رفتن به مطلب

15 نکته مهم سئو


parswebdesign

پست های پیشنهاد شده

15 نکته مهم سئو

ساختار سئو شما بنیان ابتدایی وب سایت شما است. چندین دستور عمل و راهنما برای سئو توسط موتورهای جستجو صادر شده است که کمک خواهد کرد به شما تا سئو وب سایت خود را انجام دهید. در این مقاله به 15 نکته آن خواهیم پرداخت.

1- جستجو و کاوش کلمه کلیدی

بهترین کلمات کلیدی برای وب سایت تان را جستجو کنید. بدین منظور ببینید رقبایتان از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند و از ابزارهای کلمات کلیدی استفاده کنید. تجسم کنید هدف بازدیدکنندگان سایت خود را و در نظر بگیرید همه کلمات کلیدی که آن ها در موتورهای جستجو گوگل و بینگ تایپ خواهند کرد.

2- کلمات کلیدی خود را بولد کنید

این یک ترفند قدیمی است اما هنوز تاثیر گذار است. شما باید یک یا دو کلمه کلیدی خود را هایلایت کنید وقتی که آن کلمات برای اولین بار در صفحه پدیدار می شوند. شما مجور نیستید کلمات کلیدی مشابه را هایلایت کنید شما همچنین می توانید از ایتالیک کردن متن استفاده کنید.

3- آدرس لینک های خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید

لینک لینک های صفحات خود را اعداد و نمادها انتخاب نکنید. داخل لینک ها از کلمه ها استفاده کنید که خواندن آن ها را ساده تر می کند. علاوه بر آن می توانید از کلمات کلیدی خود نیز داخل آن ها استفاده کنید.

4- یک گواهینامه ssl نصب کنید

وب سایت هایی که امن هستند از https به جای http استفاده می کنند و حالا آن ها در نتایج بالاتری قرار می گیرند. اگر شما نمی توانید خود اقدام به نصب ssl کنید از پشتیبانی هاستینگ خود بخواهید آن را برای شما انجام دهد.

5- وب سایت خود را سازماندهی کنید

شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما و منوهای شما در مکان مناسبی قرار گرفته اند و بازدیدکنندگان می توانند چیزی که به دنبال آن بودند را به سادگی بیابند.

6- افزایش کیفیت محتوا

موتورهای جستجو نظیر گوگل و بینگ برای یافتن محتوای باکیفیت بهینه شده اند.روش های آن ها برای تعیین کیفیت کاملا پخته نیست اما در این مورد به شما کمکی نخواهد کرد اگر محتوای شما ضعیف، بیش از حد سئو شده و دارای اشتباهات املایی باشد. موتورهای جستجو محاسبه می کنند افراد چه مقدار زمان در وب سایت شما بعد از استفاده از نتایج، سپری می کنند. اگر شما یک وب سایت بد دارید افراد آن را به سرعت ترک خواهند کرد.

7- افزودن یک کلمه کلیدی به هر عنوان صفحه

عنوان وب سایت شما بخش بسیار مهم متن است چرا که آن به خواننده می گوید صفحه درباره چه چیزی است و به موتورهای جستجو می گوید صفحه تماما درمورد چه چیزی است. بنابراین بهتر است سعی کنید یک یا چند کلمه کلیدی داخل عنوان اضافه کنید. مطمئن بشید عنوان صفحه هنوز خواندنش برای بازدیدکنندگان آسان است.

8- سرعت بارگزاری سایت

زمان بارگزاری سایت مدت زمانی است از آغاز بارگزاری سایت تا نقطه ای که همه چیز بارگزاری شده است. زمان بارگزاری طولانی به برای سئو وب سایت شما زیان بار خواهد بود.

9- بهینه سازی لینک های داخلی

هر صفحه بهتر است داخل آن حداقل سه لینک داشته باشد.لینک های داخلی لینک هایی هستند که یک صفحه را به صفحه ای دیگر همان وب سایت  لینک می کنند. لینک های خارجی لینک هایی هستند که یک صفحه را به صفحه ای در خارج از وب سایت لینک می کنند.

10- استفاده از تگ های H در صفحات

نحوه درست استفاده از آنها را فرابگیرید و سپس در صفحات خود از آن ها استفاده کنید. این تگ ها به موتورهای جستجو اینکه کدام کلمه ها مهم هستند را نشان می دهند.

11- اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

صدها ویجت برای این کار وجود دارد که شما می تواند آنها را به وب سایت خود اضافه کنید. آن ها کمک خواهند کرد که شبکه های اجتماعی را داخل وب سایت تان لینک کنید.

12- تصاویر خود را بهینه کنید

مطمئن شوید بارگزاری تصاویر وب سایت شما مدت زمان زیادی طول نمی کشد و مطمئن شوید که تگ ALT آنها وارد شده است. اگر می توانید برای آنها عنوان وارد کنید. همچنین شما باید نام فایل ها را سئو فرندلی انتخاب کنید قبل از آنکه آنها را داخل وب سایت خود آپلود کنید.

13- یک سایت مپ بسازید

یک XML sitemap ایجاد کنید. اگر شما دارای یک وب سایت وردپرس هستید، شما می توانید یک XML sitemap خوب با پلاگین Yoast SEO tool بسازید که برای شما یک سایت مپ کاملا داینامیک ایجاد خواهد کرد. بعد از ساخت آن، شما باید آدرس سایت مپ خود را به گوگل وبمستر یا بینگ وبمستر اضافه کنید.

14- وب سایت خود را موبایل فرندلی کنید

این نکته خیلی مهم است که چرا افراد جستجوهای بیشتری با موبایل نسبت به کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ انجام می دهند. مطئن شوید که وب سایت شما به راحتی می تواند توسط یک موبایل استفاده شود. تکمیل کردن فرم های تماس باید به سادگی انجام شود.

15- متا تگ Description را وارد کنید

این متاتگ در نتایج جستجوهای موتورهای جستجو به نمایش درخواهد آمد. متن آن را طوری انتخاب کنید که به افراد در مورد متن کمک بیشتری کند و باعث کلیک کردن بیشتر توسط آن ها شود. شما باید مطمئن شوید که آن شامل کلمات کلیدی می باشد اگر شما می خواهید که تاثیرات مثبت سئو را احساس کنید.

 

منبع:  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته پیش...
  • 1 month پیش ...
نقل قول

13- یک سایت مپ بسازید

یک XML sitemap ایجاد کنید. اگر شما دارای یک وب سایت وردپرس هستید، شما می توانید یک XML sitemap خوب با پلاگین Yoast SEO tool بسازید که برای شما یک سایت مپ کاملا داینامیک ایجاد خواهد کرد. بعد از ساخت آن، شما باید آدرس سایت مپ خود را به گوگل وبمستر یا بینگ وبمستر اضافه کنید.

در رابطه با کامل کردن این مطلب می توانید پست زیر را مطالعه کنید

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 month پیش ...
  • 1 month پیش ...

خیلی عالیه ولی قدم قبل از این کار ها برای هرشخصی داشتن اطلاعاتی راجب لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. خواهد بود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...