رفتن به مطلب

چطور از هاست خود در مقابل مالور محافظت کنیم؟


پست های پیشنهاد شده

مالور می تواند عملا هر کاری در هر نقطه آنلاین انجام دهد. در یک وب سایت ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. )، در پیوست یک ایمیل، یا حتی در دانلودهای آنلاین.
در محیط کسب و کار، تهدید برای امنیت داده ها توسط مالور می تواند باعث از دست رفتن یا کم شدن فروش شود. تهدید برای ترافیک وب، اطلاعات محرمانه و در نهایت از دست دادن اعتماد مشتریان.
ویروس ها، کرم ها و تروجان ها،ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، ransom ware، rootkit، expilot، key logger ها ، back door ها در نرم افزارهای جاسوسی، همه از نوع برنامه های تحت اصطلاح “بدافزار” هستند چرا که آنها با یک سری ویژگی های مشترک شناسایی می شوند. آنها برای آسیب رساندن به کاربران اینترنت توسعه پیدا کرده اند. تنها رویکرد فردی و قصدشان آنها را متمایز می کند. به عنوان مثال، یک فایل ویروس تلاش دارد برای تزریق کدهای مخرب در یک برنامه تا آن جا که آن را بی فایده کند و سپس خودش آن را توزیع کند. نرم افزارهای جاسوسی و key logger ها برای جاسوسی اطلاعات حساس مانند اطلاعات مشتری و بانکی، پین و کلمات عبور و سپس ارسال آنها به خالق نرم افزارهای مخرب تلاش می کنند. معمولا کدهای مخرب برای اولین بار مورد توجه قرار می گیرند بعد از اینکه pc یا وب سایت آلوده شد. با این حال، با یک سری تغییرات کوچک، شما می توانید خود و مشتریانتان را محافظت کنید. ما به شما نشان می دهیم چطور شما می توانید تهدید به زیر ساخت هایتان توسط نرم افزار های مخرب را با کمی تلاش به حداقل برسانید.
پویاسازان به عنوان ارائه کننده خدمات میزبانی وب به خودی خود، خود را مسئول می داند و محافظت پروژه های مشتری از انواع خطرات را مثلا با رمزنگاری سایت با  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  انجام می دهد. هم چنین امنیت داده های حساس در مقابل خطراتی نظیر حملات DDOS.

حفاظت پیشگیرانه در مقابل مالور
با این حال، به عنوان کاربران اینترنت، در بخش های دولتی و خصوصی، شما بایستی نگاه دقیق و ریزبینانه روی وب سایتتان، ایمیل ها و دانلودها داشته باشید. عدم استفاده از هر گونه برنامه های مشکوک، و برداشتن گام های پیش گیرانه زیر می تواند شما را از تهدید نرم افزار های مخرب نجات دهد.
اساس محافظت در برابر انواع تروجان ها یک آنتی ویروس به روز است. این محافظت در برابر دسترسی و یا دستکاری از طریق وب سایت ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) مفید است. یک فایروال فعال، سرور شما یا پروژه ی وب شما را محافظت می کند.
کاربران بایستی مطمئن شوند که همه ی برنامه های استفاده شده، مروگرهای وب، و سیستم های مدیریت محتوا که متصل به اینترنت هستند به خوبی سیستم عامل، به روز می باشند. به روز رسانی های منظم، می تواند به قطع آسیب پذیری هایی که شناخته شده هستند و مالور را به کامپیوتر شما انتقال می دهند، کمک کند.
نکته ی دیگر انتخاب کلمات عبور امن است به اینصورت که کلمه ی عبور ترکیب حداقل ۸ کاراکتر به طور تصادفی باشد. شامل اعداد، نمادها و حروف بزرگ و کوچک. هریک از خدمات باید با یک پسورد امن محافظت شود. علاوه بر این، کلمات عبور نباید روی سیستم یا روی اینترنت در معرض نمایش باشد یا از طریق ایمیل به اشتراک گذاشته شود یا موارد این چنین.
هم چنین به پشتیبان گیری منظم خارجی از تمام پایگاه داده ها توصیه می شود. این تضمین می کند که حتی اگر زمانی داده های خود را به خاطر نرم افزار های مخرب از دست دادید، پشتیبانی توسط بکاپ های اتوماتیک خواهید داشت.


منبع: وبلاگ پویاسازان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...