رفتن به مطلب

"بهترین سری از بازی های ویدئویی" را به فرنچایز Call Of Duty


A B A D A N

پست های پیشنهاد شده

[h=2]کتاب گینس عنوان "بهترین سری از بازی های ویدئویی" را به فرنچایز Call Of Duty اختصاص داد[/h]

مدت هاست که دو عنوان Call of Duty و Battlefield بر سر تعداد نسخه های به فروش رسیده و اقبال کاربران رقابت سنگینی با یکدیگر دارند. مطمئناً بیشتر جنبه های این رقابت از طبیعت و سبک ساخت مشابه هر دو عنوان نشات می گیرد. تاکنون این کاربران بودند که برتری هر عنوان بر دیگری را انتخاب می کردند اما به تازگی با انتخابی که کتاب Guinness World Records انجام داده است طرفدارن عنوان Call of Duty بهانه ای برای شادمانی و فخر پیدا کرده اند. advanced-warfare2.jpg

کتاب گینس اخیرا با انتخاب عنوان Call of Duty به عنوان بهترین سری از بازی های ویدئویی نام این عنوان را در کنار عناوین بسیار موفقی همچون Grand Theft Auto کمپانی Rockstar، بازی محبوب Halo از مایکروسافت و نام های دیگری همچون The Legend of Zelda، FIFA، Assassin’s Creed و... قرار داده است. بنا به گفته Craig Glenday سر ویراستار این کتاب در مصاحبه با روزنامه Independent:

 

بیش از 5000 طرفدار کتاب گینس از 140 کشور دنیا با شرکت در یک نظر سنجی بازی مورد علاقه شان را انتخاب کردند تا نام 50 بازی برتر این لیست در کتاب ثبت شود.

این در حالی است که گزارشات اخیر از کاهش فروش عنوان بازی های Call of Duty خبر می دهند و حتی تعدادی از آنها پیش بینی می کنند که این کاهش در سال های بعد هم ادامه پیدا کند. هر چند که مدیر عامل کمپانی Activision با رد این نظر و پیش بینی ها بیان کرده است که آخرین نسخه از فرنچایز Call of Duty یعنی Advanced Warfare توانسته است نسبت به نسخه پیشین خود فروش بهتری را به ثبت برساند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 5 هفته پیش...

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...