رفتن به مطلب

بک لینک چیست و چه تأثیری در سئو دارد؟


parswebdesign

پست های پیشنهاد شده

بک لینک چیست

حتماً تا به حال اصطلاح بک لینک به گوش شما خورده و شاید مفهوم دقیق آن را دریافت نکرده باشید و به همین دلیل در این مطلب بک لینک و تأثیری که روی سئو سایت دارد را برای شما شرح می دهیم.
در واقع به صورت ساده بک لینک درج آدرس و لینک سایت شما در سایت های دیگر است. در واقع موتورهای جستجو برای رتبه دهی به سایت های مختلف فاکتورهای متنوع و گوناگونی را در نظر می گیرند که یکی از مهم ترین آنها بک لینک است.
فرض کنید شما قصد دارید برای کار در جایی استخدام شوید. در صورتی که بتوانید از یک شرکت معتبر نامه دریافت کنید و در زمان مراجعه به آن شرکت ارائه دهید رتبه و امکان استخدام شدن شما نیز بیشتر خواهد شد.
به هر میزان که شرکت یا شخص معرف شما اعتبار بیشتری داشته باشد شما شانس بیشتری برای دریافت کار مورد نظر خواهید داشت. بک لینک نیز به این گونه عمل می کند. زمانی که لینک سایت شما در سایت های مختلفی ثبت می شود موتور جستجوهای مختلف با توجه به میزان بازدید و رتبه آن سایت به شما امتیاز می دهند و باعث افزایش رتبه و جایگاه سایت شما می شود.
نکته مهم که باید در نظر داشت هم خوانی بک لینک ها با یکدیگر است. به این صورت که اگر سایت شما مثلاً در حوزه مواد غذایی فعالیت می کند باید از سایت های مرتبط با این موضوع نیز بک لینک بگیرید تا تأثیر بیشتری در سایت شما داشته باشد.
باید به خاطر داشته باشید برای گرفتن بک لینک نباید از هر سایتی استفاده کنید و اگر به صورت غیرحرفه ای از سایت های بی ارتباط بک لینک دریافت کنید ممکن است سایت شما امتیاز منفی دریافت کرده و تأثیر بدی در سئو سایت شما داشته باشد.
باید به خاطر داشته باشید بک لینک را از سایت های معتبری که دارای دومین های با آتوریتی بالا هستند دریافت کرده و تا حد امکان از بک لینک سایت هایی که به صورت خودکار بک لینک ارائه می دهند استفاده نکنید.
بنابراین بک لینک بدون شک یکی از راه های مناسب برای افزایش بازدید و بهبود سئو سایت است ولی این کار را نباید به هر قیمتی انجام داد و باید با تخصص، علم کافی و استفاده از تجربه و راهنمایی افرادی که در این حوزه سئو تخصص کافی دارند انجام داد. امروزه سیستم های جستجو بسیار هوشمند شده و هر روز الگوریتم های هوشمند بیشتری برای افزایش دقت خود ارائه می دهند و بنابراین نمی توان به آسانی آنها را فریب داد و باید با استفاده از روش های جدید اقدام به ساخت بک لینک کرد.

 

منبع: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...