رفتن به مطلب

ویژگی های کانکس ویلایی


esahar73

پست های پیشنهاد شده

کانکس ویلایی سازه های پیش ساخته ای می باشد که دارای امکانات رفاهی بسیاری می باشد . این سازه ها بسیار مقاوم بوده و در مقابل حرارت ، رطوبت ، صدا ، نفوذ حشرات عایق بندی شده است . همچنین به دلیل وزن سبک آن ضد زلزله بوده و قابل حمل و نقل و نصب آسانی می باشد . از امکانات رفاهی موجود در این کانکس ها می توان به اتاق خواب ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، انبار و … نام برد .
%DA%A9%D8%A7%D9%86%DA%A9%D8%B3-%D9%88%DB
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. این است که قابلیت جابجایی به مکان استقرار مورد نظر را دارد و شخص خریدار می تواند با پرداخت یک قیمت مناسب کانکسی را خریداری کند که مدت زمان طولانی بتواند از آن استفاده کرده و حتی بعد از اتمام کارش به فرد دیگری بفروشد .
کانکس ها را مطابق با سلیقه هر شخص برای نمای بیرونی و درونی در طرح ها و رنگ های گوناگون می سازند . جنس آن می تواند مطابق با نظر مشتری و کارایی مورد نظر از چوب و یا فلز و یا ترکیب هردو می سازند .
کانکس های ویلایی معمولا ارتفاع بلندی دارند ( 250 سانت ) که اگر بنا به نظر خریدار دو طبقه ساخته شود ارتفاع آن بلند تر نیز می شود . مصالح به کار رفته در آن ها نیز متنوع است و برای کاربرد های مختلف از انواع گوناگونی استفاده می شود .
برای ساخت نمای بیرونی کانکس های ویلایی از کامپوزیت و یا سایدینگ استفاده می شود .
نمای داخلی کانکس های ویلایی از ساندویچ پانل ها ، پی وی سی ، یو پی وی سی و ام دی اف ساخته می شود .
اندازه و اشکال کانکس های ویلایی بسیار متنوع است و در ابعاد 60 ، 80 ، 100 و … ساخته و به فروش می رسد .
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. برای اشخاصی که برای تفریحات و کارهای دیگر به مکان های مختلف سفر می کنند و نیاز به اسکان موقت در مکانی را دارند بسیار مقرون به صرفه بوده و با هزینه و صرف وقت بسیار پایین تر از اقامت در هتل ها و مسافرخانه ها می توانند در مکانی مستقر شوند . این کانکس ها قابلیت عبور از مکان های ثعب العبور را داشته و گزینه ی
بسیار مناسبی برای افرادی است که مو خواهند مدتی در سفر بوده و به مکان های مختلف بروند .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...