رفتن به مطلب

پشتیبانی سایت | طراحی سایت


topwebb

پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  | طراحی سایت


روز به روز دنیا بیشتر به سمت فضای مجازی می رود و کاربران بسیاری را جذب خود کرده است، خیلی از فروشنده ها، شرکت ها و یا افرادی که به دنبال پیشرفت و درآمدزایی بیشتر می باشند به این سمت کشیده شده اند ولی به علت نداشتن دانش کافی و رقابت بسیار زیاد در فضای اینترنت به موفقیت نرسیدند. 
مسلما نگهداری سایت و توسعه دادن آن نیازمند افراد با تجربه در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی آن می باشد. شما می توانید با هزینه های بسیار اندکی با رقبای خود رقابت کنید و از وب سایت خود درامد های بالایی کسب کنید. وبیان در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. ما برای شما مشکلات ظاهری، سیستمی و محتوایی شما را برطرف خواهیم کرد و به شما آموزش های لازم برای مدیریت کردن وب سایت را خواهیم داد.  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
گروه وبیان با مجرب ترین کادر در پشتیبانی وبسایت خدماتی فوق العاده با تعرفه بسیار پایین در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا آنها بتوانند در کسب و کار خود روز به روز پیشرفت کنند.راه اندازی یک سایت حرفه ای نیاز به پشتیبان مجرب دارد زیرا وب سایت شما باید از تمام جهت ها مورد بررسی قرار گیرد. در این قسمت می خواهیم کمی شما را با روند کاری پشتیبانان وبیان آشنا کنیم: در اوایل کار با شما تماسی گرفته خواهد شد تا با محصولات و یا کار شما کاملا آشنا شویم سپس مشکلات حساس سایت مانند امنیت و مشکلات فنی و ظاهری سایت برطرف می شود. همچنین تمامی افزونه ها، قالب و هسته سیستم مدیریت محتوا بروزرسانی می شود.
 سپس وب سایت شما را آنالیز می کنیم و پیشنهاداتی برای پیشرفت وب سایت به شما معرفی می کنیم تا بتوانیم بر روی یک برنامه مشخص سایت را جلو ببریم. قسمت آموزش مهمترین قسمت  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  می باشد، زیرا بدون دانش کافی از نحوه پست گذاشتن و مدیریت سایت مطمئن باشید به جایی نخواهید رسید. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  مگر آنکه تمامی مدیریت سایت را به یک متخصص بدهید. ما به شما می آموزیم که چطور مطالب خود را در نتایج برتر موتور های جستجوگر نمایان کنید و هزاران بازدید از آنها دریافت کنید. پس از اینکه تمامی کار ها را انجام دادیم به بررسی رقبا می پردازیم و روش های بازاریابی نوینی را معرفی می کنیم. یکی از اصلی ترین قسمت های  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  بک آپ گرفتن از اطلاعات سایت می باشد. 
زیرا ممکن است با یک اشتباه و یا هک شدن سرور های اصلی سرویس دهنده هاست شما تمامی اطلاعات سایت از بین برود و دوباره باید سایتی از صفر راه اندازی کنید. ما روزانه از اطلاعات شما پشتیبان تهیه می کنیم و در مواقعی که سایت به مشکل می خورد از آن استفاده می کنیم. توجه داشته باشید برطرف کردن مشکلات ظاهری و فنی محدودیت هایی را به همراه خود دارد زیرا ممکن است یک مشکل چند دقیقه ای برطرف شود ولی یک مشکل دیگر چندین روز زمان ببرد.

گروه وبیان همیشه به دنبال راهی برای کم کردن هزینه های لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. بوده. خیلی از ارائه دهندگان خدمات  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  کیفیت کار خود را پایین می آورند و با هزینه های پایینی به مشتریان خود سایت هایی بدون بازدهی تحویل می دهند. ولی ما به دنبال مشتری نا راضی نیستیم و همیشه در تلاش بودیم که مشتریان ثابتی برای خود پیدا کنیم، مشتریانی که به ما اعتماد داشته باشند.
پس از تحقیقاتی که توسط گروه وبیان بر روی مشتریان مختلف قرار گرفت تقریبا نود درصد افراد نیاز به امکانات مشترک برای سایت خود دارند مثلا برای سایت فروشگاهی می خواهد درگاه پرداخت، ظاهر زیبا، پنل مدیریت خوب، سیستم اطلاع رسانی به مشتری، قسمت امکانات و توضیحات محصول و… داشته باشد خوب تمامی این امکانات از قبل توسط ما و یا افراد حرفه ای دیگر طراحی و ساخته شده است چرا دوباره کاری؟! در حال حاظر اگر فردی این امکانات را از صفر پیاده سازی کند هزینه ای بالای 3 میلیون تومان خواهد داشت. ما به شما قالب هایی را که توسط ما و یا افراد حرفه ای خارجی طراحی شده است نشان می دهیم که از لحاظ ظاهری و فنی توسط وبیان کاملا بهینه سازی شده اند و بدون هیچ گونه باگی برای شما راه اندازی خواهد شد.
پس از اینکه قالب را پسند کردید تغییراتی منحصر به فرد بنا به درخواست شما بر روی قالب عملی خواهد شد. در مراحل بعد اطلاعات، عکس ها و نوشته های مورد نظر را از شما دریافت و یا توسط تیم ما نوشته و بر روی سایت قرار خواهد گرفت تا یک سایت کامل داشته باشید.
قالب هایی که ما به شما ارائه می دهیم توسط بزرگترین شرکت های  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  با بیش از 30 کارمند حرفه ای طراحی شده است و مطمئنا از قالب هایی که توسط یک یا چند نفر نیمه حرفه ای طراحی شده است بسیار بهتر است.
البته همیشه نمی توان از روش بالا استفاده کرد در برخی از مواقع مشتریان ما ایده های نوین و امکانات اختصاصی از ما می خواهند که با این روش نمی توان آن را عملی کرد پس می بایست سیستم سایت را از صفر ساخت و آن را طراحی کرد. پیشنهاد ما این است که اگر امکانات اختصاصی ای مد نظرتان نیست بهتر است از روش بالا استفاده کنید ما به شما تضمین می دهیم که از لحاظ هزینه، بهینه سازی، سرعت سایت، ظاهر و پنل مدیریت از سایت های دیگر بسیار حرفه ای تر است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...