رفتن به مطلب

فروش آیفون 6 سه برابر بیشتر از آیفون 6 پلاس است


A B A D A N

پست های پیشنهاد شده

اپل جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود یعنی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را در ماه سپتامبر معرفی کرد. هر دو دستگاه از صفحه نمایش بزرگتری نسبت به نسل‌های قبل خود بهره می‌برند و به ترتیب آیفون ۶ به نمایشگر ۴.۷ اینچ و آیفون ۶ پلاس به یک نمایشگر ۵.۵ اینچ مجهز شده‌اند.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

 

 

ر اساس یک گزارش تازه، برادر کوچکتر یعنی آیفون ۶ فروش بسیار بهتری در مقایسه با آیفون ۶ پلاس در اندازه فبلت‌ها داشته است. با این حال آیفون ۶ پلاس نیز توانسته سهم قابل توجهی از بازار را از آن خود کند. این گزارش از Consumer Intelligence Research Partners منتشر شده و به گفته آن‌ها آیفون ۶ تقریبا ۳ برابر بیشتر از آیفون ۶ پلاس فروخته شده است. گفته می‌شود آیفون ۶ از سهم کلی دو آیفون نزدیک به ۶۸ درصد فروش را تصاحب می‌کند و ۶ پلاس با اندازه بزرگ خود ۲۳ تا ۲۴ درصد از سهم فروش آیفون‌های جدید را به دست آورده است.

 

ابن در حالی است که در ابتدای فروش، گفته می‌شد که اقبال کاربران برای خرید آیفون 6 پلاس بیشتر است! در کل، دو مدل آیفون جدید در چهار هفته اول در دسترس قرارگیری، موفق به کسب سهم ۹۱ درصدی از فروش کل آیفون شرکت اپل شده‌اند. به این معنی که ۹ درصد فروش را در این چهار هفته، آیفون 5S و آیفون 5c بر دوش کشیده‌اند.

این تحقیق همچنین می‌گوید فروش متوسط حافظه ذخیره سازی آیفون‌ها 48 گیگابایت است که در مقایسه با سال قبل دو برابر شده است. دلیل مهم آن نیز حذف شدن مقدار حافظه ۳۲ گیگابایتی در بین محصولات شرکت اپل است. این شرکت امسال آیفون‌ها را تنها در سه حجم ذخیره سازی ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌کند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...