برای اینکار قالب سایت رو به قالب پیش فرض وردپرس (مثل دوهزار و شانزده و ...) تغییر بدید و بررسی کنید که کلید تنظیمات صفحه یا موارد دیگه در هنگام افزودن نوشته کار میکنه یا خیر. اگر مشکل حل شد، تداخل قالب با YOAST هست. اگر مشکل حل نشد، تداخل با یکی از افزونه ها هست که اکثرا ویژوال کامپوزر باعث این مشکل هست. افزونه ویژوال کامپوزر رو بعنوان تست غیرفعال کنید و تست کنید تداخل رفع میشه یا نه. اگر رفع شد ، باید یا با کدنویسی حلش کرد یا افزونه صفحه ساز جایگزین استفاده کرد.

البته دقت داشته باشید که این دو افزونه در حالت عادی تداخل ندارند و ممکنه عوامل دیگه ای مانند قالب هم بین این دو افزونه قرار بگیره و باعث ایجاد مشکل بشه. پس یک مورد زمانبر هست.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...