رفتن به مطلب

معرفی سیستم مدیریت محتوای وردپرس


parswebdesign

پست های پیشنهاد شده

وردپرس wordpress

در گذشته طراحی سایت کار مشکل و بسیار زمان بر محسوب می شد و افراد برای طراحی سایت باید سال ها دانش برنامه نویسی فرا می گرفتند تا بتوانند طراحی سایت مورد نظر را انجام دهند.
معمولاً این سایت ها اغلب به دلیل این که یک تیم یک یا چند نفره به صورت محدود روی آن کار می کردند مشکلات زیادی داشته و از نظر امکانات نیز محدود بودند. در کنار آن مدیریت و به روز رسانی سایت نیز مستلزم داشتن دانش برنامه نویسی بود و این کار را بسیار مشکل می کرد و به همین دلیل سیستم های مدیریت محتوا متولد شدند.
اساس سیستم های مدیریت محتوا به این گونه است که شما می توانید در کوتاه ترین زمان سایت مورد نظر را با دانش اندک در زمینه طراحی وب انجام داده و پس از آن نیز به راحتی آن را به روز رسانی کنید.
سیستم های مدیریت محتوای بسیار زیادی در این سال ها متولد شده که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و در این مطلب یکی از موفق ترین آنها به نام سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به شما معرفی می کنیم.
وردپرس از سال 2003 به صورت متن باز و رسمی منتشر شد و توانست در مدت زمان کوتاهی محبوبیت بسیار زیادی به دست آورد. در حال حاضر وردپرس با میلیون ها افزونه و قالب مختلفی که به کاربران ارائه داده و هر روز نیز امکانات بیشتری به آن اضافه می شود توانسته نیازهای مختلف کاربران در زمینه سایت های تجاری، فروشگاهی، شخصی، وبلاگ و دیگر سایت های مختلف برآورده کرده و کاربر بتواند در مدت زمان بسیار کوتاه با هزینه اندک سایت مورد نظر خود را ایجاد کند.
وردپرس یک سیستم متن باز بوده و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار داده شده است. یکی از دلایل مهم و اصلی موفقیت وردپرس متن باز و رایگان بودن آن است و کاربرهای مختلف می توانند با توجه به نیاز خود افزونه و قالب مورد نظر را طراحی و حتی به فروش برسانند.
وردپرس بر اساس PHP و Mysql نوشته شده و به همین دلیل توانسته امکانات زیادی را به کاربران ارائه دهد. علاوه بر آن وردپرس از نظر سیستم های موتور جستجو نیز اعتبار خوبی داشته و علاوه بر آن افزونه های مختلفی که برای بهبود سئو و افزایش بازدید سایت نیز نوشته شده بسیار کاربردی بوده و می تواند مطالب سایت شما را به صورت بهینه و سئو شده به موتورهای جستجو معرفی کند.
البته ذکر این نکته نیز ضروری است که اگر شما قصد دارید یک سایت بسیار حرفه ای و اختصاصی داشته باشید باید اقدام به طراحی کامل سایت بدون استفاده از سیستم های مدیریت محتوای آماده کرده و با توجه به نیاز و حوزه کاری شما سایت مورد نظر به صورت اختصاصی طراحی شود.

 

منبع: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...