رفتن به مطلب

۱۲ ترفند محرمانه خرید بلیط ارزان هواپیما


behpincom

پست های پیشنهاد شده

با یکی دیگر از مقالات حوزه  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  در خدمت شما همراهان همیشگی  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  هستیم. در این مقاله که به درخواست کاربران محترم وب‌سایت توسط گروه تولید محتوا  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  تهیه گردیده است قصد داریم تا شما را با نحوه خرید بلیط هواپیما ارزان آشنا سازیم و به شما نکات مهم در هنگام خرید بلیط هواپیما را آموزش دهیم.

پس با ما در مقاله ” چگونه بلیط هواپیما ارزان خریداری کنیم؟ “ همراه باشید تا با بتوانید با نحوه خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما کیش آشنا شوید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

خرید بلیط هواپیما

درگذشته‌ها مردم برای طی نمودن مسافت بین شهرها، از وسایل نقلیه مختلفی استفاده می‌کردند. این وسایل نقلیه با پیشرفت علم و فنّاوری روزبه‌روز تغییر پیدا می‌نمود و هرکدام از وسایل نقلیه جدیدی که اختراع می‌گردید، امکانات خاص‌تری نسبت به دیگر وسایل نقلیه قبل از خود را دارا بود.

پس از  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و با ورود هواپیما به صنعت حمل‌ونقل هوایی، استفاده از این وسیله نقلیه روزبه‌روز افزایش پیدا کرد. در ابتدا از هواپیما فقط برای حمل بار استفاده می‌گردید که با گذشت زمان، از هواپیما برای  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و مسافربری نیز استفاده شد.

یکی از ملزوماتی که مسافرین هواپیما باید قبل از ورود به هواپیما داشته باشند، بلیط هواپیما است که داشتن آن به معنی مجوز ورود به هواپیما برای مسافر است. در اوایل ورود هواپیما به بخش مسافربری، سیستم فروش بلیط هواپیما به‌صورت سنتی بود و مسافرینی که قصد سفر با هواپیما را داشتند، باید برای خرید بلیط هواپیما به فرودگاه‌ها مراجعه می‌کردند و در آنجا بلیط هواپیما مدنظر خود را خریداری می‌نمودند. روند خرید بلیط هواپیما به‌صورت سنتی تا مدت‌ها در میان مسافرین مرسوم گشته بود که پس از ظهور اینترنت، این روش کم‌کم جای خود را با متدهای روز عوض کرد.

امروزه دیگر شما برای خرید بلیط هواپیما نیاز ندارید که حتماً به فرودگاه‌ها مراجعه کنید و شما می‌توانید بلیط هواپیما مدنظر خود را به‌آسانی از وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما خریداری کنید. این امکان در وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما برای مسافرینی که قصد سفر با هواپیما را دارند فراهم‌شده تا با خیالی آسوده در منزل یا محل کار خود، بلیط هواپیما مقصد خود را خریداری کنند.

اگر برای خرید بلیط هواپیما همچون  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  قصد آن را دارید که به‌صورت حضوری به دفاتر فروش بلیط هواپیما مراجعه کنید، باید بدانید که شانس خرید بلیط ارزان هواپیمارا از دست داده‌اید؛ زیرا زمانی که برای خرید بلیط هواپیما به آژانس می‌روید گزینه‌های کمتری برای انتخاب پیش روی شما قرار دارد و امکان مقایسه بسیار کمتر می‌شود.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر می‌خواهید هم در وقت و هم در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی نمایید بهترین راه برای شما، خرید اینترنتی بلیط هواپیما از وب‌سایت‌های معتبر فروش بلیط هواپیما همچون  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  است. یکی دیگر از دلایل این کار هم آن است که در دنیای مجازی، رقابت شدیدی بین فروشندگان بلیط وجود دارد و آژانس‌ها سعی می‌کنند با پایین آوردن قیمت، مشتریان بیشتری را جذب کنند و رقیبان را از میدان رقابت خارج نمایند.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

در ادامه می‌خواهیم به شما بگوییم که چگونه بلیط هواپیما ارزان از وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما خریداری کنید. با ما همچنان همراه باشید.

ترفندهای خرید بلیط هواپیما ارزان

در این بخش به معرفی بهترین ترفندهای خرید بلیط هواپیما اشاره خواهیم کرد و به شما خواهیم گفت که برای تهیه بلیط هواپیما ارزان باید چکاری را انجام دهید.

 

ترفند اول در خرید بلیط هواپیما ارزان

اولین ترفندی که قبل از خرید بلیط هواپیما باید به یاد داشته باشید این است که بلیط هواپیما خود را زودتر از موعد سفر خریداری نکنید. معمولاً بلیط های هواپیماهای که زود فروخته می‌شوند، گران هستند و فروشندگان آن‌ها نیز تخفیفی را به خریداران نمی‌دهند و شما مجبور هستید هزینه کامل را برای تهیه بلیط پرداخت کنید.

 

ترفند دوم در خرید بلیط هواپیما ارزان

اگر شما قصد سفر به‌صورت دسته‌جمعی را دارید، حتماً جستجوی بلیط را به‌صورت گروهی و هم به‌صورت تک‌تک امتحان کنید. گاهی اوقات شما می‌توانید با استفاده از خطوط هواپیمایی مختلف سفر خود را آغاز کنید و در مقصد مشخص به هم‌گروهی‌ها خود ملحق شوید و بدین‌صورت هزینه بلیط هواپیما خود را کاهش دهید.

 

ترفند سوم در خرید بلیط هواپیما ارزان

معمولاً قیمت بلیط هواپیما در روزهای اول و آخر هفته، ماه و سال افزایش پیدا می‌کند. پس شما اگر قصد خرید بلیط هواپیما را دارید، می‌توانید سفر خود را به وسط هفته موکول کنید و با خرید بلیط هواپیما در روزهای میانی هفته، هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید.

 

ترفند چهارم در خرید بلیط هواپیما ارزان

سعی کنید در روزهای خاص سال همچون (نوروز، ایام محرم و صفر و …) اقدام به خرید بلیط هواپیما نکنید، زیرا در روزهای خاص سفرهای بین‌شهری و تقاضای بلیط هواپیما افزایش پیدا می‌کند و به همین علت قیمت‌های بلیط هواپیما تا چندین برابر افزایش داده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد تهیه بلیط در روزهای خاص دارید، خرید بلیط هواپیما مدنظر خود را به‌روزهای پایانی موکول کنید، زیرا در این زمان‌ها قیمت‌ها بسیار کاهش پیدا می‌کند. به‌عنوان‌مثال  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  را به‌روز بعد از تعطیلات سال نو موکول کنید.

 

ترفند پنجم در خرید بلیط هواپیما ارزان

شما می‌توانید برای کاهش هزینه‌های سفر خود از بلیط های چارتر استفاده کنید. شما زمانی که به دنبال خرید بلیط هواپیما در وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما هستید، حتماً هم قیمت بلیط های چارتری و هم قیمت بلیط های سیستمی را به‌طور هم‌زمان چک کنید. البته ذکر این نکته در اینجا لازم است که گاهی اوقات قیمت بلیط چارتر به دلیل تقاضاهای زیاد از قیمت بلیط سیستمی نیز گران‌تر می‌شود. پس حتماً حواستان به‌تمامی پروازها باشد.

 

ترفند ششم در خرید بلیط هواپیما ارزان

یکی از ترفندهای که می‌توانید برای خرید بلیط ارزان هواپیما استفاده کنید، انتخاب پروازهای توقف دار است. معمولاً پروازهای توقف دار نسبت به پروازهای بدون توقف ارزان‌تر هستند. پروازهای چند توقف را به لحاظ قیمت به‌دقت ارزیابی کنید، گاهی یک پرواز دارای دو یا سه توقف تا مقصد است و به همین علت قیمت این نوع بلیط های هواپیما نسبت به پروازهای مستقیم کمتر است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

ترفند هفتم در خرید بلیط هواپیما ارزان

ترفند دیگری که می‌توانید قبل از خرید بلیط هواپیما خود در نظر داشته باشید استفاده از بلیط هواپیما لحظه آخری است. این نوع بلیط ها با توجه به اینکه در ساعات نزدیک به پرواز ارائه می‌گردد، قیمت بسیار پایینی دارد و گاهی دیده‌شده که قیمت این بلیط ها در مسیرهای همچون مشهد به تهران یا تهران به کیش تا ۲۰ هزار تومان کاهش پیداکرده است. در حال حاضر وب‌سایت‌های فروش بلیط لحظه آخری متعددی وجود دارد که به ارائه این نوع بلیط ها می‌پردازند.

 

ترفند هشتم در خرید بلیط هواپیما ارزان

در برخی از خطوط هوایی هزینه پرواز رفت‌وبرگشت ارزان‌تر از پرواز یک‌طرفه است. شما می‌توانید برای اطمینان پروازهای خود را به‌صورت جداگانه بررسی کنید و با آگاهی کامل اقدام به خرید بلیط هواپیما مقصد خود کنید. شما با استفاده از این روش می‌توانید مواردی که قیمت کمتری را دارند انتخاب کنید و بدین ترتیب در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید.

 

ترفند نهم در خرید بلیط هواپیما ارزان

قیمت بلیط های هواپیما را حتماً قبل از خرید در چندین سایت معتبر و اپلیکیشن فروش بلیط هواپیما چک کنید. شما می‌توانید با این روش به‌راحتی به آخرین قیمت‌ها دسترسی داشته باشید و بدین ترتیب ارزان‌ترین بلیط ها در هر زمان در دسترس شما است. وب سایت های همچون بلیت تریپ با ارائه  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، کیش به تهران، مشهد به تهران، تهران به مشهد، مشهد به اهواز و کلیه خطوط داخلی و خارجی میتواند به شما در این زمینه کمک خوبی کند.

 

ترفند دهم در خرید بلیط هواپیما ارزان

هنگامی‌که بلیط هواپیما خود را خریداری کردید، حتماً به میزان بار مجاز مسافر در تیکت خود دقت کنید. گاهی دیده‌شده که داشتن بار بیش‌ازحد مجاز، هزینه بلیت شما را تا چندین برابر افزایش داده و پیشنهاد می‌گردد تا حد امکان از بردن لوازم اضافه خودداری کنید تا در صورت بازگشت از سفر میزان بار شما به‌شدت افزایش نیابد.

 

ترفند یازدهم در خرید بلیط هواپیما ارزان

اگر شما بلیط هواپیما خود را به‌صورت آنلاین خریداری می‌کنید، پیشنهاد می‌گردد حتماً در باشگاه مشتریان وب‌سایت‌های فروشنده بلیط هواپیما عضو شوید. برخی از این وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما همچون وب‌سایت بلیط تریپ، امتیازات و تخفیف‌های ویژه‌ای به مشتریان خود در خریدهای بعدی آن‌ها ارائه می‌دهند. این روش می‌تواند راه‌حل خوبی برای تهیه بلیط هواپیما ارزان برای شما باشد!

 

ترفند دوازدهم در خرید بلیط هواپیما ارزان

شما می‌توانید با عضویت در خبرنامه وب‌سایت‌ها و آژانس‌های فروش بلیط هواپیما، از تخفیفات و پیشنهاد‌های لحظه‌ای این شرکت‌ها مطلع شوید. با این روش شما می‌توانید در زمان مناسب و با هزینه کم بلیط خود را خریداری نمایید. همچنین شما می‌توانید با دنبال کردن صفحات اجتماعی آژانس‌های هواپیمایی همچون بلیط تریپ، از تازه‌ترین و جدیدترین خبرها و پیشنهاد‌های نیز مطلع شوید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

در انتها این موضوع را می‌توانیم به شما بگوییم که شما با دانستن نکات بالا و به‌کارگیری هر یک از این ترفندها در زمان مناسب خود، می‌توانید یک  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  را به هر شهر که دوست دارید، تجربه نمایید. بدین ترتیب شما هم می‌توانید در کنار خانواده خود به یک سفر لذت‌بخش بروید و هم یک بلیط ارزان‌قیمت خریداری کنید.

شما می‌توانید ترفندهای خرید بلیط ارزان هواپیما که در این بخش مطالعه کردید را در اختیار دوستان و آشنایان خود قرار دهید تا آن‌ها لذت این کار تجربه نمایند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...