رفتن به مطلب

طراحی سایت جدید یا سئو سایت قدیمی ؟ کدامیک مهم ترند ؟


maryammo

پست های پیشنهاد شده

در   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مجدد برخی از وبسایت ها این نکته وجود دارد که باید بدانیم   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مجدد واجب تر است یا سئو سایت قدیمی ؟ در این مقاله قصد داریم تا به همین موضوع بپردازیم .در ادامه همراه با  طراحی سایت باشید.

استراتژی و اصول  سئو  برای سایتهای قدیمی که صفحات ایندکس شده زیادی در گوگل دارند کاملا متفاوت از مراحل سئو برای یک سایت نوپا و جدید است. با توجه به این موضوع اگر شما صاحب سایتی هستید که از وضعیت سئو آن ناراضی هستید، در قدم اول بین دوراهی سئو سایت فعلی و یا طراحی یک سایت جدید با رعایت اصول بهینه سازی قرار خواهید گرفت.
با توجه به سن دامنه، اعتبار دامنه و داشتن بک لینک از سایتهای دیگر، زمان لازم برای دستیابی به سئو مناسب برای سایتهای قدیمی تر تا حد زیادی کاهش می یابد. زیرا برای سایت جدید نزدیک به یک سال زمان جهت کسب بک لینک مناسب و افزایش اعتبار دامنه لازم است و بسیاری از مشتریان تا این حد صبر نخواهند داشت. همین امر موجب میشود که بعضی از متخصصین سایتهای جدید را نپذیرند مانند Jim Boykin – We Build Pages

برای سئو سایت قدیم یک شرکت باید آنالیز و گزارش کاملی از وضعیت کنونی و نقاط ضعف و قوت آن مانند رتبه الکسای کنونی سایت، رنک گوگل، شبکه لینک دهی داخلی، نقشه سایت، نحوه آدرس دهی صفحات و… تهیه کنید. تمامی صفحات باید با دقت و وسواس خاصی بررسی شده و آنهایی که تاثیر مثبتی ندارند حذف شوند.

سئو یک سایت قدیمی نیازمند ظرافت و دقت بالایی است

برخی از سایتها بخوبی طراحی و کدنویسی شده اند و با چند تغییر کوچک و تعیین استراتژی اصولی برای سئو پیشرفت چشمگیری خواهند داشت، ولی بعضی دیگر نیازمند تغییرات اساسی هستند که ممکن است موجب حذف تمامی صفحات ایندکس شده توسط گوگل گردد. در بعضی موارد تعداد صفحات و مطالب سایت بقدری زیاد است که متخصص سئو شما تنها استراتژی خود را برروی مطالب جدید متمرکز کرده و از سئو مطالب قدیمی چشم پوشی میکند.

مدیریت و پشتیبانی وبسایت در بسیاری از شرکتها و موسسات توسط شرکت یا افراد دیگری انجام میگیرد که عموما از ارائه اطلاعات و همکاری با افراد جدید خودداری میکنند، ارتباط میان شما و متخصص سئو به تنهایی نمیتواند راه گشای بهبود وضعیت سایت باشد، در نتیجه تلاش کنید تا شرایط مطلوب برای دسترسی و تسلط کامل متخصص بر مدیریت سایت را مهیا کنید و یا ارتباط مستقیم و دوستانه ای بین او و طراح سایت برقرار نمایید.


طراحی سایت جدید و سئو همزمان

در صورتیکه طراحی و بهینه سازی سایت هر دو به یک نفر سپرده شوند، رعایت اصول سئو به مراتب راحتتر خواهد بود ولی این امر نیازمند توانایی یک شرکت و یا فرد در هر دو زمینه است.

همزمان با طراحی سایت موارد لازم برای انجام سئو سایت در آن قرار داده میشود و با انتشار هر مطلبی در سایت بهینه سازی آن نیز انجام میگیرد، همچنین شما زمان لازم برای آزمون و خطا در استراتژی های مختلف و تاثیر آنها بر بهینه سازی سایت خود را خواهید داشت. در این روش هزینه ای که برای یک اشتباه یا ریسک میپردازید به مراتب کمتر است.

مدیریت لینکهای ورودی به سایت را در اختیار داشته و از کیفیت آنها اطمینان خواهید داشت، زیرا هر لینک به سایت خود را با مشاوره متخصص سئو کسب خواهید کرد. لینک سازی بین صفحات داخلی سایت و انتشار بروز مطالب در شبکه های اجتماعی همگی در گسترش مخاطبین شما و بهبود وضعیت کلی سئو تاثیرگذارند.

برای دریافت گزارش و پیگیری میزان پیشرفت تنها به یک نفر مراجعه میکنید و کلیه مسئولیتها بر عهده او خواهد بود از اینرو ارزیابی عملکرد متخصص سئو برای شما بسیار آسان میشود.

در نظر داشته باشید که سئو سایت جدید نیازمند صرف زمان زیادی بوده و همکاری شما با متخصص میتواند بر سرعت این پروسه بیافزاید. قبل از تصمیم گیری بین یکی از این دو گزینه با چند کارشناس سئو مشورت کنید و مزایا و معایب کار را متناسب با شرایط خود بسنجید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...