رفتن به مطلب

انواع روش مختلف بهینه سازی وب سایت


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

گام نخست برای یک سئوسایت موفق، مشخص بودن استراتژی بازاریابی اینترنتی، مشتریان هدف، بودجه کمپین سئو و مواردی از این دست است که بر اساس آن مجموعه ای از کلمات کلیدی و عبارت هایی که در کسب و کار شما و بین رقبا و همکاران بیشتر مورد جستجو قرار می گیرند، شناسایی و تعیین می شوند، حال می توان سئو سایت را آغاز کرد. به زبان ساده، بهینه سازی بدون داشتن برنامه ریزی و استراتژی صحیح معمولا نتایج خوبی ندارد و گاهی کم کاری و یا حتی استفاده ی بیش از حد از سئو ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) سرمایه گذاری شما در این بخش را به هدر می دهد.
صبحت هایی از این دست زیاد می شنوم که “من سایتم رو سئو کردم ولی نمی دونم چرا هیچ اتفاقی نمی افته!” یا “سایتم رو خیلی خوب سئو کردم ولی چند روزیه از نتایج گوگل محو شدم!”
الگوریتم های پیچیده گوگل یک راز است، ولی متخصصان سئو سایت ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) بر اساس تجربه، آزمون و خطا بیش از 205 فاکتور و سیگنال سئو که بر نتایج گوگل تاثیرگذار هستند را معرفی کرده اند. البته با آپدیت الگوریتم های گوگل اثرگذاری هر کدام از این فاکتورها تغییر می کند. حتی اثرگذاری این فاکتورها در زبان فارسی با انگلیسی تفاوت می کند. به صورت کلی میتوان سئو سایت را به دو بخش سئودرونی سایت “On-Site SEO” و سئوبرونی سایت “Off-Site SEO” تقیسم کرد و البته عموماً متخصصان بهینه سازی وب سایت ( سئوکار ) براساس تجربه و بازدهی پروژه (نسبت هزینه به زمان) تنها بخشی از این فاکتورهای سئو را اجرا می کنند.

فاکتورهای سئو درون سایتی یا سئو داخلی (On-Site SEO)
سئو داخلی شامل تمامی فاکتورهایی است که از منظر تکنیکی، فنی و محتوایی و بر اساس استاندارد تعیین شده بر روی وب سایت شما اجرا می شود. رعایت این نکات در خصوص سئو داخلی ضروری است و باعث بهبود عملکرد وب سایت و افزایش رتبه شما در گوگل می شود. بخشی از فاکتورهای سئو خارجی شامل :
طراحی واکنشگرا (Responsive)
سرعت بارگزاری سایت
کیفیت محتوای سایت
طراحی UI / UX مناسب
افزایش امنیت سایت با پروتکل HTTPS
انتخاب عنوان، و متاتگ های مناسب
انتخاب عنوان ها و زیر عنوان های مناسب
ساختار لینک داخلی
ساختار فنی سایت HTML به صورت استاندارد
ساختار URL استاندارد
بهینه سازی حجم تصاویر و استفاده از تگ ALT

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...