رفتن به مطلب

مشکل در فایل


m1410

پست های پیشنهاد شده

با سلام و وقت بخیر به دوستان

من فایل زیر رو برای اجرای پلیر در سایت ساختم :
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

اما وقتی با کد کوتاه <?php include('player/index2.html') ?><?php endif; ?> اجراش میکنم ادامه مطلب تغییر میکنه و خود پلیر هم تا حدودی بهم میریزه و برخی گزینه هاش راست چین میشه

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید و اینکه من فایل های استایل و js پلیر رو ریختم در پوشه مخصوص و به صورت <link rel="stylesheet" href="https://go.20script.ir/index.php?url=css/style.css"> و <script src="js/index.js"></script> فراخوانی کردم اما پیدا نمیشد انگار و پلیر به درستی اجرا نمیشد در این باره هم ممنون میشم راهنمایی کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

کدی که قرار میدید دو مشکل داره :

  1. تابع include به صورتی که استفاده کردید، تنها برای فراخوانی فایل های PHP باید استفاده بشه.
  2. قرار دادن endif پس از تابع درست نیست. چرا که داخل تابع دستور شرطی if استفاده نشده که بخواهید بعد از تابع اونو ببندید!

 

بهترین و بی دردسر ترین روش برای فراخوانی فایل HTML استفاده از iFrame هست. اما می تونید همین فایل html رو به فرمت php تغییر بدید و داخل فایل هاتون include کنید. اما نکته مهم دیگه اینه که بجای تابع include از کد زیر استفاده کنید:

<?php get_template_part( 'folder/index2' ); ?>

در کد بالا حتما باید فرمت فایل PHP باشه. نیازی هم به دستور شرطی نداره. اگر هم خواستید نام فایل رو دو قسمتی کنید، مثلا : index-2.php میتونید از کد زیر استفاده کنید:

<?php get_template_part( 'folder/index', '2' ); ?>

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تشکر از پاسختون
کدی که گفتید رو استفاده کردم
مشکلم تغییر رنگ و برخی المان های پوسته هستش
به نظر باید کدهای css رو جدا استفاده کنم اما وقتی ادرس میدم که فراخوانی بشه تو قالب نمیشه
راهی میدونید ؟ فایل رو دیدید ؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای فراخوانی استایل و جاوا اسکریپت دو راه دارید :

  1. اگر تعداد خطوط استایل و جاوا اسکریپت مربوط به موزیک پلیر کم هست، می تونید کدها رو داخل فایل های خود قالب قرار بدید ( مثلا کدهای Css رو در فایل style.css یا فایلی که توسط قالب اجرا میشه)
  2. اگر فکر میکنید قرار دادن کدهای موزیک پلیر باعث تداخل میشه یا تمایل به جدا سازی دارید، می تونید توسط کد link که خودتون در تاپیک دادید، فایل های css و js رو داخل فایل php موزیک پلیر ( که در پاسخ قبلی گفتم بسازید ) قرار بدید. یا اینکه در فایلی از قالب قرار بدید که موزیک پلیر در اونجا فراخوانی میشه. آدرس رو هم چک کنید که مشکلی نداشته باشه. در صورت لزوم می تونید از آدرس مستقیم در این کد استفاده کنید.

 

فقط حتما توجه داشته باشید که اکثر موزیک پلیرهایی که داخل اینترنت برای دانلود قرار داده میشه، در کدهای CSS اون کلس هایی مثل html و body و ... ممکنه وجود داشته باشه. این کلس ها و تگ ها چون در استایل خود قالب هم بکار میره، برای جلوگیری از مشکلات و تداخلات استایل ها و خرابی قالب، باید این کلس های عمومی رو از CSS موزیک پلیر حذف کنید تا تداخلی پیش نیاد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تشکر از راهنماییهاتون

یه سوال در مورد js

این پلیر فایلهاشو از تو فایل js میخونه چطور باید کد کوتاه یا کاری کنم که از پنل وردپرس بشه لینک داد بهش که از منبعی که میخوام موزیکهارو بخونه ؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پلیرهایی که فایل قابل اجرا رو داخل فایل جاوا تعریف کرده باشند، معمولا برای پخش یک موزیک ثابت در قالب بکار گرفته میشن. برای مثلا در طراحی قالب های HTML ثابت میشه ازشون استفاده کرد.

اما با کار زیاد میشه ازشون استفاده کرد به اینصورت که یا کدهای فایل js رو در فایل single.php قرار بدید و از توابع php داخلش استفاده کنید (برای اینکه بتونید برای هر مطلب یک لینک موزیک قابل پخش برای پلیر تعریف کنید، باید از زمینه دلخواه یا متاباکس استفاده کنید. در حالت عادی نمی تونید از کدهای php داخل فایل js استفاده کنید.

 

اما پیشنهادم اینه که شما بیایید یک افزونه پلیر مخصوص وردپرس نصب کنید که امکانات مورد نظرتون رو داشته باشه، بعد استایل موزیک پلیر اون افزونه رو شخصی سازی کنید. استایل هایی که نیاز دارید رو میتونید از همین موزیک پلیر فعلی بگیرید (همین که میگید لینک موزیک داخل js قرار داره). در اینصورت به راحتی می تونید از موزیک پلیر جدید استفاده کنید و برای هر مطلب یک لینک خاص تعریف کنید.

 

به هرحال موزیک پلیرهایی که برای وردپرس استفاده میشن و باید در هر مطلب یک موزیک خاص رو پخش کنند، باید این قابلیت رو داشته باشند که داخل تگ HTML امکان تعریف لینک موزیک وجود داشته باشه. در غیر اینصورت باید توسط کارهای خاص و سختی، کدهای PHP رو داخل JS فراخوانی کنید و البته اون کد رو باید مستقیما در فایل single.php قرار بدید تا بتونید توسط زمینه دلخواه، برای هر مطلب، یک لینک موزیک تعیین کنید که داخل جاوا اسکریپت قرار بگیره و موزیک پلیر بتونه اونو پخش کنه.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با تشکر از راهنمایی هاتون

این کاری که میگید یه افزونه نصب کنم و استایل بدم
چطوری باید اینکارو کرد ؟
افزونه Audioigniter نصب کردم.کارایی خوبی داره اما هر کاری کردم نشد المانهاشو راست چین کنم و یه جورایی بهم ریختس
تو فایل استایل و ... گشتم اما چیزی نبود میخواستم دکمه دانلود رو هم دوتا کنم اما نشد

زیاد وارد نیستم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

استایل های پلیر اگه داخل خود افزونه تعریف شده باشه، با استفاده از قابلیت inspector Elements می تونید کلس های مرتبط با عناصر پلیر رو پیدا و مطابق سلیقه خودتون ویرایش کنید.

 

برای اضافه کردن کلید دانلود، باید کد PHP یا HTML داخل فایل های PHP افزونه رو ویرایش کنید. اطلاعی از افزونه ندارم و نمی تونم دقیق بهتون کمک بدم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

اقا من از ifram استفاده می کنم اما سایت رو نشون میده جا صفحه ای که فراخوانی کردم
راه خاصی داره ؟ جای خاصی باید استفاده کنم ازش ؟ و اینکه چه خصوصیاتی میشه بهش داد ؟ چطور باید طول و عرضش رو خودکار کنم و وسط چین ؟

<iframe src="https://www.w3schools.com"></iframe>
برای تبدیل کردن یک فایل html به php باید چه مواردی رو استفاده کرد ؟
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود مجدد

 

در iFrame هر آدرسی که بهش بدید همون صفحه رو نشون میده. طبیعتا باید آدرس دقیق و مستقیم صفحه یا فایل رو بهش بدید. البته منظور از فایل، فرمت html هست.

کد iFrame رو به صورت دلخواه در هر جایی از قالب می تونید استفاده کنید. فقط اونش دیگه به خودتون بستگی داره که کد رو در مکانی استفاده کنید که باعث خرابی در نمایش دیگر عناصر نشه.

 

داخل iFrame میتونید از طول و عرض (فقط عدد با واحد پیکسل)، استایل و name استفاده کنید. مثال:

 <iframe src="http://20script.ir" height="300" width="300"></iframe> 
 <iframe src="http://20script.ir" style="border:none;"></iframe> 

 

برای وسطچین کردن هم میتونید از تگ <center> استفاده کنید یا با استفاده از خاصیت margin: 0 auto در استایل استفاده کنید.

 

 

برای تبدیل فایل HTML به PHP هم فقط تغییر فرمت فایل کافیه. چون تمامی کدهای HTML به خوبی در php قالب اجرا هستند. اما برعکس این قضیه (یعنی استفاده از کد PHP در فایل با فرمت HTML) در صورتی که نیاز به توابع عمومی PHP در هاست داشته باشه رو نمی تونید انجام بدید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تشکر از پاسخ و راهنماییهاتون

من فایل رو پسوندشو تغییر دادم و مشکل استایل پیدا شد یعنی ادرسهارو برا فراخوانی کتابخانه و استایل نمیخونه.بعد اومدم دستی بهش ادرس رو دادم از لینک ولی هنوز کامل نشده. چیکار کنم ؟ راه خاصی داره فراخوانی استایل + کتابخانه جاوا در php ؟ هیچ تغییری نباید در هیچکجای کد بدم ؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببینید کدهای HTML به طور کامل در PHP قابل استفاده هستند. کد مربوط به فراخوانی استایل و جاوا اسکریپت به صورت زیر هست:

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="https://go.20script.ir/index.php?url=<?php echo get_template_directory_uri(); ?>/css/reset.css"/>
یا با لینک مستقیم :
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://20script.ir/wp-content/themes/test/css/reset.css"/>
<script src="<?php echo get_template_directory_uri(); ?>/js/paginador.js" type="text/javascript"></script>

یا با لینک مستقیم :

<script src="http://20script.ir/wp-content/themes/test/js/paginador.js" type="text/javascript"></script>

 

تابع get_template_directory_uri در فایل ها می تونه آدرس پوشه قالب رو خروجی بده و فقط پوشه های اضافه داخل پوشه قالب رو باید در ادامه اون وارد کنید. اما همونطور که می بینید هیچ تفاوتی بین مصرف این کد در HTML و PHP نیست.

 

بعد از اینکه فایل ها رو با کد بالا فراخوانی کردید، یکبار از سایتتون (همون صفحه ای که از کدهای بالا استفاده کردید برای فراخوانی استایل و جاوا ) سورس ( Source ) بگیرید. آدرس فایل های استایل و جاوا که داخل کد وجود داره رو کپی کنید و سعی کنید داخل مرورگر به طور مستقیم اجراشون کنید. اگر فایل ها به خوبی باز شدن و محتویاتش نمایش داده شد، پس نباید مشکلی باشه. اگر خطا گرفتید، آدرس فایل ها رو اشتباه وارد کردید.

 

اگر محتویات فایل ها با وارد شدن به لینک مستقیمشون قابل نمایش بود، باید ببینید دخل سورس چه فایل های دیگه ای وجود داره که ممکنه باعث تداخل شده باشه. و اگر استایل ها رو شخصی سازی کردید، دقت کنید که کلس هایی که استفاده کردید با کلس هایی که برای اون عناصر داخل سایت مشابه باشند تا تغییرات اعمال بشن.

 

اگر همچنان مشکل داشتید، بگید تا از راه دیگه ای امتحان کنیم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببینید دوتا تصویر گرفتم :
تصویر اول زمانی هستش که پسوند رو به php تغییر دادم کدهایی که در بالا دادید رو هم قرار دادم ولی فایده نداشت

fa2c-2020.jpg

تصویر دوم زمانی هستش که پسوند رو به html تغییر دادم :
fa2c-2030.jpg

نمیدونم این وسط مشکل از چی هستش
سورس هم گرفتم کدهای استایل رو شناخته بود اما بهم ریختس

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود مجدد.

زمانی که به فرمت PHP تغییر میدید، آیا اون فایل رو توسط کد لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. داخل قالب include می کنید؟

چون زمانی که HTML رو به صورت مستقل اجرا می کنید، تمامی استایل ها و جاوا اسکریپت های مربوط به اون، به خوبی اجرا میشن. ولی زمانی که سعی کنید همون کدها رو داخل قالب اینکلود کنید، قطعا به مشکل برخواهید خورد.

قبلا هم در این تاپیک گفتم که یک پلیر آماده که داخل اینترنت دانلود می کنید، فایل CSS کاملی داره که شامل تگ های عمومی مثل html و body و a و p و ... هست. و چون این تگ ها داخل استایل قالب هم وجود داره، زمانی که بخواهید موزیک پلیر رو داخل سایت include کنید، قطعا این کلس ها و استایل ها تداخل پیدا میکنند . از اونجایی که دستورات استایل این تگ ها و کلس های عمومی در قالب بر اساس خود قالب و عناصرش طراحی شده، قطعا موزیک پلیر با مشکل مواجه میشه.

 

شما باید اولا تگ های عمومی مثل html ، Body , a , p , * رو از استایل موزیک پلیر حذف کنید. بعد زمانی که موزیک پلیر رو include کردید، با استفاده از inspector Elements مرورگر، استایل بخش های موزیک پلیر رو اصلاح کنید.

 

البته یک پیشنهاد دیگه میشه داد در این مورد. برای جلوگیری از تداخل کلس ها و استایل های موزیک پلیر، Classها و IDهای استفاده شده در کدهای HTML و CSS موزیک پلیر رو شخصی سازی کنید. مثلا یک کلمه ثابت رو به همه کلس ها و آی دی های موزیک پلیر اضافه کنید! با اینکار احتمال تداخل استایل و بهم ریختگی موزیک پلیر بعد از Include به دلیل تداخلات تا حد 0 کاهش پیدا میکنه.

 

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تشکر از پاسختون
بله با کدی که گفتید فراخوانی میکنم

اها حالا رو استایل کار میکنم و راه دوم رو هم چک میکنم

خبرشو میدم

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اقا من فایل استایلی که فراخوانی میکنه رو چک کردم هیچکدوم از تگ های عمومی مثل html ، Body , a , p , * وجود نداره توش.بعد همشون هم .jp دارن و فکر نمیکنم تداخل بشه.چکنم حالا؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اطلاعات سایتتون رو پیام خصوصی کنید تا چک کنم . (آدرس سایت و اطلاعات هاست) + (آدرس صفحه ای که فایل رو include کردید)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...