رفتن به مطلب

انتشار انواع نرم افزارهای کاربردی


gholamreza77

پست های پیشنهاد شده

 

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما کاربران عزیز انجمن بیست اسکریپت.

اول از همه چیز میخوام یک عذر خواهی بابت پست قبلیم که در این جا فرستاده بودم بکنم.البته من این پست رو به خصوص نفرستاده بودم و از اطلاع نداشتن از قوانین این کار صورت گرفته بود به هر حال اول از همه چیز ار مدیریت محترم به خصوص جناب آبادان عذر خواهی میکنم و از این که من رو از این قوانین مطلع کردند متشکر.

در این پست من میخوام از نرم افزارهایی که دارم من و کاربردی هست شما رو اطلاع بدم و اطلاع رسانی کنم شاید به درد شما بخوره و هر کس خواست پیام بده من اطلاعات بیشتر رو براش میفرستم.امیدوارم این کار خلاف نباشه. و فک کنم خلاف هم نباشه چون یک اطلاعیه هست.

دوستان من یک نرم افزار کره ای ارسال بازدید به همراه آی پی دارم که عکس اون رو در پایین میزارم .

من این نرم افزار رو قبلا به 5 نفر داده بودم و اکثر رضایت داشته بودند این اطلاع رسانی رو هم بکنم که بعضی ها میگن این نرم افزار رتبه رو میاره پایین.اما مزیت هایی که من خودم ازش دیدم اینه که هم رتبه الکسا رو میبره بالا و اینکه هم تعداد آنلاین و هم بازدید رو به تعداد واقعی میبره بالا. هر کدوم از شما دوستان این نرم افزار رو میخواد میتونه از طریق یاهو با من تماس بگیره یا در همین پست اگه سوال خصوصی داره بزاره و اگه هم سوالش خصوصی نیست پست رو بزاره من مطمئنا کمتر از یک ساعت جوابش رو میدم.

 

خیلی خب اینم از عکس نرم افزار.

خب بریم سراغ بعدی.

دوستان عزیز من دیتابیس ایرانسل رو دارم کامل هست از پیش شماره ی0935تا0939 رو داره تمام اطلاعات فرد رو هم دارا میشه و جالبه و شخصا خودم تستش کردم و کاملا درست هستش .این رو هم اگه کسی میخواد میتونه از طریق یاهو یا پست خصوصی یا اینکه پست در اینجا برای من پیام بزاره من بهش بگم چه طوری میتونه این رو دانلود کنه.

حجم این نرم افزار در حالت فشرده 860 مگابایت هست.تمام پیش شماره ها به صورت فشرده و در چندین پارت هستش.اگه اطلاعات بیشتر میخواید پیام خواهید گذاشت. دوستان عزیز چون نرم افزار سنگین هست طول میکشه بالا بیاد به خاطر همین عکسی نگذاشتم.البته اگه کسی میخواد به من پیام بده عکسش رو هم براش میفرستم.مشکلی نداره.

 

بعد اینکه عزیزان دوست من من یک اسکریپت ارسال ایمیل فارسی دارم که هر کس بخواد میتونم براش راه اندازی کنم .این اسکریپت دارای 300000 ایمیل فعال فارسی هستش .از امکانات دیگر این اسکریپت این هستش که مثلا وقتی برای کسی ایمیل میفرستی میگه چند نفر بازش کردند و اگه لینکی هم داشته باشه درون ایمیل میگه که چند نفر لینک درون ایمیل باز کردند .از امکانات بارز دیگه اش اینه که میتونید برای ایمیل های ارسالیتون قالب درست کنید. و مهمترینش اینکه فارسی هستش. هر کسی هم که این اسکریپت رو میخواد میتونه برای من پیام بزاره من براش اوکی میکنم و بهش پیام میدم و راهنماییش میکنم.

در آخر بگم دوستان عزیز که من نرم افزار های کاربردی زیاد دارم اما چون وقت یاری نمیکنه نمیتونم همش رو براتون در اینجا بگم.هر کدومتون هر نرم افزاری میخواید در این پست اعلام کنید مطمئن باشید من براتون پیداش میکنم و بهتون اطلاع میدم.

 

در آخر باردیگر از دوستان از پست قبلیم عذر خواهی میکنم امیدوارم عذر خواهی من رو بپذیرند اون پست من در اثر نداستن قوانین بود.

یا علی .

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

دوستان عزیز گل من .لطفا در صورت درخواست هر یک از این نرم افزار ها تا اطلاع ثانوی به آیدی یاهوی من ایمیلی ارسال نکنید یا پیامی نفرستید .چون باز نمیشه.دلیلش رو نمیدونم.اما دارم بررسی میکنم.

اگه هر یک از اینا رو میخواید به این آدرس ایمیل،ایمیل ارسال کنید یا از همه بهتر و خوب تر یا در اینجا پست بزارید یا پیام خصوصی ارسال کنید.

با تشکر.

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...