رفتن به مطلب

بهترین پلاگین های امنیتی وردپرس برای محافظت در برابر هکرها


پست های پیشنهاد شده

بیش از ۲٫۶ میلیون از ۱۰ میلیون وب سایت از وردپرس استفاده میکنند،بنابر این هکرها به هک کردن وردپرس علاقه مند هستند. وردپرس ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) راه کارهای خوبی برای بررسی آسیب پذیری ها و جلوگیری از ورود هکرها به سایت شما ارائه کرده است.حتی با وجود این راهکارها امنیت هیچ گاه ۱۰۰ درصد نیست اما میتوان تا حد زیادی جلوی نفوذ هکرها را گرفت.
در اینجا ما ۵ پلاگین از بهترین پلاگین های امنیتی وردپرس را برای محافظت از وب سایت و ارزش های آنلاین شما به صورت مختصر معرفی میکنیم.

افزونه قدرتمند امنیتی All in One WP Security & Firewall
یک پلاگین وردپرسی امنیتی جامع، با ثبات و با پشتیبانی عالی است.
وردپرس خود یک بستر امن است.با این حال با استفاده از پلاگین های امنیتی ،امنیت شما افزایش می یابد و هکرها به آسانی نمیتوانند شما را هک کنند.
با پلاگین All in One WP Security & Firewall شما سطح کاملا جدیدی از امنیت را لمس خواهید کرد. کاهش ریسک امنیتی با استفاده از چک لیست آسیب پذیری و با پیاده سازی و تاکید بر استفاده از آخرین نسخه وردپرس انجام میشود.
با استفاده از این پلاگین شما میتوانید از قابلیت قفل ورود جهت جلوگیری از تست های متعدد برای ورود استفاده نمایید ،شما میتوانید مشخص کنید کاربران چه تعداد تلاش ناموفق برای ورود میتوانند داشته باشند و در صورتی که تعداد تلاش های ناموفق بیشتر شد ، آدرس آی پی آنها برای مدت معینی مسدود شود.
امتیاز کاربران وردپرس به این پلاگین ۴٫۸ از ۵ است.

Ithems security
با این افزونه پس از ایجاد سایت وردپرس ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) خود بیش از ۳۰ راه کار برای افزایش امنیت خواهید داشت. Ithems security ویژگی هایی به شما ارائه میکند که شما میتوانید برای محافظت از کسب و کار خود استفاده کنید. از جمله این ویژگی ها:
احراز هویت دوسطحی، مالور اسکن روزانه خودکار ،مسدود کردن کاربر یا اسکن مستقیم از داشبورد ، استفاده و مدیریت ساده ، تغییر آدرس ها برای مناطق داشبورد وردپرس ازجمله مدیریت،سیستم و… است.
امتیاز کاربران وردپرس به این پلاگین ۴٫۷ از ۵ است.

Wordfence
وب سایت های وردپرسی ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) تقریبا ۱۰۰۰۰ تلاش برای حمله در هر دقیقه تجربه میکنند، پلاگین Wordfence جهت محافظت بیشتر از سایت شما در برابر حمله کمک میکند. این پلاگین هم به صورت رایگان و هم به صورت غیر رایگان(پیشرفته) ارائه میشود،اگر چه نوع پیشرفته این پلاگین قابلیت های بیشتری دارد.اما نوع رایگان پلاگین Wordfence نیز کمک زیادی به شما خواهد کرد.
پس از نصب این پلاگین سایت شما از نظر تروجان و backdoor ایمن خواهد بود.
امتیاز کاربران وردپرس به این پلاگین ۴٫۹ از ۵ است.

Block Bad Queries)BBQ)
Block Bad Queries پلاگین ساده ای است. این پلاگین بسیار سریع ، درخواست های مخرب نرم افزارها که در تلاش برای دسترسی به سایت وردپرسی شما هستند را مسدود میکند و سایت شما را در برابر درخواست های url های مخرب محافظت میکند. BBQ تمام ترافیک ورودی را بررسی میکند و درخواست های حاوی محتوای آلوده مانند “eval” و یا “base64_,”و درخواست های طولانی بیش از حد به سرعت بلوکه میکند.
امتیاز کاربران وردپرس به این پلاگین ۵ از ۵ است.

WordPress File Monitor Plus
اگر شما میخواهید بر فایل ها و تغییراتی که بر روی فایل های شما انجام میشود( شامل اضافه کردن،حذف کردن و تغییر فایل ها) نظارت کنید،پلاگین WordPress File Monitor Plus برای شما مناسب است.این پلاگین با انجام کوچکترین تغییری شما را آگاه میسازد،
اگر سایت وردپرسی شما مدام در حال تغییر است، دریافت روزانه صدها ایمیل برای شما خسته کننده است و ممکن است برخی از آنها را شما نخواهید بدانید،در این صورت نیاز است تغییراتی که بر روی فایل ها انجام میشود را به دو دسته “ساده” و “خطرناک” دسته بندی کنید تا روزانه چندین ایمیل دریافت نکنید و تنها تغییراتی که با نام خطرناک دسته بندی کرده اید را دریافت کنید.
امتیاز کاربران وردپرس به این پلاگین ۴٫۸ از ۵ است.
توصیه میشود قبل از استفاده از این پلاگین ها از سایت خود بکاپ گرفته و در سیستم لوکال خود قرار دهید تا در صورت لزوم از بکاپ خود استفاده نمایید.
در این مقاله به صورت مختصر ۵ پلاگین معرفی شده است شما میتوانید قابلیت های کامل هر پلاگین را در سایت وردپرس مطالعه نمایید.تمامی آمار های اعلام شده در این مقاله برگرفته از سایت وردپرس است.


منبع: وبلاگ پویاسازان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...