رفتن به مطلب

تابلوسازی پرکاس، تابلو چلنیوم، تابلو تبلیغلتی، تابلو LED


Alipe

پست های پیشنهاد شده

تابلو سازی پرکاس دارای 8 سال سابقه در حیطه تولید انواع تابلو سازی چلنیوم و خدمات تابلو سازی همچون انواع تابلوهای چلنیوم، فلکسی، تابلو حروف برجسته و بیش از 1000 مجموعه می باشد.
 

تابلوسازی تبلیغاتی


تابلوسازی  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  درابتدا مشغول فعالیت در زمینه چاپ شد و سپس به تبلیـــغات محیطی و اجرای تابلو های تبلیغاتی و نمای ساختمانی پرداخ. این مجموعه دارای یک گروه بسیار مجرب و توانا می باشدکه دارای تحصیلات مرتبط با این رشته هستند.تابلوسازی پرکاس در طی سالهای فعالیت خود در این عرصه توانسته افتخار همکاری با نهاد های دولتی و خصوصی را داشته باشد.

از دیگر ویژگی های این مجموعه می توان به کیفیت عالی با قیمت بسیار مناسب در راستای اصل مبحث مشتزی مداری اشاره کرد و بر اساس همین اصل اقدام به ایجاد کارگاه هایی مجهز در سه دپارتمان اصلی ایده پردازی و طراحی ، چاپ ،تابلو سازی و نما نموده است.
یکی از کهن ترین بخش های صنعت تابلو سازی، حروف برجسته می باشد که امکان نور پردازی از رو و همچنین نور از زیر یا همان نور اندریک را دارد و حروف استیل در رنگهای گوناگون یا پتینه کاری شده مورد کاربرد است حروف پلاستیک یا نئون پلاستیک این نوع ساختار را میتوان جزو قدیمی ترین حروف نور از پشت تابلو سازی نامید .

 

خدمات تابلوسازی پرکاس



تیم تابلو سازی پرکاس اراده دهنده انواع مدل های گوناگون تابلو سازی تبلیغاتی می باشد که در حوزه های ساخت و تولید تابلو سازی های حروف برجسته، تابلو لایت باکس، تابلو سوپر اسلیم، تابلو نئون پلاستیک، تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، نمای کاپوزیت، تابلو بنری، تعویض روکش، تابلو اعلانات، حروف برنجی، حروف فلزی، حروف برجسته پلاستیکی، حروف استیل، تابلو دیجیتالی، تابلو LED، تابلو پلکسی، تابلو فلکسی فیس و برش لیزر با سابقه درخشانی می باشد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لایت باکس تبلیغاتی چیست ؟

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  برای رستوران ها، کافی شاپ ها و هر جای دیگری که نیاز به تبلیغات داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.
در لایت باکس تبلیغاتی طرح مورد نظر را به هر شکلی که مد نظر مشتری باشد تهیه می کنند و سپس با استفاده از یک نور مخفی در پشت تصویر و روی قاب طرح نمایان تر از قبل جلوه گری می کند. این طرح به شکلی نمایش داده می شود که گویی یک تلویزیون در برابر دیدگان شما روشن شده است. 
لایت باکس های تبلیغاتی به صورت یک رو، دو رو و چهار طرفه تولید می شوند و شما بسته به محیطی که برای نصب  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  در نظر دارید می توانید از مدل های متفاوت آن ها استفاده کنید. 

انواع لایت باکس

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  ها به چهار دسته لایت باکس کریستالی، لایت باکس ال ای دی، لایت باکس برای محیط های رو باز و لایت باکس آلومینیومی تقسیم می شوند. لایت باکس های کریستالی برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و ضخامت آن نسبت به لایت باکس های تبلیغاتی دیگر بسیار کمتر است. این سبک در نوع خود یکی از جدید ترین روش های دکور کردن و جلوه دادن به محیط به شمار می رود و برای محیط های سربسته و نمایشگاهی استفاده بیشتری دارد. 
لایت باکس برای محیط های باز همان طور که از نامش مشخص است برای فضاهای روباز مورد استفاده قرار می گیرد و ضخامت و اندازه آن نسبت به مدل کریستالی بیشتر است. 
مدیای چاپ بک لایت در لایت باکس ها (Light Box) و در شکل آسمان مجازی (Stretch Ceiling) نیز کاربرد فراوان دارد. 
در نهایت باید بگوییم لایت باکس هایی که به وفور در متروها مشاهده می کنید نمونه ای از لایت باکس های آلومینیومی محسوب می شوند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...