رفتن به مطلب

وقفه در عملکرد ماوس درتالار ips


پست های پیشنهاد شده

سلام. وقتی در تالار به صورت پیاپی بین 15 تا 20 ثانیه کلیک راست میکنم و یا از inspect element قصد انتخاب یک مکان مرو دارم و با ماوس باید روی اون قسم هاور کنم تا کدهاش نمایش داده بشه    در این دوحالت که عرض کردم بعد از  15 تا 20 ثانیه یه وقفه یا هنگ بین 1 تا دوثانیه رخ میده و در این دو ثانیه  عملکرد ماوس غیرفعال میشه و بعد از این زمان  دوباره بصورت خودکار ماوس فعال میشه. در همین تالار در تالار دیگری با موضوع دیگر که با IPS ساخته شده بود هم تست کردم این مشکل وجود نداشت. لطفا راهنمایی کنید در تنظیمات باید مورد خاصی رو فعال یا غیرفعال کنم که این مکث یا هنگ یکی دو ثانیه ای که هر 15 ثانیه تکرار میشه  قطع بشه! اگر از تنظیمات نیست پس چرا این اتفاق میفته؟  forum.moshaveraneh.ir

ویرایش شده توسط hamedi
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

چنین مشکلی تاحالا برای IPS و IPB گزارش نشده! به نظر می رسه مشکل از مرورگر یا سیستم خودتون باشه.

خودمم تست کردم حالتی که گفتید رو ولی مشکلی ندیدم!

 

ولی برای قسمت Inspect Element مرورگر می تونید برای دسترسی به کدهای Hover یک قسمت، از داخل پنجره Inspector روی عنصر مورد نظرتون کلیک راست کنید و گزینه Hover رو کلیک کنید تا اون بخش در حالت Hover شده نمایش داده بشه و در سمت کدها هم کدهای مربوط به :hover در دسترستون باشه . در مرورگر فایرفاکس به صورت زیر :

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

و در مرورگر گوگل کروم به صورت زیر می تونید حالت Hover یا Active و ... یک المان رو فعال کنید و به کدهاش دسترسی داشته باشید.

Screenshot_5.png.b80f7f61e01589545f85cb822c1cc50a.png

  • Like 4
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

معذرت میخوام بعضی وقتا واقعا سوتی میدم. بیشتر از دو هفته هست که دو مرورگر موزیلا و کروم با حدود 60 70 صفحه باز هستن و سیستمو نه خاموش کردم و نه ریستارت. یا هایبرنیت بوده یا اسلیپ. مشکل به خاطر همین مسئله بود. ممنون بابت آموزش هاور  قبلا فقط از دکمه زیر استفاده میکردم  الان یک گزینه جدید و دقیق دیگه هم دارم.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

ویرایش شده توسط hamedi
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...