رفتن به مطلب

پنج url برای حضور قوی تر در رسانه های اجتماعی


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

امروزه به نظر می رسد هر کسی در یک رسانه اجتماعی حضور دارد. این حضور فقط مختص به فیسبوک نمی باشد، در حال حاضر طیف وسیعی از رسانه های اجتماعی که به شما اجازه استفاده از ویدئو،عکس ها،و یا حتی محتوای طولانی برای به اشتراک گذاشتن و به روز رسانی در مورد شما و زندگی شما را می دهند، وجود دارد.
اما این واقعا هیجان انگیز است که می گویند” پیدا کردن من در فیس بوک” یا “نگاه کردن دسته ای به مشخصات عمومی من” چطور امکان پذیر است؟ آیا یک راه آسان و ساده تر برای اتصال بالقوه بطور مستقیم به مشخصات شما وجود ندارد؟ با استفاده از این ۵  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  ، شما می توانید راحت تر از همیشه برای دوستان و طرفداران خود راهی برای ارتباط بر روی پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی بسازید.
اما کمی صبر کنید،ممکن است از شما بپرسند “url forwarding” چیست؟ این یک سوال بسیار عالی است. url forwarding به شما اجازه می دهد یک url سفارشی ایجاد کنید که به هر نقطه در وب که شما می خواهید به آنجا بروید، هدایت می شود. هنگامی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنید ،می توانید مستقیما بازدیدکنندگان را به صفحه خود راهنمایی کنید بدون اینکه آنها به شناسه کاربری،نیاز داشته باشند. برای انتخاب از میان نتایج بدست آمده ، این پسوندهای دامنه منحصر به فرد را که مناسب برای هدایت یک url به حساب رسانه های اجتماعی شما هستند، بررسی می کنیم.


اگر شما درtwitter هستید از پسوند .social استفاده کنید.
ثبت نام yourhandle.social و forward آن به پروفایل توییتر شما. اما از آنجایی که دامنه .social بسیار متنوع می باشد،شما می توانید آنرا برای هر یک از حساب های رسانه اجتماعی خود استفاده کنید یا از آن برای ایجاد یک صفحه فرود که لینک به تمام پروفایل های اجتماعی شما می شود،استفاده کنید.


اگر شما در Periscope هستید از پسوند .live استفاده کنید.
کاربران در پریسکوپ، می توانید بینندگان خودرا به کانال خود با  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  yourname.live هدایت کنید. چند پریسکوپ چشمگیر،ازجمله Alex Pettitt ، Dana Garrison، و تعدادی دیگر می باشند که در حال حاضر با استفاده از دامنه .live به آسانی برای طرفداران تماشای جریان زندگی شما ساخته می شود.


اگر شما در facebook هستید از پسوند .news استفاده کنید.
فیس بوک همه چیز را درباره زندگی ما بروز رسانی و به اشتراک می گذارد،درست است؟ .news یکی از محبوبترین دامنه های جدید در خارج می باشد و هنوز هم مقدار زیادی قابلیت در دسترس بودن و تغییر پیشنهاد می کند.


اگر شما در youtube هستید از پسوند .video استفاده کنید.
اگر می خواهید بینندگان شما بصورت مداوم آخرین ویدئو شما را بررسی و تماشا کنند، برای آنها مسیری آسان برای رسیدن به کانال خود ایجاد کنید. با استفاده از yourname.video یا yourchannelname.video و لینک به پروفایل اصلی خود،شما می توانید این کار را انجام دهید. VIDEO همچنین می تواند به Vimeo، که یک کانال جریان زندگی است، و یا هر سایت ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) دیگری که در فیلم تمرکز دارد اشاره کند.


اگر شما در instagram هستید از پسوند .rocks استفاده کنید.
حالا که اینستاگرام از طریق کامپیوتر در دسترس است، این ایده بهتر است که همیشه راهی ساده برای پیدا کردن صفحه اینستاگرام خود از طریق URL forwarding ایجاد کنیم.
.rocks یک پسوند به یادماندنی و سرگرم کننده است که به خوبی برای یک دامنه yourbusiness.rocks یا yourname.rocks کار می کند و به حساب اینستاگرام شما اشاره می کند. 
ولی .rocks نیز می تواند برای نشان دادن هر یک از حساب های دیگر رسانه های اجتماعی و یا وب سایت شما مورد استفاده قرار گیرد .




منبع: وبلاگ پویاسازان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...