رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

دانلود متخصص وردپرس

می توانیم با جرات بگوییم در زمانه ای زندگی می کنیم که اینترنت نقشی اساسی در زندگی همه ما بازی می کند، ما همه روزه از اینترنت برای موارد مهمی استفاده می کنیم مانند پیدا کردن اطلاعات ، پرداخت قبوض و واریز وجه، سفارش پیک موتوری آنلاین، خرید آنلاین یک بلیط،‌گرفتن تاکسی آنلاین ، سفارش یک پیتزا برای ناهار یا شام و حتی سفارش صبحانه لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در دنیای امروز هر کسی که صاحب یک کسب و کار می باشد تمایل دارد درآمد خود را افزایش دهد و سود بیشتری کسب کند و این ممکن نیست مگر اینکه محصولات و خدمات خود را به مشتریان بیشتری عرضه کند و این مورد میسر نیست مگر بر پایه اینترنت و تمام ابزار هایی که این شبکه قدرتمند در اختیارشان قرار می دهد.

دانلود متخصص وردپرس دانلود متخصص وردپرس

یکی از موارد مهم در سال های اخیر ارائه محصولات و خدمات در بستر فروشگاه های آنلاین از طریق وب سایت می باشد که معمولا  برای طراحی و پیاده سازی این وب سایت ها،  با هزینه های گزاف از طرف شرکت های طراحی وب مواجه می شویم. سیستم مدیریت محتوای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. که یک ابزار رایگان برای ایجاد وب سایت می باشد با قابلیت ها و انعطاف پذیری بالا این امکان را ایجاد کرد که هر کسی با هزینه بسیار ناچیر بتواند وب سایت خود را ایجاد کند و در ادامه این مسیر بود که فروشگاه ساز قدرتمند ووکامرس برای این سیستم مدیریت محتوا ایجاد شد تا هر کسی در عرض ۳ دقیقه بتواند یک فروشگاه کامل داشته باشد. امکاناتی که ووکامرس در اختیار کاربران قرار  می دهند باعث می شود بتوانیم انواع امکانات سفارشی و پیشرفته برای وب سایت و فروشگاه خود پیاده سازی کنیم.

چه کسانی نیاز به فروشگاه اینترنتی دارند؟

قطعا تمام کسانی که یک کسب و کار محدود دارند می توانند محصولات و خدمات خود را در بستر بزرگ اینترنت عرضه کنند. این افراد در ابتدای کار نیاز دارند تا هر چه سریعتر و با امکانات مناسب فروشگاه خود را پیاده سازی کنند که قطعا در این مورد ووکامرس یکی از بهترین گزینه هاست. شما به عنوان یک توسعه دهنده یا صاحب کسب و کار می توانید تمام این موارد را انجام دهید و همه سفارشی سازی که باید بر اساس خدمات و محصولات شما انجام شود را خودتان پیاده سازی کنید.

و…..

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...