رفتن به مطلب

اهمیت سئو در طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

طراحی سایت یکی از بهترین و کارآمدترین روش های تبلیغ موثر در فضای مجازی و اینترنت است‌ . اما به تنهایی طراحی سایت برای شما و تضمین تبلیغات شما کافی نیست شما باید در نظر بگیرید که هر چقدر ظاهر سایت شما و همچنین سرعت بارگذاری آن عالی باشد ولی شما ورودی از طریق موتورهای جستجو نداشته باشید زحمت و هزینه طراحی شما به هدر رفته است.
حال برای گرفتن این ورودی ها از طریق موتورهای جستجو نیاز به ارتقاء سئو یا همان بهینه سازی سایت ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) دارید که کار بسیار تخصصی و دشواری است فراموش نکنید رقبای شما حاضرند مبالغ بسیار بالایی هزینه کنند تا بتوانند در رتبه های اول گوگل قرار بگیرند.
فراموش نکنید طراحی یک سایت زیبا و پر از امکانات ولی بدون سئو یا بهینه سازی در حد پایین مانند خودروی لوکسی است که قابلیت حرکت ندارد فقط جنبه تزیینی دارد و بدون استفاده است. در این شرایط وجود یک خودروی ساده ولی سالم بسیار مفیدتر است. در اینجا به بررسی مفاهیم پایه SEO و اهمیت آن در طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی می پردازیم.

سئو یا Search engine optimization (SEO) :
همانطور که از نام این عبارت مشخص است به معنی بهینه سازی جستجو در موتورهای جستجو گر می باشد. برای مثال شما می خواهید با عبارت یا کلمه خاص در صفحات اول گوگل قرار بگیرید این امر با رعایت سئو سایت امکان پذیر است. شما با رعایت اصول و قواعد ارتقاء بهینه سازی ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) می‌توانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. البته این کار بسیار سخت است و حوصله و دانش بسیار نیاز دارد و بهتر از همان زمان طراحی وب سایت این قواعد رعایت شود.

فواید سئو قوی در طراحی سایت و بازاریابی:
- فروش و کسب درامد فوق العاده و یا ارائه خدمات به عنوان اولین ها
- حذف تبلیغات کاغذی : از این پس شما از هزینه هایی مانند چاپ تراکت و بنر خلاص می‌شوید.
- جذب مشتری های مجازی: بدون شک یکی از منابع اصلی همه ی کاربران اینترنت است و اگر شما جزء نتایج سرچ شده آنها باشید خود به خود نیاز آنها را برآورده کرده اید.
- صرفه جویی بسیار زیاد در هزینه ها
- امکان تعامل و ایجاد ارتباط با کاربران
- اعتمادسازی نزد کاربران

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...