رفتن به مطلب

ورود بدون کنکور به رشته برنامه نویسی تحت وب


ahmad7

پست های پیشنهاد شده

سایت های آموزشی کشور و کاربردی هر کدام از سایت ها


همانگونه که اطلاع دارید سایت های آموزشی بسیار زیادی در کشور وجود دارند که بعضی از این سایت ها مرجع بوده و بعضی از این سایت های آموزشی کمکی می باشند. برای مثال سایت سازمان سنجش که با نشانی sanjesh.org نیز شناخته می شود سایتی بسیار معروف و مرجع برای بسیاری از آزمون های دانشگاهی در کشور می باشد. در مقابل سایتی مانند سایت سبز مشاور که با نشانی sabzmoshaver.com شناخته می گردد سایت مشاوره تحصیلی بوده و به نوعی سایت کمکی برای آزمون های سایت سازمان سنجش و بقیه آزمون ها می باشد. در زیر سایت ها و کاربرد هر کدام به طور خلاصه بیان شده است:
سبز مشاور
1- سایت سازمان سنجش: همانگونه که گفته شد نشانی این سایت sanjesh.org می باشد و تمامی ثبت نام های دانشگاه های سراسری ، دانشگاه علمی کاربردی ، دانشگاه پیام نور و بسیاری از آزمون های استخدامی نیز در این سایت صورت می پذیرد. برای مشاوره و راهنمایی درباره آزمون های این سایت سازمان سنجش می توانید به سبز مشاور به نشانی sabzmoshaver.com مراجعه نمایید.


2- سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد: آدرس این سایت azmoon.org می باشد و در واقع به نوعی سایت مرجع دانشگاه آزاد می باشد و تمامی ثبت نام ها و انتخاب رشته های دانشگاه آزاد چه بصورت با کنکور و چه بصورت بدون کنکور در این سایت صورت می پذیرد. همچنین برای مشاوره درباره ثبت نام های با کنکور و بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز می توانید به سایت سبز مشاور sabzmoshaver.com مراجعه کرده و اطلاعات لازم را بدست آورید.


3- سایت دانشگاه علمی کاربردی: ادرس این سایت uast.ac.ir می باشد که این سایت ، سایت مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد. داوطلبان توجه داشته باشند تمامی ثبت نام های دانشگاه علمی کاربردی در سایت sanjesh.org صورت می پذیرد و این سایت صرفا جهت اطلاع رسانی و ورود به سامانه سجا دانشگاه علمی کاربردی می باشد. در صورت نیاز به مشاوره درباره دانشگاه علمی کاربردی می توانید از سبز مشاور sabzmoshaver.com کمک بگیرید.


4- سایت دانشگاه پیام نور: ادرس این سایت pnu.ac.ir می باشد. این سایت نیز سایت مرکزی دانشگاه پیام نور می باشد ولی همانند دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام های دانشگاه پیام نور نیز از طریق سایت sanjesh.org صورت می پذیرد و این سایت صرفا برای اطلاع رسانی و ورود به سیستم جامع گلستان این دانشگاه می باشد. برای مشاوره دانشگاه پیام نور نیز می توانید از سبز مشاور sabzmoshaver.com کمک بگیرید.


در آخر در صورتی که داوطلبان نیاز به مشاوره تحصیلی برای تمامی مقاطع داشته باشند می توانند از سایت بسیار مفید سبز مشاور به نشانی sabzmoshaver.com دیدن نمایند.


امیدوارم مفید بوده باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...