رفتن به مطلب

مزیت داشتن گواهی نامه ی امنیت ssl


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

آیا می دانید فعال کردن اس اس ال بر روی وب سایت چه مزیت هایی دارد و چرا توجه به آن بسیار مهم است؟
آیا بر روی وب سایت خود اطلاعات مهم و محرمانه ای را از کاربران خود دریافت می کنید؟ و یا میخواهید امکان استراق سمع اطلاعات رد و بدل شده وجود نداشته باشد. در این حالت ما توصیه میکنیم حتما برای وب سایت خود گواهینامه ی امنیت SSL تهیه کنید.
پس از راه اندازی وب سایت ، پورتال و فروشگاه اینترنتی ، امنیت مهمترین نیاز محسوب میشود . امنیت وب سایت شما به عوامل گوناگونی بستگی دارد که یکی از راه هایی که می توانید امنیت را برای سایت خود فراهم کنید صدور گواهی نامه ی اس اس ال برای سایت می باشد.
در ادامه مزیت های  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  را بررسی می کنیم.

افزایش رتبه و رنک گوگل با نصب اس اس ال
یکی از مواردی که امروزه مورد بحث بسیاری از سئو کاران و طراحان وب می باشد تاثیر https و ssl در سئوی سایت می باشد.
گوگل پارامترهای بسیار زیادی برای امتیازدهی به صفحات اینترنتی دارد .استفاده از پروتکل https نیز به عنوان یک پارامتر به تازگی به آنها اضافه شده است.
اخیرا گوگل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده که یکی از عوامل مهم در رنکینگ سایت ها نصب  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و یا در واقع استفاده از پروتکل HTTPS است.
گوگل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده‌است، با توجه به اهمیت امنیت برای گوگل، و رسیدن به این هدف که کاربران از طریق گوگل به وب‌سایت‌های امن هدایت گردند.این شرکت تصمیم گرفته ‌است داشتن گواهی معتبر اس اس ال واستفاده از پروتکل HTTPS را یکی از عوامل بالا رفتن رنک وب سایت بشمار بیاورد و در رتبه بندی سایتها این مورد نیز تاثیر بسزایی دارد.
در لینک زیر میتوانید از صحت این موضوع اطمینان حاصل کنید.
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

عملیات اینترنتی خود را امن کنید
با نصب SSL اطلاعاتی که بین مرورگر شما و وب سرور ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) مبادله می شود، رمزنگاری می شوند و از استراق سمع و دزدیده شدن اطلاعات جلوگیری میشود .

اعتبار بیشتر
زمانی که شما اس اس ال را بر روی هاست ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) خود نصب می کنید قفل سبزرنگی در کنار نام دامین ظاهر می شود و زمانی که کاربر شما ببینید بر روی سایت شما گواهی نامه ی امنیت نصب است اطمینان خاطر بیشتری دارد و این باعث اعتبار هر چه بیشتر سایت شما می شود.

برد تبلیغاتی مثبت
اس اس ال میتوانید تبلیغات مثبتی را برای شما به همراه داشته باشد و فروش بیشتری داشته باشید. افزایش فروش هر وب سایتی ارتباط مستقیمی با اعتماد کاربران دارد با وجود گواهینامه SSL می توان اعتماد کاربران را کسب کرده و بهبود در فروشتان ایجاد نمایید.

نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره
با فعال نمودن گواهی امنیت SSL از وزارت صنعت و معدن می توانید نماد اعتماد دوستاره اخذ نمایید که این سطح از نماد الکترونیک بالاترین سطح آن در حال حاضر می باشد.

امنیت
گواهینامه های SSL با رمزگذاری بسته های اطلاعاتی امنیت ارتباط در شبکه را فراهم می سازد و این امکان را به سرویس دهنده و کاربر می دهد که ارتباط خود را در بستری امن و به دور از مداخله دیگران بصورت رمز شده و غیر قابل خواندن برای دیگران برقرار سازند و از صحت رد و بدل اطلاعات اطمینان حاصل کنند. بدون وجود این پروتکل، اطلاعات تبادل شده توسط افراد ثالث بین راه قابل رویت، تغییر و سوء استفاده هستند.

تایید هویت
بازدید کننده به سایتی که دارای گواهینامه معتبر است می تواند از جعلی نبودن سایت و صحت هویت آن اطمینان حاصل کند و مطمئن باشد که سایت مذکور بر مبنای گواهینامه معتبرش واقعآً همان است که ادعا می نماید؛ نه یک سایت جعلی که شبیه به سایت اصلی ایجاد شده و با روشهای متعددی که برای انحراف مسیر و هک کردن وجود دارد کاربر را به سمت خود هدایت کرده است.
بنابر این با نصب اس اس ال امنیت را برای سایت خود فراهم کنید و در فضایی امن به به فعالیت خود ادامه دهید.


منبع: وبلاگ پویاسازان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...