رفتن به مطلب

مشکل در تغییر فونت برای کل قسمتهای انجمن ips


پست های پیشنهاد شده

باسلام. وقت بخیر. تمام قسمت های مربوط به h1 تا h6 در انجمن به ایران سانس تغییر پیدا کرده ولی قسمتهای خاصی بصورت پراکنده در کل انجمن  فونتشون تغییر نمیکنه. مثلا فونت بعضی قسمتها در صفحه جستجوی انجمن. انگار بخاطر اینه که فرمت این بخش ها h1,h2,h3,h4,h5,h6 نیست. از inspect element بررسی کردم  با اینکه فونت ایران سانس important شده ولی خط خورده. فونت غالب برای کلاسهای مختلف به شکل زیر هست. امکانش هست که فونت این قسمتها رو که تقریبا همه جا هستن هم ایران سانس کرد! امیدوارم لازم نباشه که همه رو یکی یکی استایل فونت بدم  خیلی زیاد هستن.

   font-size: 14px;
    font-family: "Roboto", "Helvetica Neue", Helvetica, Arial, sans-serif;
    vertical-align: middle;
}

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

ویرایش شده توسط hamedi
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

آدرس انجمن رو بدید تا بررسی کنم.

زمانی که فونت توسط دستور کلی مثلا html یا body در CSS حتی important هم باشه اما در ادامه به صورت مشخص ، یک فونت مجزا برای کلس اون المان تعریف شده باشه، اون important می تونه نادیده گرفته بشه. البته تحت شرایط خاصی.

بهترین کار اینه که تک تک fon-family ها رو تغییر بدید ولی اگر بتونید کلس ها رو ادغام کنید و فونت رو اختصاص بدید می تونید فونت ها رو دسته جمعی تغییر بدید. مثلا :

body, html, h1, h2, h3, h4, p, li, a, ol, ul, .class, .other-classes {
   font-family: IRANSans !important;
}

یه همچین چیزی!

  • Like 3
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام. با راهنماییتون درست شد. برای کل المانها یک فونت بصورت کلی قرار داده شده بود که به یکی دوتا از کلاسها  استایل فونت خودمو بصورت important دادم و همه کلاسها فونتشون به فونت موردنظرم تغییر کرد. تعدای کلاس همنام هم برای بخش های مختلف بکاربرده شده بود. تشکر.

آدرس انجمنم   forum.moshaveraneh.ir

ویرایش شده توسط hamedi
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...