رفتن به مطلب

ثبت شرکت در تهران


ava60595

پست های پیشنهاد شده

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

 

در این مقاله تیم پژوهشی آواحساب اقدام به گرد آوری اطلاعاتی مهم در مورد موضوع ” ثبت شرکت بامسئولیت محدود” نموده است و کلیه مزایا ، روند قانونی ، مدارک و مراحل ثبت این شرکت را را به کنکاش قرار داده است.

در مرحله ی اول می بایست توضیحاتی در مورد مفهوم مسئولیت محدود ارائه نماییم.

واژه ی مسئولیت محدود به معنی کوتاه وبسته در لغت نامه ها تعریف شده است.بنابراین مفهوم رایج شرکت با مسئولیت محدود  شرکتی است که با مشارکت حداقل دو نفر سهامدار تأسیس شود و هریک از شرکا بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد فقط به میزان سرمایۀ خود مسئولیت داشته باشند.
( در راستای افزایش اطلاعات شما در خصوص ثبت شرکت با مسئولیت محدود  توضیحات ذیل را با دقت مطالعه فرمایید)
شرکت با مسئولیت محدود، رایج ترین شرکت های بازرگانی در کشور ما می باشد. و عمدتاَ بین اعضای یک خانواده یا افراد فامیل و یا دوستان و آشنایان تشکیل میگردد.

بر خلاف  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، مسئولیت هر یک از سهامداران در مورد بدهی‌های شرکت محدود به مبلغ سرمایه‌گذاری شده در شرکت است و در صورت عدم کفایت مجبور نیستند اموال شخصی خود را در این راه مصرف نمایند. به زبان ساده‌تر در صورتی که شرکت ورشکسته شود و نتواند جوابگوی طلبکاران باشد تنها سرمایه سهامداران از بین می‌رود و طلبکاران نمی‌توانند باقی‌مانده مطالبات خود را از اموال شرکای شرکت مطالبه کنند.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...