رفتن به مطلب

چرا از قالب آماده وب سایت استفاده نمی کنیم؟


sitedar1

پست های پیشنهاد شده

هیچ گاه ساخت یک وب سایت ارزان نبوده است. هم اکنون این امکان وجود دارد درقبال اشتراک ماهیانه ناچیز از هر نوع قالب آماده وب سایت استفاده کنید . شرکت هایی مانند Squarespace، Wix، One، Freestart و Moon Fruit در حال انجام معاملات تجاری پر سر و صدایی  میان بازرگانان و شرکت های کوچک هستند. این شرکت ها ، خدمات خود را در قبال اشتراک ماهانه ناچیز ارائه می دهند، یا حتی گاهی اوقات اگر شما آماده برگزاری تبلیغات از حامیان خود باشید  به صورت رایگان ارائه می دهند. خدمات آنها هم دو صورت سریع و ارزان هستند و اکثر کاربران می توانند در عرض چند ساعت پس از ثبت نام آنلاین شوند.

همچنین، برای صاحبان وب سایت ها که مایل به پرداخت هزینه ماهانه نیستند ، سایت سازهای ارزان قیمت مانند جوملا و قالب های وردپرس بدون نیاز به توسعه دهندگان به قیمت 25 پوند موجود است.

ولی

در نگاه اول ممکن است قالب آماده وب سایت بسیار جذاب به نظر بیاید ، به خصوص اگر شما بودجه مالی محدودی داشته باشید و یا عجله داشته باشید. با این حال، برای کسب و کار B2B، برخی از مشکلات جدی برای استفاده از این خدمات قالب آماده وب سایت وجود دارد. به نظر ما نکات منفی آن خیلی بیشتر از هرگونه منعتی از آن است  در زیر دلایلی وجود دارد که ما به شما پیشنهاد می دهیم برای طراحی حرفه ای وب سایت با تیم حرفه ای توسعه وب، مانند دارکوب فعالیت کنید.

1)  مالکیت در برابر اجاره

اگر وب سایت خود را با کمک تیم حرفه ای ایجاد کنید، این سایت برای شماست و شما کاملا مالکیت  آن را برعهده دارید. بنابراین، اگر شما ناراضیتی از خدمات میزبان وب سایت خود داشته باشید، مانند خدمات شارژ  یا سرعت بارگیری، به سادگی می توانید سایت را به یک ارائه دهنده دیگر انتقال دهید. در حالیکه اگر با قالب آماده ، وب سایت خود را بسازید شما نمی توانید این کار را  انجام دهید، مثل این می ماند که سایت را اجاره میکنید، و نه مالک آن باشید.

در صورتی که شما از قالب آماده استفاده کنید اگر سرعت بارگزاری وب سایت پایین باشد ویا در تلفن موبایل به خوبی قابل مشاهده نباشد و  یا زمانی که تعداد بازدید کنندگان افزایش می یابد خراب شود در این صورت شما هیچ کاری نمی توانید انجام دهید .

پس اگرمی خواهید  انتخاب کنید که این خدمات را داشته باشید، باید از ابتدا شروع کنید.

2)  نمایشگر نا مناسب در بازدید کنندگان وب سایت

متأسفانه، به همان اندازه که قالب های آماده وب سایت زیبا به نظر می رسند آنها همچنان فقط یک الگو می باشند. قالب وب سایت آماده شما، برای ده هزار نفر دیگر، مشابه خواهد بود، و یک سایت منحصر به فرد نخواهید داشت به همین دلیل می تواند تصور اشتباهی در مورد کسب و کار شما را نشان دهد، زیرا فقط کسب و کارهای کوچک از قالب آماده وب سایت استفاده می کنند. شما یک سرویس منحصر به فرد را به مشتریان خود ارائه می دهید بنابراین وب سایت شما نیز باید منحصر به فرد باشد تا کسب و کار شما را منعکس کند . برای ایجاد یک احساس خوب در بازدید کنندگان وب سایت شما ، بهتر است با ساخت یک وب سایت سفارشی که نشان دهنده مارک تجاری منحصر به فرد شماست، خود را نشان دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت حرفه ای و منحصر به فرد با دارکوب تماس حاصل فرمایید.

3)  محدودیت های طراحی

محدودیتهای فنی ناخوشایندی در مورد ساخت وب سایت با استفاده از قالب آماده حتی با داشتن سرویس های مناسب و یا دانش برنامه نویسی می باشد.

دیر یا زود به مانعی برخورد خواهید کرد که از اجرای صحیح آنچه که لازم دارید جلوگیری می کند .همانطور که کسب و کار شما رشد می کند، شما می خواهید وب سایت خود را نیز گسترش دهید. با قالب آماده سایت ممکن است این کار  دشوار باشد . بگذارید اینطور بگوییم شما یک قالب وب سایت را انتخاب می کنید که دارای فضای محدود برای لینک های ناوبری است. در ابتدا، این هفت نقطه برای اتصال به صفحه اصلی خوب بود. اما همانطور که صفحات و بخش های بیشتری اضافه می کنید آیا آن را به صفحه  شما پیوند می دهد؟ خیر

4)  بدون بهره مندی از تجربه

کار با یک شرکت طراحی وب یک فرآیند یادگیری است، حتی اگر با برنامه نویسی آشنا نباشید ، در روند ساخت و بازاریابی یک وب سایت با یک شرکت حرفه ای مانند دارکوب، شما با چگونگی ساخت وب سایت ها، اصول طراحی و آنچه وب سایت خوب را تشکیل می دهید آشنا خواهید شد.

مراحل مشاوره ما براساس  اصل گفتگو و تعامل دو طرفه می باشد ، بنابراین نتیجه ،  وب سایتی مطابق میل شما خواهد بود که  تمام نیازهای شما را برآورده سازد.

5)  شما باید مطالب خود را بنویسید

وب سایت قالب جدید شما احتمالا با جعبه ای از متون عمومی پر شده است که شما باید خودتان آن را با محتوا پر کنید. اگر شما یک نویسنده حرفه ای هستید، ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید، اما بسیاری از صاحبان کسب و کار به راحتی  زمان این کار را ندارند. علاوه بر این، محتوای آنلاین باید به درستی بهینه شود تا بتواند دید موتورجستجو را افزایش دهد. در حالی که ممکن است چندین روز برای نوشتن مطالب کپی شده برای پر کردن جعبه های قالب پیش فرض زمان بگذارید( بدون تضمین مناسب بودن آن برای استفاده در وب ) یک نویسنده حرفه ای می تواند در عرض چند ساعت به تولید محتوا وب سایت شما کمک کند. کپی ناصحیح مطالب می تواند باعث کاهش رتبه وب سایت شما شود و همچنین باعث شود بازدیدکنندگان وب سایت کاهش یابند.

در تیم دارکوب ما تولید محتوا حرفه ای را به عنوان بخشی از خدمات توسعه وب و خدمات بازاریابی اینترنتی  ارائه می دهیم (چیزی که همه رقبای ما نیستند)،  بنابراین شما می توانید محتوای با کارایی بالا را بدون نگرانی در مورد خودتان به ارمغان بیاورید.

6)  بدون سئو

وب سایت های قالب با کمی یا بدون سئو در صفحه می آیند. این امر بر رتبه بندی شما در گوگل تاثیر منفی خواهد گذاشت؛ بخش مهمی از سئو، توانایی تنظیم  متا تگ ها ، صفحه های URL ، تصاویر CSS و سایر مشخصات فنی است. در دارکوب ما به عنوان یک شرکت  توسعه وب سایت حرفه ای، تمام وب سایت های خود را با تکنولوژی SEO در نظر می گیریم.

7)  بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)

CRO یک گروه از فعالیت های طراحی شده را توصیف می کند که منجر به افزایش شانس بازدید کننده وب سایت و افزایش فروش می شود که همانطور که در بالا اشاره شد بخش مهمی از این موضوع بستگی به بهینه سازی محتوای شما دارد. متاسفانه، محدودیت های طرح بندی در وب سایت های قالب آماده وجود دارد که شما نمیتوانید CTA خود را جایگذاری کنید و فرمهای تماس را در جایی که میخواهید آنها قرار داشته باشند قرار دهید و فقط به جعبه های متن برای کپی کردن نوشتار خود محدود می شوید. همچنین قالب های آماده وب سایت به صورت عمومی هستند و کلیه کابران به آن دسترسی دارند و به درخواست شما طرح بندی نمی شوند. بنابراین زمانی که بازدید کنندگان از سایت شما بازدید می کنند به سختی می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند.

هدف از یک وب سایت

این نقایص قالب های وب سایت، اهمیت دادن به اهداف وب سایت را در اولویت قرار می دهد. وب سایت شما ابزاری است که شما برای کسب و کار بهتر برای جذب مشتریان خود استفاده می کنید. بنابراین باید یکی از بخش های مهم از یک استراتژی بازاریابی وب باشد تا بتواند موفق شود. وب سایت های قالب، بدون توجه به اینکه چگونه حرفه ای و یا جذاب به نظر برسند، نمی توانند رویکردی را ارائه دهند، و به همین دلیل برای شما پول ساز نمی باشند.

برای تهیه یک وب سایت حرفه ای برای جذب بازدید کننده بیشتر و سپس تبدیل آنها به مشتری ، احتیاج به صرف هزینه می باشد.

تولید محتوا ، SEO فنی، تماس با اقدامات (CTA) و سایر عوامل. کار کردن با یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای مانند دارکوب این امکان را به شما می دهد با تهیه یک وب سایت حرفه ای مشتریان زیادی جذب کنید و  به شما بازده خوبی از سرمایه گذاری شما می دهد.

 

طراحی وب سایت دارکوب

 

sitedar.com

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...