رفتن به مطلب

درخواست راهنمایی در خصوص رزومه طراحی سایت


irmacfa

پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان وقتی شما میخواهید یه رزومه برای شرکتی بفرستین مثلا حدود 30 تا سایت ساختین اینا رو چطوری وارد میکنید هر 30 تا سایت رو وارد میکنید ؟ 

برای رزومه راهنماییشو خواستم. :x

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

اول ضمن اینکه مهارت ها و تخصص هاتون رو داخل رزومه به طور مناسب و دقیق باید ذکر کنید، می تونید تعدادی از نمونه کارهاتون رو هم داخل رزومه قید کنید.

لزومی نداره تمامی نمونه کارهاتون رو وارد رزومه کنید، ولی همین که تعداد پروژه های انجام شده رو ذکر کنید کفایت میکنه. فقط باید دقت داشته باشید که اون نمونه هایی که داخل رزومه به صراحت ذکر می کنید باید کیفیت بالایی داشته باشند.

بعضی از دوستان ترجیح میدن برای حجیم تر شدن رزومه و نشون دادن اینکه واقعا تا چه حد کار کردن، تمامی نمونه ها رو داخل رزومه وارد می کنند.

 

اگر هم تمایل دارید تمامی پروژه هایی که انجام دادید رو وارد رزومه کنید، بهتره تعدادی از اونها (مثلا 5 یا 10 سایت) که در بالاترین کیفیت ممکن ساخته شدن یا طراحی اختصاصی بودن رو به صورت ویژه در ابتدای لیست نمونه کارهاتون قرار بدید و کمی هم دربارشون توضیح بدید و مابقی رو در صورت تمایل به صورت خلاصه وار و در یک بخش جمع کنید. اینطوری هم می تونید کارهای ویژه خودتون رو به شرکت بطور واضح نشون بدید و بهشون اجازه بدید که اگر تمایل داشتند کارهای بیشتری ازتون ببینن، در ادامه لیست بهشون دسترسی داشته باشند.

البته در بحث طراحی سایت، بیشتر به کیفیت کار توجه میشه تا تعداد پروژه های انجام شده. برای مثال یک سال پیش برای یکی از دوستان رزومه نوشتم، که کلا 3 سایت طراحی کرده بودند و همون بار اول رزومه کاریشون مورد تایید قرار گرفت. چراکه دو عدد از اون سایت ها قالب های کاملا اختصاصی بودن (از قالب های رایگان و موجود داخل نت استفاده نشده بود) و یکی از اونها هم اسکریپت نویسی کرده بودند که امکانات بسیار خوبی داشت.

 

برعکس این مورد هم میتونه اتفاق بیفته. مثلا یکی رو فرض کنید 50 سایت  با قالب های آماده ایجاد کرده باشه. در چنین موردی اگه اونی که رزومه شما رو بررسی میکنه ، یک فرد متخصص در این زمینه باشه، به راحتی می تونه شما رو رد کنه. پس کارهای باکیفیت رو در ابتدای لیست به صورت ویژه قرار بدید تا به چشم بیاد.

 

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...