رفتن به مطلب

مشکل در slug افزونه


پست های پیشنهاد شده

سلام. در افزونه mailster که برای خبرنامه هست دکمه ای وجود داره بنام "مشخصات سیستم"  وقتی روش کلیک میکنم پیغام خطای زیر رو نمایش میده که میگه پرمالینک مشکل داره

A problem with you permalink structure. Please check the slugs on the frontend tab.

وقتی روی پیغام خطا کلیک میکنم به صفحه ای از تنظیمات خود افزونه وارد میشم که چهارتا لینک برای ثبتنام و لغو اشتراک و تکمیل پروفایل و .... وجود داره. آدرس لینک ها انگار slug نادرست داره 

به این شکل :    profile/عضویت-در-خبرنامه/ لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لطفا راهنمایی کنید آیا slug به این شکل درسته؟ البته این لینک رو در اینجا دستی نوشتم ولی در تنظیمات افزونه  لینک ها به این شکل هستن : به آخر لینک توجه کنید لطفا

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

با این افزونه کار نکردم اما اکثر افزونه هایی که لینک های خاصی برای انجام فعالیت هاشون دارند، با وجود کلمات فارسی داخل لینک مشکل دارند. اگه این صفحه "عضویت در خبرنامه" یک برگه هست، لطفا لینک این برگه یا همون نامک رو به انگلیسی وارد کنید. و مطمئن بشید که یکبار تنظیمات پیوندیکتای وردپرس رو بدون اعمال تغییرات ذخیره کنید.

اگر لینک ها رو به طور دستی داخل مرورگر وارد کنید و صفحه اجرا بشه، قاعدتا نباید مشکلی باشه.

  • Like 3
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون. قسمت "عضویت-در-خبرنامه" قابل ویرایش نیست. فقط نام نوشته که در آخر لینک هست قابل ویرایشه(profile یا unsubscribe یا subscribe). زمانی که افزونه رو فارسی کردن این تغییر رو ایجاد کردن. صفحه بخوبی باز میشه و البته تصمیم دارم صفحات این افزونه رو noindex کنم.

منتهی در تنظیمات افزونه پیغام میده که پرمالینک لینکهای صفحات مشکل داره. شاید بخاطر فارسی بودن این slug هست منتهی تاحالا ندیده بودن یک slug فارسی باشه اون هم با سه کلمه که بیتنشون - قرار داشته باشه. افزونه خطا رو خوب تشخیص داده بنظرم. به فروشنده افزونه تیکت فرستادم شاید اصلاح کنن.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگر لینک به خوبی باز میشه و افزونه میگه خطا داره، حتما قادر به تشخیص لینک نیست. اگه این "عضویت-در-خبرنامه" به صورت انگلیسی نوشته بشه مشکل حل خواهد شد به احتمال زیاد.

  • Like 3
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حالا که لینکها به خوبی باز میشن اشکالی نداره اگه به پیغام افزونه اهمیت ندیم؟ یا اینکه پیشنهاد میکنید slug ها رو دستی انگلیسی کنم و هر بار که افزونه آپدیت میشه این کار رو انجام بدم؟

فروشنده میگن دسترسی ارسال کنید slugها رو انگلیسی کنن منتهی بهشون پیام دادم که نیازه که هر بار که افزونه آپدیت میشه این کار انجام بشه؟ که اگه نیاز هست منصرف بشیم بهتره. از سمت دیگه هم شاید نشه که در آپدیت بعدی برای همه انگلیسی کنن و شاید بقیه خریداران با مشکل مواجه بشن.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در اصل و منطقی بخواهیم بگیم، این لینک اصلا نباید ترجمه بشه! در حالت عادی بهتره که تمامی لینک های صفحات مهم به انگلیسی باشن تا در مصارف بعدی هم راحتی باشه. وجود کاراکترهای خاص (تبدیل کلمات فارسی به UTF-8) هم از نظر ظاهری و هم از نظر حرفه ای ، داخل یک لینک، نادرست هست.

کسی که افزونه رو فارسی کرده، نباید این قسمت از افزونه که همون لینک ها هست رو فارسی کنند!!

اگر لینک ها کار می کنند که می تونید نادیده بگیرید، ولی در کل این لینک نباید فارسی باشه. اگر فقط برای شما انگلیسی کنند، در آپدیت بعدی هم تغییرات حذف خواهند شد. از نظر من بهتره پیشنهاد کنید که این مترجم بیان کلا این لینک رو برای همه و در آپدیت های بعدی انگلیسی کنند.

موفق باشید.

  • Like 4
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...