رفتن به مطلب

مشکل ip


پست های پیشنهاد شده

سلام وقت بخیر. یه مشکلی برای اینترنت و یا اگه اشتباه نکنم برای سایتم بوجود اومده. از اینترنت سیمکارت همراه اول در گوشی در لپ تاپ استفاده میکنم. وقتی گوشی خاموش و روشن میشه  بصورت خودکار یک آی پی جدید انتخاب میکنه که در پنجاه درصد موارد آی پی از ایران نیست و مثلا از امارات یا مالزی و ... هست. وقتی آی پی ایران هست   سایت خودم و سایتی که ازش هاست گرفتم باز میشه ولی وقتی آی پی از خارج از ایران هست  سایت من خطای 500 میده و سایت هاستینگ با خطایی مواجه میشه که تصویرش رو به پیوست فرستادم. سوالم اینه که : یعنی سایتم در خارج از ایران قابل مشاهده نیست؟

مشکل قابل مشاهده نبودن سایتم با آی پی های خارج از ایران  چه دلیلی داره و آیا میشه این دلیل رو مرتفع کرد تا سایت در هر کشوری قابل مشاهده باشه؟

در رابطه به سمیکارت همراه اولم  آیا اختصاصا سیمکارت من مشکلی داره که آی پی های خارج رو هم میگیره! و آیا همه سیمکارتهای همراه اول  آیپی از خارج هم میگیرن؟ لطفا راهنمایی کنید. باتشکر.

خطای سایت خودم با آیپی خارج از ایران :

This page isn’t working
moshaveraneh.ir is currently unable to handle this request.
HTTP ERROR 500

 

هاستم از آلمان هست که شرکت هاستینگم که این هاست رو ارائه میده  میزبانفا هست که در ایرانه.  تصویر زیر مربوط به زمانی هست که بعد از خاموش روشن کردن گوشیم  سیمکارت همراه اول  آیپی خارج از ایران گرفته  صفحه زیر مربوط به قسمت ارسال تیکت در سایت میزبانفا هست.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

ویرایش شده توسط hamedi
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

مشخصا این مشکل از سمت تنظیمات سایت یا سرورتون هست.

لطفا آدرس سایت رو بدید تا با آی پی های مختلف بررسی کنیم.

  • Like 3
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام. ممنون. لطفا کشور امارات رو بررسی بفرمایید و مالزی. مخصوصا از این دو کشور اصلا نمیشه وارد سایت بشم.

آدرس سایت    moshaveraneh.ir

آدرس انجمن

forum.moshaveraneh.ir

ویرایش شده توسط hamedi
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود مجدد.

این مشکل مربوط به هاستینگ هست.

اگر در زمانی که چنین مشکلی پیش میاد براتون، سایت خودتون و سایت هاستینگ با خطا مواجه میشه، پس حتما مربوط به کانفیگ هایی هست که هاستینگ خودتون انجام داده و محدودیت هایی که برای IP کشورهای دیگه در نظر گرفته.

حتی توی تصویری هم که پیوست کردید مستقیما به این مساله اشاره شده که فقط از طریق آی پی ایران قابل دسترسی هست! ولی من برای سایت خودتون + انجمن ، با آی پی های کشورهای مختلفی تست کردم (مثل فرانسه / هلند / انگلیس / آمریکا / کانادا / عربستان ) مشکلی نبود . اما چون پروکسی مربوط به امارات و مالزی در دسترس نبود متاسفانه نشد تست کنم.

 

این مشکل رو بهتره طی یک تیکت به هاستینگ اعلام کنید تا اگر برای IP ها محدودیت ایجاد کردن، بتونن خودشون حلش کنند.

و اگر میدونید که امکان اینکه بازدیدهایی از این دو کشور می تونید داشته باشید، بهتره هاستینگ رو تغییر بدید. هاستینگ های معتبری که محدودیت های این چنان غیرمنطقی نداشته باشند.

  • Like 4
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام. به پشتیبانی تیکت فرستادم گفتم که سایت خودشونم روی آیپی امارات و مالزی و بعضی کشورهای دیگه بالا نمیاد. باتشکر.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...