رفتن به مطلب

محل نصب انجمن در هاست


hamedi

پست های پیشنهاد شده

سلام وقت بخیر. تصمیم دارم انجمن رو روی ساب دامین نصب کنم. وقتی در سیپنل در حال ساخت ساب دامین هستم در فیلد نهایی که document root نام داره  بصورت خودکار محل انجمن رو نامگذاری میکنه 

به این شکل :  forum.yoursite.ir

و بعد از اینکه ساب دامین ساخته میشه  فولدری دقیقا با همین نام "در کنار public_html قرار میگیره"(نه در داخلش). سوالم اینه که در فیلمهای آموزش و توضیحاتی که قبلا برای ساخت ساب دامین برای نصب IPS خونده بودم  محل نصب رو در این فیلد تعیین میکردن و در پابلیک یک فولدر میساختن. اگر همین فولدر رو forum.moshaveraneh.ir در کنار پابلیک نگه دارم و انجمن داخلش نصب بشه اشکالی نداره؟ این پیشنهاد بخش ساخت ساب دامین در سیپنله.  یا اینکه بصورت دستی انجمن رو در فولدر پابلیک قرار بدم! باتشکر.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

شما زمانی که یک ساب دامین ایجاد می کنید، باید یک پوشه ای رو به ساب دامین متصل کنید تا فایل ها از اون پوشه فراخوانی بشه . forum.moshaveraneh.ir  هم به صورت پیش فرض ساخته میشه و ضروری نیست که حتما از این مسیر استفاده کنید. حالا شما می تونید نام این پوشه رو شخصی سازی کنید.

در فیلد document root :

  • می تونید یک پوشه در همان مسیری که public_html قرار داره و در کنارش معرفی کنید. برای اینکار فقط یک نام وارد کنید. مثلا mysubdomain
  • می تونید در مسیرهای دیگری هم معرفی کنید. مثلا : public_html/mysubdomain
  • یا حتی مسیرهای دلخواه دیگه! مثلا public_html/mysubdomain/domain/sub . که در این صورت روت ساب دامین شما همون پوشه sub خواهد بود!

 

فقط باید دقت داشته باشید که این مسیری که انتخاب می کنید، قبلا استفاده نشده باشه.

 

اما در خصوص پرسش شما که آیا نصب در اون نوع مسیر مشکل ساز هست یا خیر، باید بگم که خیر. ولی بهتره داخل نام پوشه روت سابدامین، از دات (نقطه) استفاده نکنید. فقط از حروف استفاده کنید بهتره. در آینده ممکنه بعضی از ماژول ها یا پلاگین ها با وجود نقطه در مسیر نصب اسکریپت مشکل داشته باشند.

 

موفق باشید.

  • Like 4
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...